NOBODY-POV
Malý modrooký brunetek a jeho přítelkyně, jsou spolu skoro tři měsíce. Louis si uvědomil, že nemohl být gay. Díky Eleanor si začal myslet, že být gay, je špatné teda pouze v jeho případě.. Dokázala ho přesvědčit. Neznamenalo to, že lidé, kteří jsou jinak orientovaní, jsou hned divní a měl by je odsuzovat. To ne. Nic proti nim neměl, ale uvědomil si, že by mu bylo trapné chodit po ulici s klukem. Všichni by na něj divně koukali. El mu do hlavy napovídala, že by bylo špatné, kdyby on byl gay, protože on takový být nesmí. Chtěla ho pouze pro sebe. On přece takový být nemůže. Loui se stále přesvěčoval, že city k Harrymu už dávno žádné nechová, kromě toho, že jsou nejlepší kamarádi. Jako dříve.
Snažil se potlačit, že je "jiný".
Harry se stále neprobouzel. Zbýval mu poslední den. Brunetek ho chodil každý týden aspoň dvakrát navštěvovat, aby zjistil, jestli se nestalo něco nového. Už ho ale neoslovoval lásko, miláčku, zlato.. Oslovoval ho jen jako Harry.
Pokud se dneska do sedmi hodin večer neprobudí, tak ho na přání rodiny odpojí. Louise trápilo, že má jeho kamarád možná dneska zemřít. Když byl sám, tak mu ukápla i slza, ale dokázal se přesvědčit, že pláče jen proto, že je to jeho kamarád a nechce ho ztratit, protože s nim zažil nejlepší chvíle.
Po škole se Louis i s Eleanor vydali do nemocnice. Musí se probudit!
LOUIS-POV
Ruku v ruce jsem s Eleanor běžel do nemocnice. Je 18:45, takže si moc přeji, aby byl Harry už vzbuzený, protože on nesmí zemřít. Cesta nám trvala docela dlouho, protože si El stěžovala na podpatky. Bože. Přišli jsme dvě minuty před tím, než ho měli odpojit.
,,Louisi, dobrý den. Jestli chcete říct poslední slova Harrymu, tak rychle. Má dvě minuty. Už se neprobudí. Bohužel, je mi to líto" oznámil mi doktor přede dveřmi Harryho pokoje. On se stále nevzbudil.. NE. NE. NE. TO NENÍ PRAVDA. Určitě tam sedí s úsměvem a jeho ďolíčky. Nenenene. Kecá. Dělá si ze mě prdel. Rychle jsem vběhl do jeho pokoje. Slzy mi začaly stékat po tvářích.
,,A-ahoj kamaráde..Tak tohle-" nedořekl jsem protože jsem ucítil stisk jeho ruky, kterou jsem držel.
,,Takže kamaráde..." ozvalo se z jeho rtů. Tím jeho chraplákem.
Počkat. On.. promluvil.
Vyvalil jsem na něj oči. Pomalu se začal probouzet.
,, Já. No. Ano.. heh. EE-" koktal jsem. Nedokázal jsem ze sebe dostat smysluplnou větu.
,,Louisi. Vysvětli mi, co se sakra děje. Já nic nevím. Jediný co vím je, že jsi můj přítel, tudíž nechápu, proč mi řikáš kamaráde. Víš, jak mi to vadí." řekl a pousmál se. Mně se začaly oči naplňovat slzami.
,,Harry. Pral jsem se se Zaynem. Ty jsi tam přišel a on-" Harry mě přerušil. ,,Ano, to si ještě pamatuji."
,,No byl jsi v komatu tři měsíce. A.. no. Tohle je Eleanor. Moje přítelkyně." řekl jsem a Harry na mě vykulil jeho zelené oči. Najednou v nich byla vidět zlost a smutek.
,,Louisi. Řekni mi, že si ze mě děláš kurva prdel.." a začaly se mu po tvářích kutálet slzy. Já začal skoro brečet taky.
,,Já.. ne Harry, tohle není sranda. Já ti to vysvětlím. El, prosím, můžeš na chvilku jít za dveře?" El přikývla a odešla.
,,Louisi" spustil Harry, když Eleanor zmizela za dveře. Já tě sakra miluju, víš to?" už se nebránil slzám. Nechal je volně stékat po tváři.
