Benimle birlikte olmaya korkmaya başlamıştı bu aralar Chanyeol. Bazen ani hareketlerimden korkup kollarıyla yüzüne siper oluyordu hemen. Bu halleri beni bayağı gülümsetiyordu.
Ama artık aklımı kurcalayan bir şey var. Ben onu istiyordum. Öpmek, rahatlıkla dokunmak sarılmak, daha ilerisine gitmek dahi istiyordum ama o zamanı mazeret olarak öne sürüp, benden uzaklaşıyordu. Onun gittikçe benden uzaklaştığını hissediyordum. Böyle olmamı istemiyor muydu?
Şüphelendiğim iki şey vardı, ya Chanyeol benimle o manada temas istemiyordu, ya da bir erkekle nasıl yapılacağını bilmiyordu... Birinci ihtimali öğrenebilirdim ama ikincisi sadece onun bileceği şeydi. Ancak ipuçlarıyla belli edebilirdi bunu.
Ben de bunu tespit etmek için açık hava sinemasında bir bilet aldım. Sahilde olacakmış ve izin alınmış o film için. İzin alındığını hiç sanmıyordum aslında. Çünkü bu şey erotik filmdi ve mümkün değildi izin verilmesi. Saat on bir olduğu için belki mümkün olabilirdi. Belki de korsan olarak yayınlanıyordu. Bilmiyordum. Bu sadece Willy Wonka'nın altın biletiydi benim ve ufak deneyim için.
Biletleri şimdiden almıştım. O gün söyleyememiştim. Okula gidince veririm diyerek ertelemiştim ama okula gidince de hiç yalnız kalamadığımız için verememiştim. Gittikçe artan heyecanla yerimde duramazken hemen ona mesaj attım.
MaLife : Chanyeol~ (づ ̄ ³ ̄)づ
MaHeart : Sevgilim.
MaLife : Sana bir sürprizim var.
MaHeart : Sürpriz? Neymiş?
MaLife : Sürprizler söylenmez ama oraya arabayla gidilmesi gerektiği için söylemem gerek...
MaHeart : Merak ettim.
MaLife : İkimize açık hava sinemasından iki bilet aldım. Hem de sahilde olacak.
MaHeart : Bebeğim bu çok hoş, iyi akıl etmişsin ama açık hava sinemasında neden bilet oluyor ki? Bunu devlet yapmıyor mu?
MaLife : Şey, bu yapımı pahalı bir film. Ve sahil dediysem de arabayla girişin ücretli olduğu bir sahil. Yer kiralıyorsun. Nedeni de kumlar kirlendiği içinmiş...
MaHeart : Ve sen de yapımı pahalı bir filmden bilet aldın üstüne araba için yer kiraladın. Baekhyun keşke sinemadan alsaydın.
MaLife : Ama sen de sırf seviyorum diye geçen haftaki doğum günümde Almanya'dan çikolata getirttin... Bir karşılık olarak sen de bunu kabul et. :3
MaHeart : Çünkü buralarda bulamadım? Ve Tanrım senden karşılık isteyen oldu mu?
MaLife : Bir tanesine bile ölürdüm. Ama sen bir kutu dolusu aldın. (ノ•̀ o •́ )ノ
MaHeart : İyi yaptım.
MaLife : Hâlâ bitmedi neyseki annem yardım ediyor.
MaHeart : Annen mi? Ohh iyi ki kardeşinle değil.
MaLife : Neden??
MaHeart : Kardeşleri sevmem.
MaLife : Kardeşim yok da neden sevmezsin?
MaHeart : Öyle işte. Ne zaman bu sinema? Konusu ne?
MaLife : Bu cumartesi. Yani karneleri aldıktan sonraki gün. ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱˖♡
MaHeart : Hmm. Karneler bu hafta değil mi? Kaldığın dersler neler?
MaLife : Matematik ve kimya... 🙇😢😭 Ayrıca disipline gittim...
MaHeart : Hm...
MaLife : Suç bende. Çok kötü hissediyorum hâlâ senin dersinde kopya çektiğim için.
MaHeart : Bunu atlattık Baekhyun. Yine niye açıyorsun? Seni affettiğimi söyledim. Hem sen demedin mi Suga verdi diye?
MaLife : Seni üzmeyi sevmiyorum. ಥ╭╮ಥ
MaHeart : Ama böyle yaparak üzüyorsun.
MaLife : Seni çok seviyorum. ʕ´• ᴥ•̥'ʔ
MaHeart : Ben de seni çok seviyorum.
MaLife : Chanyeol.
MaHeart : Efendim güzelim.
MaLife : Yaptığım bir şeye çok kızsan dahi beni affet...
MaHeart : Pekâlâ??
MaLife : Seni Hot Master diye kaydettiğimi hiç unutmam. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
MaLife : Mesaj gelince nasıl ifadelere bürünüyordun merak ediyorum.
MaHeart : Seni seviyorummm~ (◍•ᴗ•◍)❤
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏ
Short StoryKonusu: İkinci sınıflardan Byun Baekhyun matematik öğretmeni Park Chanyeol'a karşı hisleriyle boğuşurken, bir yandan öğretmeniyle yakın olan okul birincisi Mark'ın kışkırtmalarıyla uğraşır. Tüm olanlar sınıf grubunda patlak verirken, sonunda öğretme...