-𝟏𝟒-

683 57 7
                                    

MaHeart : Tenefüste yanıma neden gelmedin Baekhyun?

MaLife : Çünkü derste bana bağırdın. Çok gerçekçiydi.

MaHeart : Üzgünüm ama gerçekti o. Arkadaşların aramızdaki samimiyetin daha ileri olduğunu anlamasın diye yaptığım bir şey değildi.

MaLife : Bir de gerçekten bağırdım diyorsun kendini affettireceğine.

MaHeart : Bunda kendimi affettirecek bir şey göremiyorum Baekhyun. Dersimde durmadan Taemin'le uçak yapıp pencereden fırlatıyordunuz.

MaLife : Ne yapayım? Çok sıkılmıştım. Anlamayınca ben de oyun oynayayım dedim.

MaHeart : Oyun oynayayım dedin öyle mi?

MaLife : Anlamadığım bir dersten kaldığım yetmezmiş gibi en çok o dersi görüyorum...

MaHeart : Gerçekten sen bana şimdi bunu söyledin mi?

MaLife : Evet! Söyledim. Matematiği oldum olası hiç sevmedim. Senlik bir şey yok bunda.

MaHeart : Bak sevgiliyiz diye sana torpil geçeceğimi sanıyorsan yanılıyorsun. Dersimin sıkıcı olduğunu ve en çok o dersi gördüğünden şikayetçi olduğunu yüzüme vurduğun gibi, uçak yapıp fırlatmayı çok normal bir şeymiş gibi söylüyorsun. Söylesene burada kim daha kırgın? Resmen sevdiğim kişi dersime saygı duymuyor. Daha kötü ne olabilir?

MaLife : Daha kötüsü mesajlarına cevap vermemem olabilir. Ne alakası var senin bu söylediğinle benim söylediğimin şimdi? Kimin haklı olduğunu anladığında gel Chanyeol.

MaHeart : İyi bakalım. Vicdanın sana kimin haklı olduğunu söyleyecektir. Birkaç gün sonra sakın ağlayarak yanıma gelme.

______________________________

Valla, söz. Sadece bir ekşın. Sadece bir.

𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin