Změnila jsem název z Really?! na I wanna be yours!
Také proběhla změna coveru. Jen pro info❤️HARRY-POV
Ráno jsem se za zvuku křičícího Nialla, jako blázen probudil vedle Louise. Snažil jsem se pochopit, co to Niall křičí a jak jsem viděl, tak Louis taky. Ani jeden jsme to nedokázali pochopit, protože jsme byli příliš unavení, abychom něco z toho skřetího hulákání pochopili. S ignorem jsme si lehli zpátky.
To by nebyl Niall, kdyby námi nezačal třást a řvát jako opice ještě víc.
,,Do prdele Nialle, můžeš se uklidnit?" vyjel jsem po něm, protože už mi to fakt lezlo krkem.
,,NEEE, takhle to nejde Harry. Vstávejte! Oba! Jestli nechcete, aby o vás dvou věděla celá škola!" zaječel a já s Louisem jsme si oba najednou sedli a s panikou v očích jsme se na sebe podívali.
,,Cože, co?" vykoktal ze sebe Louis.
,,Byl tady debil Zayn. Něco vykládal, že vás včera asi spolu viděl. Prej jste se líbali. Začal jsem mu tvrdit, že to tak není, ale pak sem vešel a viděl vás spát v tom objetí." vyklopil ze sebe rychle.
,,Harry, s tebou chce mluvit. Máš tam být zaaa...přesně za 15 minut!!" zase se dal do šíleného řvaní.
,,Přestaň-už-sakra-ječet!!! Nám tady jde skoro o život! Kde je?!" řekl jsem s mírně naštvaným tonem. Fakt se chová jak nějaká holka, co ztratila její oblíbený lak.
,,Jááááá nemůůůůůžuuuuuuu. Běž tam!!" pronesl a na konec zase nezapomněl zařvat.
,,Ale kam?!" zařval jsem už taky.
,,Do kavárny VANILLA" vyklopil už konečně ze sebe. Nikdy nepochopim název té kavárny.
TAHLE SITUACE S NIALLEM JE NAPROSTO....eh..
Rychle jsem na sebe navlékl oblečení, dal Louisovi pusu a rychle běžel.
Po pár minutách jsem tam přišel a vzadu u stolu seděl Zayn. Přisedl jsem si k němu.
,,Co chceš?" řekl jsem bez jediného pozdravení.
,,Taky zdravím Harry. Takže. Viděl jsem vás..." odmlčel se ,, Larry Stylinsone..." řekl s ušklebkem na tváři.
,,Larry? Stylinsone?" řekl jsem s nadzvednutým obočím. Co to je?
,,Louis+Harry je Larry a to druhý si dáš dohromady sám." zaskřehotal. Jen jsem protočil oči.
,,A co s tím chceš jako dělat?" řekl jsem po chvíli.
,,No hele. Máš dva týdny.. teda spíš.. Louis" hned jsem na něj vyletěl.
,,Co s Louisem? Jestli mu něco uděláš, tak tě zabiju!" začal jsem řvát.
,,Uklidni se. Louis má dva týdny na to, aby si procvičil ten kickbox, který dělal. Za dva týdny se sejdeme tady a já s ním pojedu si dát zápas. Ty tam nesmíš, nebo další den budou ve škole vyvěšeny fotky toho, jak se cucáte. A jestli nepřijde, tak taky. Informace ti napíšu během tohodle týdne." dořekl a opřel se o židli.
,,A když tě porazí?" zeptal jsem se. Věřil jsem Louisovi. Věděl jsem, že vyhraje.
,,Tak trest pro mě potom vymyslíme. Ale myslím, že to tak nebude. Když prohraje, tak řada bude na tobě" řekl a uchechtl se. Nenávidím ho. Z celého. Mého. Srdce.
,,Jestli mu něco uděláš. Nakopu ti prdel tak, že si týden nesedneš!" řekl jsem dost naštvaně. Naštvanost ze mě musela přímo sršit.
,,Bys mi tam mohl rovnou strčit svoje péro, teploušku" chtěl se zasmát, ale neučinil tak, protože mu moje ruka přistála na té jeho ohavné tváři.
,,Krásný den přeji" vstal jsem a odešel zpět za Louisem. Díky bohu, dneska není škola.
