t w e n t y

243 21 3
                                    

Prosim, dole je důležité info. Pište do komentářů nebo do soukromého odpovědi na tu danou věc. Děkuju. Přeji příjemné počtení <3


LOUIS-POV

,,Aha, a komu tedy patří ten kondom?" zeptal se mě Niall. Já sakra vůbec nevím, o čem ten blonďák zase mluví, protože já jsem s Eleanor předevčírem určitě nespal, protože jsem se učil tu matematiku. Navíc s Eleanor se snažim nespat, protože se mi to hnusí. Je to fakt hnus.

,,Niallere, já fakt nevím, kolikrát ti to mám ještě řikat, ale ten kondom můj není, nebyl a nebude. Nevím, jestli si ze mě děláš prdel, ale pokud ano, tak toho nech. A jestli je to pravda, tak fakt nevím, komu patří" odpověděl jsem už trochu naštvaněji, protože jsem to jeho vyptávání nechápal.

,,Takže fakt není tvůj? Shit." odpověděl a já jsem jen souhlasně zakýval hlavou. Takže ona ze mě tahá prachy, furt mě o něco žádá, chovám se k ní hezky, i když mě sere, ale i tak mě podvádí. Neštve mě to z toho důvodu, že bych ji měl rád. Hah, to určitě ne.

Je to jen prostě kráva, a já přijdu na kloub tomu, kdo s ní spí.

Vstal jsem a šel jsem si udělat horkou čokoládu. Sice jenom, je konec listopadu a začíná být zima. Sedl jsem si se svou čokoládou na gauč a opatrně z ní usrkával, abych si nespálil jazyk. Stejně se mi podaří si ho spálit.

Po chvilce si ke mně přisedne Niall. Chvilku jen sedí a mlčí, ale pak z něj něco vypadne.

,,Louisi... chybíš mu.." po téhle větě jsem měl chuť se rozbrečet.

,,Však on mně taky." odpověděl jsem a po tváři mi ukápla první slza ,,ale víš, že nedokážu-".

,,Louisi, s tíhle jdi do prdele, opravdu. Nevymlouvej se tady na to, že to nejde. Jestli ho miluješ, tak zvládnete spolu všechno, tak dospěj a prober se, protože tohle, co mu způsobuješ je fakt strašný. On je v prdeli a brečí kvuli tobě. Do prdele Louisi neser mě. On tě sakra miluje!" řekl Niall rychlostí blesku. Kouká dost naštvaně a já se mu ani nedivím. Má hloupého kamaráda.. hodně hloupého.

,,Máš pravdu Barbie.. Zase.. já to napravím. No ale počkej. Co ta Beth?" zeptal jsem se, ale dočkal jsem se pouze sklopení hlavy. ,,Hej Leprikone, na něco jsem se ptal" Niall zvedl svůj zrak a upřel ho na mě.

,,Víš Louisi... já.. já nechci, aby ses naštval." řekl mírně roztřeseným hlasem. Pobídl jsem ho, aby mluvil.

,,Já jsem nebyl venku s Beth.. Já jsem zjistil, že jsem taky gay.. a prostě. Byl jsem venku s Liamem." řekl a čekal na mou reakci.

Objal jsem ho. Jsem rád, že se mi svěřil , i když po docela dlouhé době.

,,A jaký je? Jak často spolu chodíte ven? Já ho znám jen díky... shit... Nialleee! Vždyť je ze Zanovy skupiny!.."

,,Byl.. kvuli mně odešel. Je fajn, opravdu. Choval se tak jen proto, že mu Zayn vyhrožoval, že všude po škole roznesl, že je gay.. Ostatně jako vyhrožoval vám, jenže on má vaši fotku a jeho ne, takže by mu to stejně asi nevěřili."

,,A chodíte spolu?" zeptal jsem se na otázku, která mě opravdu velice zajímala.

,, Ne, zatím ne, ale -"

Najednou se do pokoje přiřítil uplakaný Harry. Slzy po tvářích mu tekly proudem a nešly zastavit.

Hned jsem k němu doběhl a objal ho.

,,Harry, co se stalo?!"


AHOJ! Vítám vás po dlouhé době u další čáti. Omlouvám se, že dlouho nebyla, ale byla jsem v Anglii, a pak mě nějak nic nenapadalo. Snad se vám část líbila. Napadá mě toho fakt hodně, a zajímalo by mě, jestli by jste měli zájem i o 2.díl. Jen tedy nevím, jak by byl dlouhý zatím.

Tuto část věnuji MerryBlueberry , která na ni čekala opravdu dlouho❤️
Děkuji za 1,2k přečtění!

Miluju vás <33

Nina <3

I wanna be yours!Where stories live. Discover now