s e v e n t e e n

272 17 0
                                    

NA KONCI DŮLEŽITÉ INFO. PROSÍM PŘEČTĚTE! PŘÍJEMNÉ ČTENÍ PŘEJI :D


LOUIS-POV

Uběhly tři dny od toho, co jsme se s Niallem domluvili na tom plánu. Celou dobu jsem nad tím přemýšlel. Ne jen nad tím, že bychom spolu neměli být kvůli mému tátovi, ale taky protože jsem si začal uvědomovat jednu nesprávnou věc. Já se nemůžu před okolím ukazovat jako gay, to nejde. Všichni se mi budou smát, budou mě odsuzovat. Takhle to nechci, takže se budu muset od Harryho odmilovat a najít si nějakou holku. Co když byl Harry jen takový 'úlet'? Co když jsem ho vůbec nemiloval a jen si to namlouval? No myslím si, že to tak bude pro nás oba lepší. Dělat, že se nic nestalo, že jsme spolu nikdy nebyli. Od teď jsme zase jenom kamarádi, jako dřív.

,,Louisi!!!" přiběhl Blondie do pokoje a začal hlasitě křičet moje jméno.

,,Už je tady ta holka! Jmenuje se Eleanor, je to dlouhovlasá bruneta. Je docela vtipná a hodná. Teď přišla a už tu má docela dost kamarádů. Pojď se seznámit." začal mi vykládat o mé nejspíš budoucí holce. Řeknu vám jedno. Jestliže sem přijde někdo nový a hned má spoustu kamarádů, tak je maličko buď nafoukaný, nebo strašně fajn. Nic mezi tím.

,,Dobře, tak jdeme. Veďte mě, pane" řekl jsem svýmu kamarádovi, který mě hned popadl za ruku a táhl mě s sebou za Eleanor. 

Když jsme tam přišli, tak mi ji Niall hned ukazoval a hned mě za ní dotáhnul. Trochu do mě drknul, abych sebral odvahu a šel se seznámit.

,,Ahoj, já jsem Louis, ty jsi Eleanor, že?" promluvil jsem na ni. Nebyla ošklivá, to vůbec ne, ale něco mi na ní chybělo.

Peniiiiiiiis

Drž hubu Tomlinsone.

,,Ahoj, ano, ale stačí, když mi budeš řikat El." pousmála se a pokračovala ,,provedl by jsi mne tady? Vůbec nevím, kam mám jít, kde jsou učebny a tak" zasmála se. Proč bych ji neprovedl? Vždyť mi to akorát pomůže se k ní dostat.

Šli jsme chodbami, řikal jsem jí, kde jsou jaké učebny. Dozvěděli jsme se o sobě spoustu věcí, jen škoda, že mě nepřitahovala. Ona není ošklivá, to vůbec ne. Je ale nehorázně otravná. Jo, je fajn, ale nosánek má malinko nahoře a chvilku nezavře pusu. Ne, ale tak musím. Už jsem si s ní na dnešek domluvil venek, tak.. tak snad.

Pak jsem jí odvedl do svého pokoje a já padal na těch pár hodin školy, které mi zbývaly. Nějak jsem to vydržel a pak se běžel připravovat, protože sraz jsme měli v půl čtvrtý v parku a byly tři. Vzal jsem si na sebe černý džíny a bílé volné tričko. To se vždycky líbilo Harrymu....

Rychle jsem běžel do parku, protože jsem tam měl být za 10 minut. Doběhl jsem ještě ke stánku s kytkou a koupil jednu růži. Bylo to do parku ještě takové dvě minuty. Došel jsem přesně na čas a Eleanor už seděla na lavičce a koukala do telefonu. S někým si psala. Popošel jsem před ní.

,,Ahoj El" pozdravil jsem a předal jí růži, kterou s radostí převzala.

,,Ahoj Lou, moc ti děkuju za tu krásnou růži, je to od tebe fakt pěkné" řekla a k růži si přičichla.

Byli jsme venku asi tři a půl hodiny. Eleanor se ke mně celou dobu tak lepila a snažila se mě dotýkat. Jelikož bylo vidět, že by si se mnou asi něco chtěla začít, tak jsem zastavil, a když se zečala ptát, proč stojím, tak jsem jí políbil. 

Harry líbá lépe, že??

Hej. Fakt buď zticha Tomlinsone.

Po chvilce jsem se od udivené El odtáhl.

,,Louisi, no konečně. Já ti chtěla už moc říct, jak se mi od první chvíle líbíš. Hned od první chvíle jsem s tebou chtěla být. Přišel jsi mi velice milý" řekla s úsměvem a objala mě. Přijde mi komické, že si tohle myslí hned první den, co jsme se potkali.. ona je taková... no to je asi jedno.

,,El, sice se známe jen chvilku, ale" pokl jsem, protože jsem se chystal zalhat ,,ale jsi ta nejlepší osoba, kterou jsem zatím potkal. Opravdu. Známe se teprve 6 hodin, ale přišla jsi mi jako ideální holka, opravdu. A hodně si rozumíme a proto.. budeš tedy moje.. přítelky-" nenechala mě to dopovědět, protože mi hned skočila kolem krku a začala křičet ano.

Je docela vtipné, že tohle jsem zvládl hned na prvním rande, ale tak co. Chytla mě za ruku a pak jsme se různě procházeli a povídali. Možná by nebylo od škody, kdyby byla opravdu chvilinku zticha, ale tak co. Aspoň tu není trapné ticho. 

Curly.... chybíš mi.

Došli jsme k ní na pokoj. Žádná spolubydlící tam nebyla, tak si mě tam zatáhla, a tam propukla divoká líbačka. Nic... nic to se mnou nedělá, žádní motýlci, žádný z pocitů, které jsem prožíval s Harrym. 

Ale ne, musím na něj zapomenout. Chvilku jsem u El pobyl, ale pak jsem odešel na pokoj, kde jsem začal zase brečet. Harry 'úlet'nebyl.

,,Harry.... promiň mi to."



AHOOOOJ! Vítám vás u další části. Pokud si myslíte (což určitě myslíte), že je celá tahle věc s Eleanor urychlená, tak mi věřte, že je to tak správně. Ale to se dozvíte později. 

Mám tady na vás pár otázek, a byla bych ráda, kdyby jste mi na ně odpověděli. Děkuji <3

Chtěli by jste i pohled El?

Chtěli by jste character ask?? (můžete pokládat na všechny postavy i mě, autorku :) )

Má smysl s tímhle příběhem pokračovat? Líbí se vám?

Poprosila bych vás o odpovědi buď do zpráv nebo do komentářů. Děkuji.

Také bych vám chtěla poděkovat za skoro 900 přečtení, roste to neuvěřitelně. Děkuji vám. Miluju vás <333

Nina <33

I wanna be yours!Where stories live. Discover now