-𝟏𝟗-

624 55 7
                                    

BU BİR SINIF GRUBUDUR

August D : Seneye kimler burada olmayacak?

Hyuyu : Ben ve Haneul başka liseye gideceğiz.

MinhoThePervertOne : Jonghyun başka liseye gidiyormuş. Onu orada tek bırakamam. Ben de gideceğim onunla.

UwUBaek : Yaa... (༎ຶ ෴ ༎ຶ)

UwUBaek : Niye gidiyorsunuz? Gitmeyinnnn ༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽

Horseok : Maalesef ben de... Özel okula gideceğim notlarım bayağı düşük. Üniversiteye girmek istiyorum.

TheKazanova : Kimler burada? Tüm gruplar bozuluyor nihayet.

August D : Ben Taemin, Sen, Baek, o önde oturan üçlü kıvırcık kızlar, Sehun, ve Şerefsiz Yesung. Başka kim kalıyor bizle?

PornHubLink26267218 : Hayda. Ne yaptım ben? •̀ o •́

August D : Sus! Konuşma sen. Bütün yıl porno izledin hiç çalışmadın benden yüksek aldın. Kopya mı çektin sen?

PornHubLink26267218 : Hayır okul pornosu izledik (◍•ᴗ•◍)

UwUBaek : İzledik?!

PornHubLink26267218 : Sen de vardın unuttun mu?

UwUBaek : Yalan! (´⊙ω⊙')!

UwUBaek : İftira! ༼;´༎ຶ ۝ ༎ຶ༽

*Chanyeol kişisi gördü*

UwUBaek : İftira  iftira. ಥ╭╮ಥ

PornHubLink26267218 : Tamam tamam ağlama. Taemin'le izledik ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

Taeminflakkakr : Beklemiyordunuz değil mi? ㅋㅋㅋㅋㅋㅋ

UwUBaek : Namusuma laf atmayın. Ayrıca Lu ve Kyung'da bizle. JungKook'da var~ ꒰⑅ᵕ༚ᵕ꒱

August D : Var mı arttıran?

JungCook : Amber ve Tao da var. Grup dışındaki kızları tanımıyorum sohbetimiz olmadı. Onlar var. Yedi tane.

JungCook : Sınıfta ne çok kız var? ⊙ω⊙!

Hyuyu : Zoruna mı gitti Kurabiye?!

JungCook : Vurma ablacığım hayır tabii ki. ಥ╭╮ಥ

UwUBaek : 23 kişi :'( grup dışındaki kızlar hiç eğlenceli değil. Lisa da var ayrıca.

History Jennie : Çocuklar gidenleri konuştunuza göre ben de size haberi vereyim. Benim de tayinim var başka okula. Müdür hanım benden habersiz yapmış. Reddedemedim...

August : O kadını var ya...

Hyuyu : Hey! Ne olursa olsun kadına şiddete no!

The Kazanova : Hyuyu sen de git. Lütfen.

Alalalalalalalalalalisa : Ne... Ne demek gidiyorum?! Bir yere gidemezsiniz! O zaman ben de gidiyorum.

UwUBaek : Ağlayacağım sanırım. Bize insan muamelesi yapan tek öğretmen gidiyor... Annemden ayrılmış gibi hissettim. (༎ຶ ෴ ༎ຶ)

History Jennie : Baekhyun, canım benim üzülme. Ayrıca Lisa özele gel de konuşalım. Sana sormak istediklerim var.

Alalalalalalalalalalisa : Tamam...

Taeminflakkakr : Aha! Anladı.

August D : Anladı kesin.

Mark : Ben de kalıyorum.

UwUBaek : Sen insandan sayılmıyorsun. Hayvansın diyerek de hayvanlara hakaret edemeyeceğim.

Taeminflakkakr : Oh oh, çok güzel laf yedirdi, yerim seni Baekhyun.

*Chanyeol kişisi gördü*

UwUBaek : Hehhe (~ ̄³ ̄)~

Scottish Brialliant : Seneye benim için de zirvede yer ayırın.

The Kazanova : Takım tamamlandı.

𝐒𝐰𝐞𝐚𝐭𝐡𝐞𝐫 𝐋𝐨𝐯𝐞 || ᶜʰᵃᶰᵇᵃᵉᵏHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin