Ahoj! Začala jsem psát další příběh, který najdete u mě na profilu. Jmenuje se Maybe more than best friends?
Byla bych moc ráda, kdyby jste si ho přečetli a řekli na něj svůj názor. Příjemné čtení!❤️
********************************************
„Harry, co se stalo?" přiběhl jsem k Harrymu a objal ho. Měl oči uplně rudé a po tvářích mu stále stékaly slzy.
„Já. Já.." nedokázal doříct, protože se mu spustil další proud slz. Zvedl jsem mu za bradu obličej, aby se mi koukal do očí. Užíral mě pocit, že tyto krásné, zelené oči pláčou.
„Povídej..." pobídl jsem ho.
„Louisi, proč se vlastně teď sakra zajímáš? Celou dobu mě ignoruješ a jsi s Eleanor, se kterou jsi mimochodem předevčírem spal" vyvalil ze sebe. Koukl jsem na Nialla.
Kývnul.
Dal jsem ruce na Harryho tváře a po dlouhé době jsem zase cítil jeho rty na těch mých. Jak mi chyběly.
Když jsem se odtáhl, tak na mě Harry zmateně koukal.
„Víš proč se zajímám ty hlupáčku? Protože tě miluju." řekl jsem. Opravdu jsem to řekl.
Niall se jen spokojeně usmíval.
„Lousi...proč jsi s tou Eleanor. Nepamatuješ si, co jsi řekl v té nemocnici? Když jsem se probral pár minut před tím, než mě měli odpojit? Když jsem tě viděl... víš jakou jsem měl radost, a ty sis prostě přišel a v pohodě řekl, že nemůžeš být gay, a že to nejde.. a teď mě tu líbáš? Promysli si v hlavě co chceš, sakra." řekl Harry a s každým slovem, který řekl jsem cítil, že dělá co může aby se tu nerozbrečel. Stejně se mu to nepovedlo.
„Harry, já chci tebe...prosím, já se ti omlouvám. Opravdu. Zachoval jsem se jako kokot a bylo to ode mě opravdu sobecký. Odpusť mi. Já celou dobu Eleanor nemiluju a nešukal jsem s ní předevčírem. Podvádí mě. Prosim..já celou dobu myslel jen na tebe a já tě-" nedořekl jsem, ale během toho, co jsem to řikal, tak jsem brečel.. nedořekl jsem to proto, že Harry si přivlastnil moje rty.
„Taky tě miluji Loueh.." 'dořekl' za mě Harry a objal mě.
Miluju jeho objetí.
Niall se mezitím zvedl a odešel pryč, protože věděl, že tady toho bude teď dost na vysvětlení.
Stejně šel za Liamem.
Sedli jsme si na mou postel.. teda.. Harry seděl na mé posteli a já seděl obkročmo na něm a koukal mu do očí.
„Harry, řekneš mi prosím, co se stalo?" zeptal jsem se opatrně.
„Volal jsem si s mámou přes facetime a prostě jsem se prozradil, že jsem gay.. no.. jak to dopadlo, si asi dokážeš odvodit." vysvětlil mi Harry celou situaci.
„Hazz... to je mi líto..." odpověděl jsem a pohladil ho po tváři.
„No.. Louisi.. chci se tě na něco zeptat." řekl iž tišším tónem.
„Ptej se" pousmál jsem se.
„Budeš prosím zase můj přítel?"
Na nic jsem nečekal, dal jsem ruce okolo jeho krku a políbil ho.
„Budu.."
„Jo, a něco jsem pro tebe složil během toho, co jsme se nebavili." odpověděl s jiskrou v očích.
„Harry..." řekl jsem s úsměvem.
„Vydrž, dojdu si pro kytaru" řekl a posadil mě na postel. Mezitím si odběhl pro tu kytaru.
Když s ní přišel, tak na nic nečekal a začal hrát a zpívat. Myslel jsem, že se rozteču. Ukáply mi i slzy. Bylo to nádherné.. nevěděl jsem, že má na zpěv talent.
„Jak se jmenuje?" zeptal jsem se.
„Two Ghosts" odpověděl s úsměvem.
„Je.. je to nádherné Harry!! Děkuju" řekl jsem a skočil mu kolem krku.
„Nahraj mi to.... nenene nahraj to a pošli nějakému producentovi, nebo něco takového. Přihlaš se do soutěže! Jo!!" řekl jsem. Byl jsem na něj opravdu pyšný.
„To není špatnej nápad, ale myslíš, že je to tak dobrý?" zeptal se nesměle.
„Hazz, je to nádherný. Opravdu. Já.. já jsem na tebe tak pyšný!" dořekl jsem a spojil naše rty do polibku.
„Miluji tě.."
„Já tebe taky Harry.. moc"Snad jsem vás nezklamala!
Miluju vás❤️
Nina❤️❤️
YOU ARE READING
I wanna be yours!
FanfictionLouis- 18 let, jeho nejlepší kamarádi- Niall a Harry. Harry je zároveň jeho crush. Harry- 18 let, jeho nejlepší kamarád- Louis. Má na Louisovi crush. Dají se dohromady? Pokud ano, dokážou čelit překážkám? Co Zaynova skupina? Budou spolu ve všem až...