Dorazil jsem na pokoj. Louis si povídal s Niallem. Vypadal dost vystresovaně.. Chudáček můj...
LOUIS-POV
Harry už je něco přes půl hodiny pryč. Měl jsem chuť ho jít hledat, ale Niall mě pokaždé zastavil. Nějakým způsobem mě pak uklidnil a my si povídali.
Během dalších 10 minut přišel Harry. Vypadal dost..naštvaně a smutně zároveň. Vstal jsem a bežel jsem k němu. Silně jsem ho objal a koukl se do těch nejkrásnějších očí na světě.
Harry se na mě smutně podíval.
,,Hazz.. co..co se děje?" zeptal jsem se, když jsem v jeho obličeji stále viděl stejný výraz.
,,Lou.." stekla mu slza po tváři, kterou jsem mu hned setřel.
,,Začni zase cvičit kickbox. Za dva týdny máš zápas se Zaynem. Jestli nepřijdeš, nebo přijdeš se mnou, tak fotky nás dvou, jak se líbáme budou po celé škole.. Já-" nedořekl, protože začal brečet.
,,Lásko...klid. Já to zvládnu. Nic se neděje" začal jsem ho uklidňovat, i když mně samotnému z toho šel mráz po zádech. Přitáhl jsem si ho do polibku.
,,Já se bojím, že ti ublíží Lou.." dořekl a setřel si slzy.
,,Neboj se, ano? Zvládnu to. Věř mi."
,,AAAAWWWWW! Jste tak roztomilí." začal se uculovat Niall. Já po něm hodil obličej, aby toho nechal.
,,Heh, děkujeme" řekl jsem nakonec.
,,Víte co hoši? Pojďme se podívat na nějaký film. Odreagujeme se a Lou zítra začne s výcvikem" řekl Niall a začal hledat na notebooku filmy.
,,Dobře, ale žádne horory. Víš, že já se bojím." řekl jsem a podíval se na Harryho, kterému se na tváři začal vytvářet usměv.
,,Ty se bojíš hororů?" vypadlo z Harryho.
,,Heehehe..Jo. A hodně." řekl jsem trošku nervozně.
,,Nialle? Pusť tam 'Saw'" řekl Harry a já měl chuť ho teď umlátit k smrti.
,,Harry!" zařval jsem.
,,Ano?" zasmál se Harry a přitáhl si mě do objetí. Odtáhl jsem se.
,,Děláš si prdel?" vykvíkl jsem ze sebe.
,,A vypadám tak?" začal se smát.
,,V tom případě jdu pryč." to už mě ale Harry vzal do náručí a Niall spojil svojí a mojí postel. Tam mě pak Harry položil. Niall přicupital s notebookem, na kterém bylo 'Saw' a Harry seděl vedle mě. Ve prostřed jsem seděl já. Asi abych jim neutekl, nebo co.
Koukali jsme tedy na horor. Já jsem se vždycky lekl a vyjíkl. Harold a Skřet se mi začali vždycky smát.
,,Vždyť to není vůbec strašidelné." řekl oba najednou. HMMMMM, ne, vůbec ne. Blbci.
Když 'FILM'skončil, tak jsme si všichni povídali, hráli flašku a tak. Bylo to fajn. Harry u nás zase bude spát. Jupíí. Nebudu se bát.
Byl už večer. Pozdě večer. Všichni jsme byli unavení, tak hsme šli spát. Já s Harrym jsme usli zase, jako včera a....
AHOJ, tak tady máme další část. Omlouvám se, že nevyšla dřív, ale měla jsem zkoušky a neměla jsem moc náladu a nápad. Doufám, že se vám část líbila. Budu ráda za každý vote, komentář i přečtení. Děkuju <3
Btw.dostala jsem se :3
Luv ya <3
Nina <333
YOU ARE READING
I wanna be yours!
FanfictionLouis- 18 let, jeho nejlepší kamarádi- Niall a Harry. Harry je zároveň jeho crush. Harry- 18 let, jeho nejlepší kamarád- Louis. Má na Louisovi crush. Dají se dohromady? Pokud ano, dokážou čelit překážkám? Co Zaynova skupina? Budou spolu ve všem až...