HARRY-POV
Silně jsem ho objal. Jeho bych mohl objímat pořád. Líbat taky.. a koukat mu na zadek taky. Bože, on má snad ten nejlepší zadek, co jsem kdy viděl.
,,Louisi, kolik je hodin?" zeptal jsem se ho, protože mi přišlo, že jsme tu tak hodinu.
,,Půl osmé" řekl a začal se smát. ,,To je blbost, vždyť jsme tu tak půl hodiny."
,,Taky mi to tak přijde, ale už budeme muset asi jít." řekl jsem a udělal smutný obličej.
Chytil jsem Louise za ruku a zase jsem si ho přitáhl do polibku. Odtáhli jsme se od sebe a šli jsme na pokoje.
Šli jsme a byli potichu. Myslím, že k dnešku nebylo co řikat. Prostě jsme si uživali atmosféru, která mezi námi panovala. Po chvilce se ozval Louis.
,,Emm, děkuju moc Harry, že jsi mě vzal na to místo. Je to tam vážně nádherné." usmál se na mě. Nebyli jsme od toho místa daleko a já si na něco vzpomněl.
,,Lou není za co, ale na něco jsme zapomněli." řekl jsem a Louis na mě hodil dost nechápavý pohled. Vzal jsem ho za ruku a běžel s nim zpátky. Nosím u sebe kapesní nožík.. Um, není potřeba se ptát, proč. Prostě ho nosím.
Došli jsme k tomu s houpačkou.
,,Lou, prosím otoč se." pokynul jsem mu. Samozřejmě poslechl. Já jsem do stromu začal něco vrývat.
L+H=❤
,,Už se můžeš zase otočit." a hned jak jsem to dořekl, tak už byl očima zabodnutý jen a jen do toho místa na stromě, kam jsem před chvílí ještě ryl něco, co pro mě hodně znamená.
Koukli jsme se na sebe. Dívali jsme si do očí. Pokaždé, když si takhle do očí koukáme, tak se mi podlamují kolena.
,,Harry...to..to je fakt..moc pěkné od tebe" a když to dořekl, tak se ke mně zase přitiskl. Dal jsem mu pusu do vlasů. Odtáhli jsme se od sebe a já ho pohladil po tváři.
Je nádherný.
Šli jsme teda zase na pokoje. Cestou jsme si povídali. A já hlavně moc rád Louise prudím tím, že mu řikám Lewisi.
Na pokoj jsem došel tak v osm. Chtěl jsem se dívat na film. Nikdy jsem neviděl 'Hvězdy nám nepřály' a už dlouho se na to chci podívat.
Šel jsem si teda do menší kuchyňky, která se skládala z malé ledničky, mikrovlnky a dřezu udělat popcorn.
Během toho, co se dělal popcorn, tak mě napadlo, že bych mohl napsat Louisovi, jestli se nechce jít koukat se mnou.
Kluci, se kterými na pokoji jsem, šli zase někam na party, takže to je ok.
Já: Ahoj. Za 5 minut u mě v pokoji. Film?
Louis<3: Ahoj. Okay. Jaký?
Já: Hvězdy nám nepřály
Louis<3: to jsem neviděl ještě. Už běžim.
Lou tady do pěti minut vážně byl. Měl na sobě pyžamo.. Spí většinou jen v kalhotech od pyžama, a teď měl na sobě tričko, které mi bránilo v tom, abych obdivoval jeho tělo.
Přinesl jsem ten popcorn a lehl si na postel vedle Louise, který už na mě čekal s notebookem na kolenou, aby ten film mohl pustit.
Koukali jsme na film. Drželi se za ruce, sem tam jsme si dali pusu. Když přišel konec, tak pane jo. Těch slz..
Odložil jsem počítač na stoleček a začal se věnovat Louisovým rtům.
Záhadně se Louis dostal nahoru a sedl si na mě. Při líbání se špatně pohnul.. no a tadá, problém je na světě. Louis si toho asi všiml a malinko zrudnul.
