o n e

1.1K 66 9
                                    

LOUIS-POV

Z mého nádherného snu, mě vzbudil hlas mého nejlepšího kamaráda. Nialla. Budí mě každý den od pondělí do pátku, protože já bych byl schopný spát celý den.

Na mojí škole moc oblíbený nejsem. Mám jen dva kamarády, ale stačí mi to.

Momentálně jsem ve vztahu s Miou, ale budu to muset zachvíli ukončit, protože začínám zjišťovat, že tak trochu kopu za jiný tým, ale to věděl jen Ni.

Mám ještě jednoho nejlepšího kamaráda, jmenuje se Harry. Ten ale není se mnou na pokoji, protože se ke mně dřív choval strašně. O tom ale budu mluvit jindy. Harry se mi hrozně líbí. Vždycky, když jsem s nim, tak je mi dobře. Jsem bez problémů..

Chodíme spolu hodně často ven. Opravdu si skvěle rozumíme. Ještě víc než s Niallem.
Mám ho vážně moc rád.

Přestanu teď tady přemýšlet nad kamarády, ale začnu se připravovat na nový den.
Hygiena-✔️
Připravit školní tašku-✔️
Přihodit do tašky úkoly-✔️
Obléct se-✔️
Nezapomenout klíče od pokoje-✔️

Vedu si takovýhle seznam, protože jsem dost zapomnětlivý a opravdu nechci riskovat, že bych si třeba klíče zapomněl na stole a musel bych tak čekat, než se vrátí večer Niall. Ještě horší by bylo, kdybych je nechal v zámku.
Je to fakt užitečný.. teda samozřejmě pro mě.

Niall už mezitím někam odešel, takže jsem byl v pokoji sám. Otevřel jsem dveře, vzal klíče ze zámku a zavřel. V tu samou dobu zamykal dveře od pokoje i Harry.

„Dobré ráno, Louisi!" Řekl s širokým úsměvem na tváři.
Úsměv jsem mu opětoval.
„Dobré, vyspal ses dobře?" Zeptal jsem se ho. Harry má občas potíže se spaním, takže někdy přijde hrozně unavený a protivný.
„Dá se říct, že jo" a snažil se vyndat klíč ze zámku.
Já šel naproti němu, protože jsem viděl, že má nějaký problém.
Klíč jsem nakonec vytáhl a s úsměvem výhry mu ho podal.
„Děkuju" špitl svým mírně chraplavým hlasem a koukl svýma zelenýma očima do těch mých.
„Není za co. Neodpadla nám dnes nějaká hodina?" Zeptal jsem se, protože nám hodiny odpadají docela často. Já jsem strašně líný se podívat na stránky, takže se vždy ptám Harryho.. je zodpovědnější, no a?
„Angličtina a chemie" podívali jsme se na sebe radostným obličejem, protože oba chemii naprosto nesnášíme a je to předmět, který bychom nejradši oba zrušili.
„No vida, zajdeme tedy odpoledne někam?" zeptal jsem se, protože jsem měl chuť na KFC.
„Že váháš" zasmál se a oba jsme vstoupili do třídy.

HARRY-POV
Kdyby jen věděl...

TAKŽE AHOJ, máme tu 1.část mého nového příběhu. Pokusím se části vydávat aspoň jednou týdně a doufám, že mě to psaní bude bavit víc, než u ostatních mých zveřejněných i nezveřejněných příběhů.
Love u
Nina

I wanna be yours!Where stories live. Discover now