LOUIS-POV
Harry mě slušně, i přesto, že jsme přeci kamarádi, celý týden ignoroval. Jako ano, na jednu stranu ho chápu, ale na tu druhou zase ne. Když jsem se s nim snažil mluvit, tak vždycky musel někam jít. Tím pádem jsem měl potom celou dobu na krku Eleanor. Jak ta holka mi začíná lézt na nervy, to je neuvěřitelné.
Niall je na mě naštvaný taky. Sice se mnou mluví, ale je to takové divné. Znate ten pocit, když je mezi vámi a vašim nejlepším kamarádem, taková napjatá atmosféra? Tak přesně tak to teď mám s Leprikonem.
Kromě toho, že moc nejím a nespím, se toho moc nezměnilo. Harry už si ani nesedá vedle mě dozadu, protože se tam vždy přimotá Eleanor. No stejně by tam nešel. Všiml jsem si, že se Niall a Harry spolu začali hodně bavit. Několikrát jsem si všiml, jak při společném komunikování, na mě koukají. Zajímalo by mne, o čem se baví.
HARRY-POV
V poslední době se se mnou hodně začal bavit Niall. Hned den po tom, co jsem se probudil. Přišel ke mně a řekl mi, co Louis řikal. Všechno do detailu. Myslel jsem, že mu to vadit nebude. Že to vezme v pohodě. Očividně ne.
Jsem z toho hrozně smutný, ale Niall je dobrý kamarád a nějak mi s tím pomáhá. Musím ho nějak přesvědčit.. Dokázat mu že to není nic, za co by se měl stydět.
Momentálně ho ale ignoruji, protože zatím pokaždé, kdy se na mě pokusil promluvit, jsem odešel, protože se mi nahnaly do očí slzy. Samozřejmě ho ignoruji tak proto, že jsem na něj naštvaný. A jsem taky naštvaný na krávu Eleanor, která si k němu vždycky přiběhne jak postižená slepice a kecá nějaké "sladké" kecičky. Ta holka se mi hnusí, ale tak nehorázně moc, že bych jí s největší radostí zabil. Sahá na mé....vlastně. Na mého už ne.. Ale sahá mi na Louise, který zase bude MŮJ a ničí jiný. Já se o něj snažit budu.. A budu se snažit mu ukázat, že i když ukáže konečně světu, že je takový jaký je, tak stále bude mít okolo sebe lidi, kteří ho podpoří.
Momentálně je odpoledne po škole. Rozhodl jsem se, že s Leprikonem půjdeme ven do parku, protože mi chce říct nějaké nové informace. Vyběhl jsem tedy rovnou ze školy a šel na místo, kde jsme se měli setkat.
,,Ahoj Nialle" řekl jsem, když jsem tam konečně došel.
,,Ahoj ahoj. Hele mám tedy nové věci. Jedna zpráva je dobrá a jedna špatná. Tak si vyber." dořekl a vyčkával mou odpověď.
,,Tak nejdřív tu špatnou" rozhodl jsem se. Podle mě je vždy lepší slyšet tu špatnou a pak tu dobrou. Nikdy ne naopak.
,,Louis a Eleanor spolu asi předevčírem spali. Byl jsem včera u Eleanor na pokoji, protože jsem si od ní pujčoval sešit. Něco málo mě doučovala a mě se pak potřebovalo na záchod. Šel jsem a chtěl jsem vyhodit do koše žvejkačku. A tam byl... no kondom, no." rychle ze sebe vymáčknul, jakoby se bál, že něco udělám. Nasralo mě to, neřikám, že ne.. a právě proto, jsem si schoval tu druhou zprávu na potom.
,,A ta dobrá" pověděl jsem s menším usměvem.
,,Mluví pořád o tobě ze spaní. Asi dvakrát za včerejši noc brečel během toho, co spal. Řikal něco ve smyslu 'Já tě ale miluju Harry, tak mi odpusť'. Padlo dokonce i na to, že řval, že Eleanor je kráva. A ta nejvíc nepříjemná část pro mě. Myslím, že se mu o tobě zdály i trochu.. soukromější sny." když jsem to slyšel, tak jsem se pro sebe začínal usmívat, jako retard. Ne opravdu, kdyby jste okolo mne procházeli a viděli mě se usmívat tak, jak jsem se momentálně usmíval, tak by jste si mysleli, že jsem na drogách nebo něco takového.
Pralo se ve mně spoustu pocitů. Ale tohle.. ta dobrá zpráva mi potvrdila jedno..
BUDU O NĚJ BOJOVAT 100X VÍC. TA HOLKA UŽ SE HO ANI NEDOTKNE.
NIALL-POV
Když jsem sdělil všechny tyto novinky Harrymu, tak jsme ještě chvíli zůstali venku a jen tak si o něčem povídali.
Začala být zima a tma. Je podzim. Za měsíc tu budou Vánoce a pak Silvestr. Upřímně, zimu mám rád.
Vracel jsem se pak na pokoj, kde seděl Lou. Už jsem mezi nmi nechtěl tu nepříjemnou atmosféru, tak jsem si s nim začal povídat normálně.
Došlo na téma Eleanor.
,,No, a jaký to je? Však víš. Mít sex s holkou" zeptal jsem se opatrně.
,,Nialle, o čem to mluvíš" odpověděl Louis a u toho se zasmál.
,,No tak předpokládám, že včera jste předevčírem u ní museli něco mít." řekl jsem už malinko vážněji.
,,Emmm, ne? Já jsem byl tady a učil se na matematiku. Nevylezl jsem z pokoje. Ale ty jsi byl někde pryč, tak to nemůžeš vědět." dořekl s malinko vážnějším tonem hlasu a já jen nasadil udivený výraz.
,,Aha, a komu teda patří ten kondom?"
HI GUUUYYYSS! Jak se máte? Doufám, že se na mne v příštích dílech nebudete tolik zlobit. Už jich nezbývá moc.. teda zatím. Třeba mne ještě něco napadne.
LIDI! DĚKUJU!! 1K PŘEČTENÍ? TO JSEM NEDOUFALA, ŽE DOKÁŽU. FAKT VÁS MILUJU.
Doufám, že se vám tento příběh líbí.
S láskou,
Nina <3333
YOU ARE READING
I wanna be yours!
FanfictionLouis- 18 let, jeho nejlepší kamarádi- Niall a Harry. Harry je zároveň jeho crush. Harry- 18 let, jeho nejlepší kamarád- Louis. Má na Louisovi crush. Dají se dohromady? Pokud ano, dokážou čelit překážkám? Co Zaynova skupina? Budou spolu ve všem až...