MaHeart : Evine vardın mı bebeğim?
MaLife : Evet vardım. Yanından ayrılalı yarım saat oldu daha. Ne o, hemen özledin mi?
MaHeart : Tabii ki özledim. Artık yaz tatiline girdik. Annenin hergün buluşmamıza izin vereceğini sanmam.
MaLife : Dışarı çıkarken izin istemiyorum ki. Sadece gideceğim yeri söylüyorum. (ರ ~ ರ)
MaHeart : Demek öyle. Ben senden bir şey istiyorum. Dışarı çıkacağın zaman bana mesaj at tamam mı? Gideceğin yeri bileyim en azından.
MaLife : Gerek yok.
MaHeart : Pekâlâ, Baekhyun... Sen özledin mi beni?
MaLife : Hayır, dedim ya daha yarım saat oldu. En az bir hafta geçmesi lâzım.
MaHeart : Bebeğim bunu derken ciddi miydin?
MaLife : Evet. Sen de aslında özlemedin. Sadece bir an önce tekrar görüşmek istedin o kadar.
MaHeart : Üzüldüm şimdi.
MaLife : Üzülme! Üzülme üzülme, alt tarafı özlemedim dedim...
MaHeart : Şaka yaptım tatlım. Kolay kolay üzülmem ben.
MaLife : Ama ben seni kolay kolay üzmüştüm. ʕ´• ᴥ•̥'ʔ
MaHeart : Hatırlatma.
MaLife : ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
MaHeart : Bana resim atsana.
MaLife : Atmam.
MaHeart : Neden ama?
MaLife : Çünkü istemiyorum~ (・ัω・ั)
MaHeart : İstemiyorsun..?
MaLife : Evet ≧Д≦
MaHeart : Seni görmek istiyorum Baekhyun.
MaLife : Ben de resim atmaya üşeniyorum.
MaHeart : Sana ne oluyor şimdi?! Bana niye böyle davranıyorsun?
MaLife : Nasıl davranıyorum?
MaHeart : Evden ayrıldığından beri bir garip davranıyorsun. Beni takmadığını düşünüyorum. Bir şey istiyorum senden yapmıyorsun. Özledim diyorum, ben özlemedim diyorsun. Ne oldu? Ne yaptım? Trip mi atıyorsun bana?
MaLife : ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
MaHeart : Neye gülüyorsun sen?!
MaLife : birbirimizin çok zıt olduğunu fark ettim. Ayrıca sinirlendiğinde seni öpesim geliyor.
MaHeart : !! Ben ciddiyim. Gerçekten kötü hissettiriyorsun şuan bana.
MaLife : Alt mı üst mü?
MaHeart : Sen ciddi misin..? Şaka mı yapıyorsun bana?
MaLife : Yoo ciddiyim ben.
MaHeart : Şimdi üzüyorsun işte.
MaLife : Hani kolay kolay üzülmezdin.
MaHeart : Bir başkasına evet. Beni kimse üzemez basitçe ama bunu zaafım olan biri yapınca etkili oluyor.
MaLife : ....
MaLife : Ben sadece sana böyle davranırsam bana biraz kaba davranırsın diye düşünmüştüm.
MaHeart : Sana niye kaba davranayım Baekhyun? Bak seni seviyorum, sana kötü davranamam. Beni değiştirmeye çalışma, lütfen.
MaLife : Tamam...
MaHeart : Bana soğuk davranma tamam mı?
MaLife : Özür dilerim.
MaHeart : Dileme.
MaLife :
MaHeart : Teşekkür ederim. Seni tekrar görene kadar bu resimle idare edeceğim.
MaLife : Ya... Seni seviyorum Chanyeol...
MaHeart : Ben de seni çok seviyorum Baekhyun. ❤
MaLife : Sonradan beni farketmene rağmen benden daha çok aşık oldun resmen... Bir de ilk ben sevmiştim. Ó╭╮Ò
MaHeart : 😃
MaLife : 4 oldu!
MaHeart : Neden emoji atmam seni şaşırtıyor bir de söylesen.
MaLife : Çünkü sen ilk dönem çok serttin bize karşı. Hiç taviz vermiyordun. Ödev üstüne ödev verip yapmayanları sözlüye çıkarıyordun. Senden hiç beklemezdim emoji atmanı. O halini özledim. (´ . .̫ . ')
MaHeart : Çünkü sinirliydim. Haberim olmadan tayinim yapılmıştı okulunuza. Sizin eski matematik öğretmeninize de öyle yapmışlar.
MaLife : İyş, hatırlatma o kadını. Her ders kafama tebeşir atıyordu. Uyuyorum tebeşir, konuşuyorum tebeşir, esniyorum tebeşir eğiliyorum, yazı yazıyorum, bir şeyler yapıyorum tebeşir de tebeşir öff.
MaHeart : lol
MaLife : Taramalıya alacaktı neredeyse ya. Kafama tebeşir atamayınca günü uğursuz geçiyor sanki.
MaHeart : Tanrım... Dur, gülmekten kasıla kasıla patlayacağım sanırım.
MaLife : KOMİK Mİ?!
MaHeart : Hayır değil.
MaLife : Ben de öyle düşünmüştüm.
MaHeart : Çünkü çok çok komik.
MaLife : CHANYEOL!!! (ノಠ益ಠ)ノ彡┻━┻
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏ
Short StoryKonusu: İkinci sınıflardan Byun Baekhyun matematik öğretmeni Park Chanyeol'a karşı hisleriyle boğuşurken, bir yandan öğretmeniyle yakın olan okul birincisi Mark'ın kışkırtmalarıyla uğraşır. Tüm olanlar sınıf grubunda patlak verirken, sonunda öğretme...