Może ktoś tu jeszcze jest, ale hm.. Od czego by tu zacząć?
Na pewno chciałabym przeprosić bardzo mocno za brak rozdziałów na wszystkich historiach, a najbardziej trzech z nich, bo ten kto czyta "Love me like you do" wie że pierwsza tak jakby część jest skończona i druga chce dopracować.. Niestety jest mały problem - po prostu nie mam kiedy pisać rozdziałów, bo to że czytam cokolwiek tutaj jest sukcesem oraz pojawił się brak weny, przez wszystko co się dzieje.
Nie będę zawracać głowy szczegółowo moim życiem, ale głównie praca, wstawanie dzień w dzień około 4 a w weekendy choć próba odpoczynku też nie sprzyja.. Natłok myśli, zmęczenie, złe samopoczucie również.. Jednak postaram się zmienić z dodawaniem rozdziałów.
Ostatnio w komentarzu odpowiedziałam że do tygodnia, czyli jakoś do dzisiaj pojawi się rozdział, ale nadal tak się nie stało i dzisiaj na pewno już tak się nie stanie. Postaram się teraz naprawdę na dniach dodać na jakąkolwiek historię, ale nie mogę nic obiecać, bo znów mam wstawanie od jutro o 4, wracanie do domu po 14, pewnie jeszcze coś załatwianie i tak naprawdę jak wracam w różnych godzinach, wystarczy chwila a ja śpię i potem budzę się, ogarniam i znów idę by w miarę funkcjonować.
Mam nadzieję że jakoś w miarę mnie zrozumiecie i nie będziecie mieli mi bardzo tego za złe. Spróbuję to zmienić i dodawać co jakiś czas ale trudno może z tym być dlatego nic nie mogę obiecać.
See you soon x
CZYTASZ
miłość CZY przyjaźń?
LosoweSą rozdzielone już w dzieciństwie, jednak wraz z ukończeniem osiemnastego roku życia - Lauren wraca z powrtoem do Miami, gdzie oprócz przyjaźni, rozwija się także miłość.