Chanyeol - Baekhyun
MaLife : Sevgilim~
MaLife : Günaydıınnnn~♡˖꒰ᵕ༚ᵕ⑅꒱MaHeart : Baekhyun... İnsanlar genellikle sabah kalktıklarında ölü gibi olurlar. Ama sen çok fazla enerjiksin. Bunu nasıl başarıyorsun anlamıyorum.
MaLife : ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Sırrım ne söyleyeyim mi?
MaHeart : Söyle bakalım.
MaLife : Telefon ekranımda sen varsın. Seni görür görmez canlanıyorum.
MaHeart : O halde sırrın 'telefonunuzun ekranına sevdiğiniz birini koyun, gördüğünüzde enerji dolacaksınız' mı?
MaLife : Evet. ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ Bunu ben keşfettim. Nobel alır mıyım? NASA 'ya girer miyim?
MaHeart : Tabii. Bir ödül alırsın ama Nobel değil. Çok daha değerli bir ödül alırsın.
MaLife : Nobel ödülünden daha değerli bir ödül mü? ・ัω・ั
MaHeart : Evet. Benden bir öpücük alabilirsin mesela.ㅋㅋ
MaHeart : Bu daha değerli olmaz mı?
MaLife : Chanyeol... Heyecanlanmıştım...
MaHeart : Ah, bebeğim, kıyamam.. ㅋㅋㅋㅋ Hevesini kırdığım için üzgünüm ama sence telefonun ekranına sevilen bir şey koyma fikrini sadece sen mi buldun şu koskoca dünyada? Eminim senin gibi yapan bir sürü sevgililer, aileler, insanlar vardır? Mesela ben.
MaLife : İyi.
MaHeart : Trip mi atıyorsun sen şimdi? Atmıyorsun değil mi? Bak gerçekten tripten çok nefret ederim.
MaLife : Popomu ye. ಥ╭╮ಥ
MaHeart : Onun da zamanı gelecek. Ancak şuan bana trip atmaktan vazgeçmen lâzım. Alt tarafı bir şaka ne de olsa...
MaLife : ಠ ೧ ಠ
MaHeart : Pekâlâ. Telefonumun ana ekranına koyduğum resim kimin biliyor musun?
MaLife : Hıııııııııııh!
MaHeart : Sen bilirsin Baekhyun. Söylemeyeceğim.
MaLife : ʕ´• ᴥ•̥'ʔ
MaHeart : Merak etmediğin için söylememe gerek yok diye düşünüyorum.
MaLife : Ediyorum ಠ︵ಠ
MaHeart : Hâlâ düzelmemişsin.
MaLife : Ediyorum~!
MaHeart : Hmm, biraz daha iyi. Tabii ki de sen varsın
MaLife : Yaaa~ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ
MaHeart : İşte benim Baekhyun'um. :)) Sana da günaydın hayatım.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏ
Short StoryKonusu: İkinci sınıflardan Byun Baekhyun matematik öğretmeni Park Chanyeol'a karşı hisleriyle boğuşurken, bir yandan öğretmeniyle yakın olan okul birincisi Mark'ın kışkırtmalarıyla uğraşır. Tüm olanlar sınıf grubunda patlak verirken, sonunda öğretme...