Suga - Baek
August D : Baekhyun. Şeker Portakalı?
August D : Son günlerde biraz delirmiş gibisin. Endişlendiriyorsun.
Bae : Mükemmelim. (◕ᴗ◕✿)
Bae : Mükemmel ötesiyim. ( ꈍᴗꈍ)August D : Ben de onu diyorum. Mükemmelsin sana göre ama yalnızken bile deli gibi sırıtman konusu biraz çılgınca.
Bae : Mutlu olmayayım da ne yapayım ? Mark bile beni bozamaz artık.
August D : Bir de neler olduğunu söylesen?
Bae : Zamanı gelince. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
August D : Bir şeyler karıştırıyorsun ama hadi bakalım. Yoksa Mark'a komplo planları mı kuruyorsun?
Bae : Aman umrumda değil artık o. Canı cehenneme.
August D : Diyorsun? Yine de gülümsemen sevindirdi Baekie.
Bae : Daha çok sevineceğiz, dur sen.~ ◍•ᴗ•◍
BU BİR SINIF GRUBUDUR
Chanyeol : Okul bitmek üzere ama hâlâ bu sınıfın öğrencileri peşimde dolanmıyor.
Chanyeol: Ne o, hemen pes mi ettiniz? Dersimden kalan bir sürü insan var sınıfınızda.
Horseok: Ben geçtim kıl payıyla. •͈ᴗ•͈
DevilChen: Okul birincisi olarak bütün sınıf gruplarına girme hakkı kazandım. Bu grubu işgal ediyorum. Hepiniz bundan sonra BDSM kölemsiniz.
August D : Ben sınavlardan geçsem de son olan kavgadan performansa sıfır girdiniz hatırlatırım.
Chanyeol : Evet, hak ettiğini düşünüyorum Min Yoongi.
August D : Tabii.
Scottish Brilliant: Aynı kaderi paylaşıyoruz.
Mr. Blackass Anonym: Sevgilim unuttun galiba. Sana yıldönümü hediyesi olarak o sıfırı silmiştim ben.
Scottish Brilliant: Çok romantiksin bebeğim. (◕ᴗ◕✿)
August D : Bize de bi el atarsın artık.
Eng Jimin : Bu Jongin mezun olana kadar çekeceğimiz var...
History Jennie : Okuldan kaydını sildik. Ertesi gün bir baktık ki hâlâ kayıtlarda.
Mark : Chanyeol Öğretmenim kimsenin sizin peşinizde dolanmaması o kadar garip ki düşünmeden edemiyorum. Bence Jongin denen çocuk notları hackleyecek.
Chanyeol : Saçmalama Mark.
Get The Fuck Off Mark : ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
Taeminflakkakr : Baek
Taeminflakkakr : Yine mi ad değiştin? Sen de bir türlü ad beğenemedin.
Get The Fuck Off Mark : Ama bu sefer yapmasam ölürdüm.
Chanyeol : Baekhyun, adını düzeltir misin? Uzun yazıları okumuyorum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏ
Short StoryKonusu: İkinci sınıflardan Byun Baekhyun matematik öğretmeni Park Chanyeol'a karşı hisleriyle boğuşurken, bir yandan öğretmeniyle yakın olan okul birincisi Mark'ın kışkırtmalarıyla uğraşır. Tüm olanlar sınıf grubunda patlak verirken, sonunda öğretme...