HARRY-POV
Celé včerejší odpoledne jsem pak strávil u Louise. Nakonec jsem u něj i spal. Bylo to po dlouhé době zase krásné odpoledne, i po tom, co se stalo s mojí mámou. Zklamala mě.
Ráno jsem se probudil vedle spícího Louise. Jednu ruku měl přehozenou přes moje břicho a hlavou mi ležel na hrudníku. Na hlavě měl vrabčí hnízdo a měl trošku pootevřenou pusu. Byl hrozně roztomilý. Chtěl jsem si ho vyfotit, ale... to bych byl uchyl.
Telefon jsem měl vedle sebe na nočním stolku, tak jsem ho vzal do ruky a začal projíždět to, co mi poradil Lou. Soutěže.
Do by ale do pokoje nesměla vtrhnout ta kráva.
,,Louisi! Vstávej, máme problém!" vtrhla bez zaťukání do pokoje ta hnědovlasá primadona a řvala jak šílená.
Když ale viděla mě a Louise v jedné posteli, tak utichla. Lou se z leknutí probudil a rychlostí blesku se posadil.
,,CO...Co tohle má jako znamenat Louisi?" vykulila Eleanor oči a otevřela pusu.
,,Ehh...NO..noo..." Louis zase zkrátka ze sebe nedokázal nic vymáčknout, tak jsem se do toho vložil.
,,Hele, co teda se stalo tak hrozného, že jsi sem musela vtrhnout, jak blázen, probudit tady všechny?" zeptal jsem se podrážděně.
,,Louisi, já jsem těhotná" a touhle větou jsem asi ztratil srdce, umřel jsem nebo něco takového. Srdce mi snad přestalo bít.
,,A jseš si jistá, že se mnou?" zeptal se Louis. No jo vždyt to vlastně nemusí být jeho, když spí ještě s někym jiným.
,,Já s nikým jiným nespím, Louisi. Ale teď mi vysvětli, co tohle má znamenat?" zeptala se.
,,No, Harry včera byl uplně v prdeli a potřeboval podporu, tak jsem ho jako KÁMOŠ, pozval, aby tu zustal." odpověděl Lou. Díky bohu to nějak zakecal. Byli bychom v prdeli, kdyby ne a já jsem špatný lhář.
,,Takže. My se teď všichni oblečem, nasnídáme a ty se zatím objednej na testy DNA Eleanor. Ale jestli moje nebude, tak nepočítej, že se o něj budu starat." odpověděl Louis rázně a na obličeji mu hrál naštvaný výraz.
,,Louisi, je určitě tvoje.. S nikým jiným nespíím.. Halooo. A já ani nevím, jestli si ho nechám. Jdu se objednat." řekla Eleanor. Ta holka mi vadí... velice...velice...VELICE vadí.
Eleanor odešla do svého pokoje pro telefon.
,,Ježiši, co si myslí? Že jsem debil a nevím, že si tam píchá s někým jiným? A moje by být nemělo, vždy jsme použili kondom, když už jsme spolu zázračně spali." řekl Louis naštvaně a koukl na mě, takže viděl ten žárlivý výraz, který jsem měl. Naklonil se k mému uchu a zašeptal: ,,Ale je to hrozný.. s tebou je to tisickrát lepší" zašeptal a skousl mi ušní lalůček, takže jsem 'tlumeně' vzdychl.
Mezitím přišla Eleanor.
,,Máme 20 minut, takže přidejte" začala hned rozkazovat, jakoby byla nějaká vudkyně. Jestli by ona byla moje vudkyně, tak bych se šel radši dobrovolně rovnou zabít, protože bych to nevydržel.
,,Harry? Ty máš auto, že?" zeptal se Louis a udělal psí oči. Uvažoval jsem o tom, že bych řekl, že nás neodvezu, protože jsem nechtěl, aby tam seděl Elk.. ale... je to Louis.. a Niall taky za nic nemůže, ba naopak.
,,Jo..svezu vás" řekl jsem a Louis se vítězně usmál, protože věděl, že přemýšlim i o druhé možnosti.
,,Děkuju."
.........
Po dvaceti minutách jsme vyrazili do nemocnice, kam se Elevator objednala. Hned po pěti minutách nás všechny, i po dlouhém přemlouvání sestřičky, abychom já a Niall nešli, vyzvali dovnitř.
Probíhalo to docela dlouho. Když přišla doktorka, tak držela papír s výsledky.
,,Otcem dítěte je...."
AHOOOOJ. PO DELŠÍ DOBĚ JE NOVÁ ČÁST, KTEROU VĚNUJI MerryBlueberry, PROTOŽE MĚ V TOMHLE VŽDY PODPORUJE. DĚKUJI ZA TO!!! <3
SNAD JSTE SI ČÁST UŽILI! A DĚKUJI K 1,3K PŘEČTENÍ.
LUV YA,
NINA0016 <3333
YOU ARE READING
I wanna be yours!
أدب الهواةLouis- 18 let, jeho nejlepší kamarádi- Niall a Harry. Harry je zároveň jeho crush. Harry- 18 let, jeho nejlepší kamarád- Louis. Má na Louisovi crush. Dají se dohromady? Pokud ano, dokážou čelit překážkám? Co Zaynova skupina? Budou spolu ve všem až...