,,Harry, já si uvědomil že prostě nemůžu být gay. Já.. ne, nemůžu. Stydím se za to. Nedokázal bych chodit po ulici ruku v ruce s klukem, a koukat na reakce lidí okolo." Harry mě přerušil.
,,Louisi, drž prosím radši hubu. Chceš mi říct, že to pro tebe neznamenalo vůbec nic. Neznamenal pro tebe nic ten sex, to jak jsem tě zachránil, to místo, které jsem ti ukázal, společné usínání... 'miluji tě, které jsi mi řikal, taky nebylo pravdivé, nebo jako co?!"
,,Tak to neni! Já.. děkuji, že.. jsi mi zachránil život. Můžeme být prosím kamarádi?" opatrně jsem se ho zeptal. Poslední slovo jsem skoro zašeptal.
,,Jistě. Kamarádi." obdaroval mě falešným úsměvem. Musel jsem pomalu jít, takže jsem ho objal, ale nedočkal jsem se toho, že by mě objal taky.
Harry mě chytl za zápěstí a otočil si mě zpátky k sobě.
,,Louisi, víš, co mě nejvíc mrzí? Že jsi zahodil naději. Naději v nás dva. Ale jestli to takhle chceš...Nemůžu ti bránit." dořekl a pustil mě.
Koukal jsem mu do očí, které byly pokryty slzami. Odcházel jsem a pouze jsem viděl, jak pláče..
Prosím Harry... neplač. Já to tak taky nechci.
Řekl jsem Eleanor, že jdu napřed. Potřeboval jsem být sám.
Když jsem se dostal do pokoje, tak jsem se po dvěřích sklouznul na zem. Nevěděl jsem, že na posteli sedí Niall.
,,Lou? Co se stalo?" zeptal se mě. Docela jsem se lekl, protože jsem opravdu netušil, že tu je.
,,Já. Harry se probudil." odpověděl jsem.
,,To snad ale není důvod smutnit, ne?" řekl a pousmál se.
,,Když jsem přišel, tak jsem mu řekl 'Ahoj kamaráde' a on se probral. Slyšel to. Všechno jsem mu řekl tak, jak to je. A prostě Nialle. Já ho miluju... ale já s ním být prostě nemůžu...kdyby to Zayn nezjistil, tak bychom spolu teď byli. Tajně..nikdo by o tom kromě tebe nevěděl. Tak se mi to líbilo. Víš, jak snáším negativní reakce.. Navíc by mi bylo trapné chodit s klukem ruku v ruce po ulici."
,,Louisi.. Nezáleží na tom, co si o tobě myslí lidé okolo. Jde o to, kým chceš být ty sakra. Ale to už je tvoje věc. Tohle je vůči Harrymu pěkně sobecký. Zklamal's mě" dořekl Niall a zaklapl notebook, který měl na klíně. Položil ho vedle sebe a odešel naštvaně z pokoje.
Má pravdu.... jako vždy.
Ahooj. Moc bych se vám chtěla omluvit, že dlouho nic nebylo, a že teď je to mezi nimi takové, jaké to je. Nechci vás nijak zabít, nebo tak. Dejte tomu čas. Nejsem ES, ale LS, tudíž se Eleanor nebojte, protože ta.. no překvapí vás.
CHCI VÁM PODĚKOVAT ZA 970+ PŘEČTENÍ. AŽ JICH BUDE 1K A BUDE TO MOŽNÉ I Z HLEDISKA SMYSLU PŘÍBĚHU, TAK UDĚLÁM SPECIÁLNÍ DÍL, KRÁSNÝ, VESELÝ, KTERÝ VÁS POTĚŠÍ. DĚKUJI VÁM.
Ještě jednou SE OMLOUVÁM.
Luv ya
Nina <333
YOU ARE READING
I wanna be yours!
FanfictionLouis- 18 let, jeho nejlepší kamarádi- Niall a Harry. Harry je zároveň jeho crush. Harry- 18 let, jeho nejlepší kamarád- Louis. Má na Louisovi crush. Dají se dohromady? Pokud ano, dokážou čelit překážkám? Co Zaynova skupina? Budou spolu ve všem až...