e i g h t

518 44 6
                                    




LOUIS-POV

  ,,Já tě taky miluju Lou"

Věta, která mi chvilku šrotovala v hlavě, než jsem si uvědomil, že stojím jak debil s otevřenou pusou. Přišel jsem k němu a políbil ho. Zelenooký samozřejmě spolupracoval. Bylo v tom tolik citů, co bychom si asi slovy neřekli, protože to prostě vyjádřit nejde.

Pak mě ale něco zarazilo. Odtáhl jsem se.

Harry na mě zmateně podíval. Já jsem si stoupl a přesedl si na židli vedle postele. Koukal jsem mu do očí a pak jsem se ho zeptal na něco, co mi teď dost vrtalo hlavou.

,,Harry. Znamená to, že ty jsi Thomas?" Harry jen přikývl na znamení souhlasu.

,,A proč jsi mi napsal takhle? Jako neznámé číslo?" zeptal jsem se. Bál jsem se odpovědi.

,,Protože Loui.. ty jsi se na mě ten den naštval a já.. já ti prostě chtěl dát najevo, že tě miluji, ale byli jsme rozhádaní. Chtěl jsem aby jsi se zamiloval do Thomase a pak by jsi zjistil, že jsem to já. Ale já to nevydržel. Nevydržel jsem to Lou. Já tě musel políbit, nebo bych asi umřel." dokončil svůj proslov.

,,Taky Zayn chtěl, abych si z tebe vystřelil, ale já nemohl. Proto jsem odešel. Pamatuješ si, jak jsme se u stolu něčemu smáli? Oni mi sebrali ten telefon. A prostě ví, že jsi gay. U mě si myslí, že ne..myslí si, že jsem to řekl jen tak, abych tě zničil.." seděl jsem s otevřenou pusou. Začaly mě štípat oči. Jestli jsem na něj nebyl před chvilkou naštvaný, tak teď už být začínám. Jasně, on za to nemůže, ale.. mohl si dávat pozor.

,,Zayn se se mnou začal prát na té chodbě, protože o tobě řekl, že jsi buzna. Já se tě zastal a kvůli tomu jsem taky odešel." dořekl. Nad tím jsem se pousmál a rázem naštvanost zmizela.

,,Louisi Williame Tomlinsone. Přepíš tu? Se mnou?"řekl a pousmál se. Já jsem mu  hned vletěl s rukama okolo krku. On se posadil a pevně me objal. Cítil jsem jeho vůni. Z objetí jsem se pomalu odtáhl a Harry na nic nečekal a začal mě líbat.

Líbali jsme se a někdo otevřel dveře. Niall.

Jen koukal jak puk.

,,Pardon za vyrušení chlapci. Vypadá to, že tu asi přepíš. Myslel jsem si to, tak jsem ti přinesl batoh s učením na zítra a koláč k snídani. Užijte si to." a pomalu s úsměvem zavíral dveře.

Chvilku po tom, co odešel, se ozval můj telefon. Zpráva.

Irský skřet😈: Hrozně moc vám to spolu sluší Louuuuuuuuuu ❤❤

Nad zprávou jsem se usmál a odepsal děkuju. Zase jsem se věnoval Harrymu.

Harry seděl. Měl natažené nohy, tak jsem toho využil a obkročmo jsem si na něj sedl.


HARRY-POV

Po tom, co Leprikon odešel z pokoje, si na mě Louis obkročmo sedl. Nebudu lhát. Ten modrookáč moc dobře věděl, co to s mým kamarádem udělá. Halo, Louis má ten nejvíc dokonalej zadek.

Začal jsem ho líbat. Ruce jsem mu položil na boky a on mně je dal okolo krku.

Tak moc ho miluju.. tak moc.

Jsem rád, že jsme si to ujasnili.

Po zbytek večera jsme si povídali, líbali se a tak. Potom nadešel čas spánku. Oba jsme byli unavení a Lou má zítra školu. Hlupáček si myslel, že bude spát na židli. Zvedl jsem peřinu a poklepal na místo vedle sebe. Brunet si lehl vedle mě, dal mi pusu a já jemu na nos. Otočil se ke mně zády a já ho zezadu objal. Takhle jsme usli a já upadl do říše snů.


RÁNO

Když jsem se probudil, tak vedle mě nikdo nebyl. Ono to celé byl jen sem? O opaku mě ale přesvědčil dopis ležící na židli, kde včera seděl.


Ahoj Harry,

Musel jsem do školy. Děkuju, že jsem tady mohl přespat. Přišla sem sestřička a řekla mi, že tě během odpoledne pustí. Nechtěl by jsi jít zítra třeba ven? Pokud ano, tak buď večer přijď, nebo napiš SMSku.

Těším se, až spolu zase budeme sedět v poslední lavici a smát se během výkladu paní profesroky Greenové. Už teď mi chybíš.

Miluji tě,

Louis


Nad dopisem jsem se musel usmát. Uklidil jsem si ho..na památku. Pak už ke mně přišla sestřička a začala mi řikat informace.


LOUIS-POV

Seděl jsem ve škole. Vedle mě zase seděl Niall, aby mě nějak zabavil. Stejně jsem nedával pozor, protože jsem byl někde v oblacích a jiném světě celkově.

Po hodině jsem šel po chodbě. Zastavil mě Zayn. Nebyl tady do teď. Přišel až teď. Nevím kde byl.

Vzal mě za ruku a zatáhl někam ke školníkovi do komory.

,,Louisi. Tobě se Harry určitě líbí viď?" jen jsem na něj kouknul. Nechtěl jsem mu říct, že jsme si řekli, že se milujeme. Přikývl jsem.

,,Hlavně se do něj nezamiluj. Zaprvé to není gay a je to lhář. Byl jsem za ním teď v nemocnici.. Chtěl jsem s nim mluvit a omluvit se mu, ale měl tam nějakou holku. Objímali se a pak si snad dali i pusu?" řekl to a ukázal mi fotku, kterou na telefonu vyfotil. Začaly mi téct slzy. Ne..to snad není pravda.

Zayn odešel. Nic mi neudělal. Divné.

Na záchodech jsem si sedl na zem a jen brečel. Jak mi to mohl udělat?


AHOOJ! MOC MOC MOC VÁM DĚKUJU ZA 150+ PŘEČTENÍ.

TOHLE JE TROCHU SLABŠÍ, ALE DOUFÁM, ŽE SE VÁM LÍBIL I TAK. PŘÍŠTĚ BUDE LEPŠÍ, PROTOŽE HARRY UŽ NEBUDE V NEMOCNICI.

LUV YA A DĚKUJU MOC JEŠTĚ JEDNOU <3

Nina <333

I wanna be yours!Where stories live. Discover now