Já se jen začal smát. Jako obvykle.
Sundal jsem z něj to tričko a konečně jsem viděl jeho tělo. Položil jsem ho na záda a začal mu na krku dělat cucflek.
Lou se v sobě snažil zadržet vzdychy, protože kdyby se to někdo dozvěděl, tak jsme slušně v háji.
Pomalu jsem letmými polibky šel níž po jeho těle.
Vrátil jsem se zpět a začal ho líbat na rty. Kousl jsem ho do rtu a on zavzdychal.
Pomalu jsem mu začal sundavat kalhoty od pyžama.
LOUIS-POV
Jestli mě ten kluk hned a tady neošuká, tak se asi zblázním. Tak moc ho chci.
Harry převzal vedení. Kalhoty už jsem měl taky dole. Ucítil jsem v sobě dva prsty. Nahlas jsem zavzdychal, takže mě Harry musel líbáním utišit.
Harry si nasadil kondom a vnikl do mě po kořen. Bolestí mi začaly téct slzy. Zalapal jsem po dechu.
Harry se chvíli nehýbal a pak začal přidávat na tempu. Bolest zmizela a já si to začal užívat. Harry mě líbal, protože seriozně. Kdyby na to někdo přišel...
Vzdychal mi do úst.
Po chvíli přemístil ruku na můj penis.
Po chvíli narazil na mou prostatu a já to dal dost dobře znát, protože začal přirážet rychleji. Cítil jsem, že za chvilku budu, což se také stalo. Harry mě následoval.
Oba jsme leželi na zádech a oddychovali.
,,Miluji tě" řekl jsem po chvíli.
,,Já tebe taky, Louisi" a pohladil mě při těchto slovech po tváři.
Rychle jsme se oblékli. Chvilku si povídali a já už pak musel jít. Hrozně moc bych si přál, aby ležel celou noc vedle mě.
,,Harry?" šeptl jsem. Harry jen pozvedl hlavu na znamení toho, abych mluvil.
,,Přespíš u mě, prosím?" dořekl jsem a udělal psí oči. Harry souhlasil a já to hned běžel říct Niallovi. Nebo..snažil jsem se běžet.
Niall souhlasil, ale prosil, abychom spolu nic nedělali. To se nemusí bát. Prdel mě už bolí dost.
Lehl jsem si do postele a Harry vedle mě. Pomalu jsem usínal. Cítil jsem, jak mě rukama objal a dal mi pusu do vlasů.
Pak už jsem jen slyšel ta nejkrásnější slova.
,,Dobrou noc lásko..Miluji tě"
Když jsem to slyšel, tak jsem opatrně pootočil hlavu a dal mu pusu na rty.
,,Taky té miluji. Dobrou noc."
A pomalu jsem začal usínat s tím nejkrásnějším pocitem, s tím nejlepším klukem, jakého jsem si kdy mohl přát.
Mít vedle sebe někoho, jako je on... je důvod, proč se těšit na každý další den. Je to teď můj důvod žít.
Zamiloval jsem se.. Zamiloval jsem se, jako když člověk usíná. Nejdřív pomalu, a pak najednou úplně.
AHOOOJ. Tak máme tady novou část.. část, která pro mě byla ke konci velmi těžká na psaní, protože tohle je poprvé, co něco takového píšu. Taky jsem vám chtěla udělat radost, tak jsem neudělala žádný zvrat. :D
Děkuji za komentáře, votes a PŘEČTĚNÍ. Máme skoro 300 <3
Děkuju moc :*
Luv ya <33
Nina <333
YOU ARE READING
I wanna be yours!
FanfictionLouis- 18 let, jeho nejlepší kamarádi- Niall a Harry. Harry je zároveň jeho crush. Harry- 18 let, jeho nejlepší kamarád- Louis. Má na Louisovi crush. Dají se dohromady? Pokud ano, dokážou čelit překážkám? Co Zaynova skupina? Budou spolu ve všem až...