f o u r

587 52 4
                                    


LOUIS-POV

Byl jsem opravdu naštvaný. Týpek mě nezná a napíše mi, že až s ním budu mít sex, tak budu vzdychat jeho jméno? Jak naivní. Nebudu nikdy, zdůrazňuji NIKDY s někým, koho znám jen přes pouhé SMSky. Může to být nějaký úchyl nebo tak něco. 

Zobrazil jsem si jeho zpávy. Napíšu mu až zítra, protože tímhle mě opravdu naštval. Niall už byl na pokoji. Byl zase zlitej jak prase. Jestli na to přijde nějaká profesorka, tak jsem celkem zvědav, jak jí to vysvětlí. Nesmí se tu pít alkohol, kouřit a mít sex na pokojích. Stejně to 90% žáků porušuje. Například Nini.

Niall si vesele pochrupoval v posteli a sem tam něco řekl. Ano, mluví ze spaní a někdy řiká něco, co bych fakt vědět nepotřeboval. 

Převlékl jsem se a hned jsem si zalezl do postele. Tentokrát jsem si nastavil budík já a slíbil jsem si, že se probudím.. Pokusím se. Pochybuji, že mě probudí Niall.

Zavřel jsem oči a pomalu upadal do říše snů..


RÁNO

Zazvonil budík. Chvilku jsem ho ignoroval, ale vzpomněl jsem si na to, co jsem si včera večer slíbil. Pokoušel jsem se vzudit Nialla, ale nic. Třásl jsem s nim jako o život. Blonďáček otevřel rychle oči a běžel na záchod. Slyšel jsem, že zvracel. Vešel jsem za ním.

,,Hele Ni, já tě omluvím, že ti není dobře jo. Ale naposledy. Přestaň ve všední dny chodit chlastat. Bože" usmál jsem se a podal mu kapesníky aby si do nich mohl utřít pusu.

,, Jo, díky Lou. Jooooo, bylo to naposledy. Slibuji!" protočil očima, vzal si kapesníky a otřel si do nich pusu. 

,,Není za co. Hele za 15 minut budu muset jít. Kdyby něco, tak volej" řekl jsem. Niall jen přikývnul, vyčistil si zuby a zalezl do postele, kde hned zase usnul.

Já se oblékl, vyčistil zuby, opláchnul obličej, vzal si klíče a tašku, a šel jsem. Šel jsem po chodbě ke skřínkám, protože jsem si potřeboval vyndat penál, kterej jsem tam včera nechal. Když jsem zamykal, tak se mě někdo otočil a přimáčkl ke skřínce. Zayn a jeho debilní skupina. Stál tam i Harry.

,,C-co po mně ch-chcete?" vykoktal jsem a všichni, včetně Harolda se začali smát. Zůstal jsem bez odpovědi a hned si mě kluci odnesli na záchody. Všichni okolo se jen koukali a posmívali. Nikdo mi nepomohl. Všichni na naší škole se jich tak bojí. Debilové.

Došli na záchody a Zayn promluvil: ,,Tak Harry, tady je tvá chvíle. Po tak dlouhé době".

Harry ke mně došel chytl mě za hlavu a začalo to. Jéééé, jak mi ta záchodová voda chyběla. Pak ke mně přistoupil Liam. Ten mě zvedl a dal mi pěstí do břicha. Bolelo to. Pomalu se mi začaly spouštět slzy. Lehl jsem si na zem na znamení, ať už mě nechají být. Odešli já si stoupnul, opláchl si obličej a vyrazil na hodinu.

Byli tam... Debilové mě ještě pozdravili jakoby se nic nedělo. Harol se začal hlasitě smát. Jak jsem si mohl myslet, že je fajn? Stejně to byla určitě celou dobu jen maska. Bože, jsem takový debil.

Usadil jsem se do lavice a připravil si. Chemie. Do třídy vešel učitel a začal vykládat něco o nějakých vzorcích, či co.

Vzal jsem do ruky telefon a napsal...Thomasovi?


: Ahoj Thomasi

Daddy: Ahoj Louisi, jak se vede? Omluvám se za ten včerejšek.

: jo, v pohodě. Jak se mám? Můj bývalý nejlepší kamarád mi strčil hlavu do hajzlu.. Jak to mohl být můj nejlepší kamarád. Takovej...kokot. Co ty?

Daddy: hajzl. A já se mám docela fajn.

: co máš teď za hodinu?

Daddy: Chemii B-)

: takže ty chodíš se mnou do třídy?

Daddy: No asi to tak bude :)

: zajímavé. Kdo jsi?

Daddy: :DDDD já ti to neřeknu Louisi

: hm

Daddy: Taky tě mám rád :*

: Já tebe ne.

Daddy: alespoň máš smysl pro humor :*

: To nebyl vtip

Daddy: Jsi zlý Louisi. Potrestal bych tě :(

: Prosim? A jak jako?

Daddy: Třeba na holou 3:)

: neznám tě

Daddy: třeba jednou poznáš 

: nevím jestli chci, třeba jsi uchyl 

Daddy: No to určitě. Proč nepoužíváš emotikony?

: Protože je nemám rád

Daddy: chudáčci, teď jsi je naštval

: EM? Nejsou živí 

Daddy: to nevíš

: BOŽE!  ZA CO. Musím jít, tak se měj

Daddy: Louisi??

: no?

Daddy: Dávej na sebe pozor..

: neboj

Daddy: A ještě něco

: no?

Daddy: Budeme kamarádi?

: Musíš mě přesvedčit

Daddy: Ok

Přišlo mi od něj milé, že se takhle staral. Je sice otravný, ale je jediný, kdo mě dokáže přenést myšlenkami jinam..

Možná bych mu tu šanci na kamarádství dát mohl.


AHOJ! Máme tu další část. Myslíte, že Brad Louise přesvědčí? :) Mám prázdniny, takže se pokusím vydávat co nejvíc a po prázdninách se zase vrátim k jedné části za týden. Mějte se fajn :*

Luv ya <33

I wanna be yours!Where stories live. Discover now