LOUIS-POV
Sedíme ve třídě na hodině matematiky. Sedím v lavici s Harrym a ani jeden neposloucháme výklad paní profesorky Greenové. Smějeme se kravinám a ostatní po nás hází jen nechápavé pohledy.
„Hej Louisi" pošeptal Harry.
„Ano Harry?" Pošeptal jsem také a koukl se mu do očí.
„Nechceš dneska po škole někam zajít? Třeba do toho obchoďáku, který je kousek odtud" usmál se.
Když jsem se chystal odpovědět, tak se otočila Greenová, kterou už to naše věčné bavení se asi nejspíš nebavilo, tak se na nás rozječela, že máme dávat pozor na to, co řiká.Nechtěl sem ji naštvat, tak jsem Harrymu na otázku odpověděl pokývnutím.Po škole jsme si nechali oba na pokoji batohy a vzali si peníze.
Šli jsme do toho obchoďáku si vybrat nějaké oblečení, protože prostě proč ne?
Byli jsme tam asi 4 hodiny a měli jsme si stále o čem povídat. Měli jsme každý aspoň 5 tašek z různých obchodů s oblečením. Byl to fakt fajn den.Když jsem přišel na pokoj, tak už tam Niall seděl a cvičil na kytaru. Hraje fakt dobře.
„Ahoj" řekl jsem hlasitě a šel si uklidit nové oblečení.
„Ahoj, tak co sis koupil?" Přestal hrát na kytaru a zeptal se.
„Oblečení, spoustu oblečení. Byli jsme i na večeři v KFC" zasmál jsem se nad tím, jak Harrymu kuře spadlo na zem. Ten jeho výraz, když to kuře bylo na zemi snad nezapomenu.
„Já byl venku s Beth" pousmál se a sklonil hlavu.
„S tou Beth? S Beth Lancasterovou? S tou, která se ti líbí už od první třídy?" Vykulil jsem oči. Beth s námi chodila už na základku. Niallovi se vždycky líbila a teď s ní byl venku! Jsem na něj tak pyšný.
„Ano ano, s ní. Bylo to skvělý. Měli jsme si o čem povídat a je vtipná" usmál se.
„Tak to je skvělý Nialle! Jsem fakt py-" nedořekl jsem, protože mi zapípal telefon na příchozí zprávu. Harry napsal.Hazza- ahoj, dneska to bylo fakt super. Nechceš jít i zítra?
Louis- ahoj, klidně. Bylo to super.
Hazza- tak jo, já si půjdu připravit, tak dobrou noc Lou😘
Ten smajlík ve mně vyvolal trošku divný pocit.
Louis- dobrou HazzaKdyž jsem usínal, tak jsem přemýšlel nad tím smajlíkem. Ano, je to asi divný přemýšlet nad jedním smajlíkem, ale tak... Já z něj neměl pocit, že bych se ho teď měl štítit.. naopak. Přemýšlel jsem, jestli je možné, že bych ho měl... rád. Známe se už dlouho a trávíme spolu dost času. Není to poprvé, co jsme byli takhle venku. Jsem gay, a Harry se mi líbí, ale je to jen můj nejlepší kamarád.
Ahoooooj! Je to sice dneska trochu kratší. Má to 455 slov, ale příště se polepším. Slibuji!😂 snad se vám to i tak líbilo.
Tak zase příští týden, možná vydám dva. Tak.. :) mějte se hezkyy❤❤
YOU ARE READING
I wanna be yours!
Hayran KurguLouis- 18 let, jeho nejlepší kamarádi- Niall a Harry. Harry je zároveň jeho crush. Harry- 18 let, jeho nejlepší kamarád- Louis. Má na Louisovi crush. Dají se dohromady? Pokud ano, dokážou čelit překážkám? Co Zaynova skupina? Budou spolu ve všem až...