Bilinmeyen numara : Park Chanyeol sen misin?
Mağara kaçkını adam : Evet, buyrun?
Bilinmeyen numara : Demek sensin oğlumun benden gizlediği 'erkek arkadaşı'
Mağara kaçkını adam : Afedersiniz ama anlayamıyorum sizi.
Bilinmeyen numara : Ben Baekhyun'un annesiyim.
*Görüldü*
* Chanyeol - Baekhyun *
MaHeart : Bittim ben. Öldüm. Yaşayamıyorum.
MaHeart : Bu genç yaşımda öldürüleceğimi tahmin bile edemezdim, Baekhyun...
MaLife : Sakin ol. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
MaHeart : Olamıyorum...
MaLife : Git yaz çabuk şapşal... Neden görüldü attın?
MaHeart : Sakinim.
MaLife : ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
MaHeart : Gülme!
MaLife : Tamam tamam kızma. ㅋㅋㅋㅋ
*Görüldü*
Mağara kaçkını adam : Annesi mi..?
Mağara kaçkını adam : A
Mağara kaçkını adam : Tanıştığıma memnun oldum.
Goo Jun Pyo's Mom : Ben hiç memnun olmadım Chanyeol. Oğlum kendinden 10 yaş büyük biriyle birlikte ve benim yeni haberim oluyor. Üstelik bu kişi bir erkek.
Mağara kaçkını adam : Aşk farklı cinsiyetler arasında olmaz sadece Bayan Byun. Lütfen bizi yadırgamadan önce açıklamama izin verin durumumuzu.
Goo Jun Pyo's Mom : Bunu elbette ben de biliyorum. Medeni bir insanım ben. Durumunuzdan haberim var. Sorun şu ki oğlumla yaşadığım bu yerde kimse benim gibi iyi karşılamaz bu durumu. Evimizi dahi taşlarlar.
Mağara kaçkını adam : Korkularınızı anlıyorum. Belki de oğlunuzdan ayrılmamı isteyeceksiniz. Ancak ben
Baekhyun'a gerçekten aşık, ve sadığım. Ondan ayrılamam.Goo Jun Pyo's Mom : Senden bunu isteyecek değilim.Bunu oğluma yapamam. Sizden tek istediğim sadece bunu gizli tutun. Oğlum canı ne isterse yaptı bugüne kadar. Hep başına buyruk yaşadı, sonucunda ise bazı zamanlar oldu ki yaptıklarının karşılığı olarak çok yıprandı.
Mağara kaçkını adam : Emin olun ki bu sefer kötü bir sonucu olmayacak. Onu yaşamım boyunca tüm sıkıntılardan uzak tutacağım. Söz veriyorum.
Goo Jun Pyo's Mom : Ben de öyle umuyorum. Madem bu kadar ciddisin, bir gün seninle, daha sonraki zamanlarda da ailenle tanışsam iyi olur.
Mağara kaçkını adam : Ailemle maalesef henüz tanışamazsınız Bayan Byun. Onlar bu aralar işlerine odaklandılar. Benimle tanıştıktan sonra daha da ilerileri bir tarihte uygunsanız aileleri tanıştıracağım.
Goo Jun Pyo's Mom : Seni sevdim, büyüklerinle nasıl konuşacağını biliyorsun anlaşılan, bu zamanda herkes böyle bir saygıyı çok önemsemez.
Chanyeol : teşekkür ederim Bayan Byun.
Mrs. Byun : Şimdilik kendine iyi bak. Oğluma da selam söyle yanında olduğunu ve seninle dalga geçtiğini biliyorum.
Chanyeol : Oğlunuzu çok iyi tanıyorsunuz. Siz de kendinize iyi bakın.
__________________________________________
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏ
Short StoryKonusu: İkinci sınıflardan Byun Baekhyun matematik öğretmeni Park Chanyeol'a karşı hisleriyle boğuşurken, bir yandan öğretmeniyle yakın olan okul birincisi Mark'ın kışkırtmalarıyla uğraşır. Tüm olanlar sınıf grubunda patlak verirken, sonunda öğretme...