-𝟒-

1.3K 102 7
                                    

247Byun : Günaydın sonbaennim. Bugün daha bir depresif hissediyorum. Çünkü okul beni yoruyor... '༎ຶД༎ຶ'

Hot Master : Biz bayılmıyoruz okula gelip ders anlatmaya.

247Byun : Ne zaman bitecek artık. Sıkıldım okuldan. Karneler verilsin artık ಠ_ಠ

Hot Master : Bir ay sıkamıyor musun dişini?

247Byun : Okulun başından beri sıka sıka ağzımda diş kalmadı...

Hot Master : ...

Hot Master : :D

247Byun : Vaaayyyy emojiiii ಠ_ಠ

Hot Master : Hayatında ilk defa mı görüyorsun? Atamaz mıyım?

247Byun : Hayır hayır. Öyle bir şeyi kastetmedim. Ben sadece ilk defa emoji attığınız için şaşırdım o kadar.

Hot Master : Dediğin komikti ve güldüm. Güldüğümü başka ne ile ifade edebilirim?

247Byun : Bilmiyorum.

Hot Master : Yasak mı yoksa bana gülmek?

Hot Master : Her neyse artık. Görüşürüz Byun. Bugün derste biraz gayret edip, derse katılma çabası gösterirsin umarım.

247Byun : Konuşsak olmaz mı? Duraktayım ve otobüs gelene kadar çok sıkılıyorum. Benim otobüsüm sabahları iki kez durağımdan geçiyor. Daha 45 dakikası var...

Hot Master : Sen cidden 45 dakika otobüs mü bekleyeceksin şimdi? Üstelik dersin başlamasına 25 dakika kalmışken.

247Byun : E ama ne yapabilirim sonbaennim... ・ั﹏・ั

247Byun : İlkine binsem o da çok erken varıyor okula. Bir saat okulun açılmasını mı bekleyeyim

Hot Master : Hangi duraktasın?

247Byun : Durağın adını kazımışlar okunmuyor.

Hot Master : O zaman bizim okula en yakın olan bir otobüse bin. Yürü sonra, yapacak bir şey yok.

247Byun : -,-

Hot Master : Ne oldu?

247Byun : Bir an filmlerdeki gibi beni durağımdan alıp, okula götüreceksiniz sanmıştım. Duraktakilere bir havam olurdu.

247Byun : Okulda da dedikodumuz çıkacaktı. Sonra bir aşk fitillenecekti aramızda.

Hot Master : Çok pembe dizi izliyorsun, 'Byunderella'. Okuldayım ayrıca.

Hot Master : Bir dakika...

Hot Master : ne saçma hayaller kuruyorsun sen benimle?

247Byun : Şaka yapıyorum ama... ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Resim atayım isterseniz? Bakın gülüyorum kesinlikle ağlamıyorum.

Hot Master : Aman istemez.

247Byun : Ayrıca neden erkek olmadığımı düşünüyorsunuz? Byunderella........ ¯―¯

Hot Master : Kız gibisin. Gerek suratın gerekse davranışların.

247Byun : ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ~~~~~~~~

Hot Master : ?

Hot Master : Yoksa doğru bildiniz ben bir kızım mı diyeceksin?

247Byun : Yoo? Sadece bu klasik tepkim. Cilve yani.

Hot Master : Tam da dediğim üzerine...

247Byun : Beni seviyor musunuz~

Hot Master : O dalga işareti ne öyle?

247Byun : O benim aegyolu tatlı sesimi ifade ediyor.

Hot Master : Anlıyorum.

247Byun : 'ㅅ'

Hot Master : Soruna cevap verirsem sen de beni ne diye kaydettiğini söyleyeceksin.

247Byun : Çok ciddi ve mantıklı konuşup noktalama işaretlerini doğru yapıp hiçbir yazım hatası yapmıyorsunuz. Karşınızda küçük bir embesil olarak kalınca kendimi kötü hissediyorum nedensizce.

Hot Master : Konuyu değişme.

247Byun : Siz nasıl kaydettiniz

Hot Master : İlk sen söyle. Ne de olsa benim söylememem için bir nedenim yok. Ancak senden ve siz öğrencilerden pek emin değilim. İstemiyormuşsun gibi görünüyor.

247Byun : Ben sizi Matematik diye kaydettim.

Hot Master : Zeka seviyeni her gün her seferinde büyütüyorum gözümde...

Hot Master : Neyse ne. Ben her öğrencimi severim, bazıları hariç. O bazılarının içinde sen de varsın. Ve seni 247Byun diye kaydettim. Buradan bana libidon taşar, atarlanıp saygısızlık yaparsan okul numaranı bileyim diye böyle yaptım.

247Byun : Demek beni sevmiyorsunuz...

Hot Master :Evet.

247Byun : Gözüm doldu

Hot Master : Şakalaştığımın farkında olacağını düşünmüştüm Baekhyun.

247Byun : YANİ BEN O SEVİLMEYENLER ARASINDA DEĞİLİM?

Hot Master : Evet.

247Byun : Otobüsüm geldi. Okula geldiğimde size kocaman sarılacağım.

Hot Master :Pekala. Kendimi bu şımarıklığına hazırlayacağım Byun. Bu arada ders zili çaldı indiğinde koşsan iyi edersin.

247Byun : ٩(♡ε♡ )۶

𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin