Asyraaf Najmi b.Hashim
Asyraff Hafizi b.Hashim.
Diorang kembar tapi tak seiras.Najmi abang Hafizi adik.
Dua-dua ni good at sport belajar pandai.Diorang top student.
Hafizi ni suka bersosial sikit.Tapi tau jaga batasan antara perempuan dengan lelaki.
Najmi lebih suka diam.Bebual dengan kembar dia je.Orang lain tanya dia jarang jawab.Dia bukak mulut bila dia rasa benda tu penting.
sukan pulak...Hafizi dia ambil bola keranjang.Dia sebagai leader team.Kalau Najmi dia ambil hoki.Dia ni lebih kepada striker.Dia tak suka jadi captain sebab nanti banyak tanggungjawab.
Dua-dua ni tak merokok.Bukan kaki botol.Bukan juga pejudi.
Diorang penyiasat.Umur diorang baru cecah 18.Ayah diorang la.Encik Hashim.Dia ketua polis.Jadi dia kaitkan anak-anak dia sekali dalam kes-kes penting.
Biasa yang menyiasat ni Najmi.Bila nak soal ke minta penerangan ke tu kerja Hafizi.
Diorang ade sorang adik.Tapi muka dia jambu sikit.Amier Naufal b.Hashim
Amier ni perangai dia lain sikit.Amier lebih suka diam dan buat hal sendiri bila mak ayah dia tak de dekat dengan dia.Tapi bila mak ayah dia ada,dia akan jadi banyak cakap gile and jadi orang yang suka amik tau hal sekeliling.
Umur Amier ni 16 tahun.Sebab tu tak banyak sangat kerenah nak melayan.
Amier ni dah pandai bawa kereta.Ayah dia belikan dia jeep.Dia mintak.
Habis sesi suai kenal.Tiga watak utama.Yang tambahan tak payah la.
Otak jammed eyh.Aku tak tahu nak tulis apa lagi.Sorry la klu Si Abang muka lebih muda dari Si adik.
Nak aku intro tak??
Nama aku..call me thie
asal..Johor.Desaru
umur aku..15..tahun ni PT3 oii..
zodiac aku..Aquarius..
birthday aku..30/**/02
Korang main game online tak??..Aku main Crisis Action..
Minat anime??..Aku minat..tapi aku tak tau nak tengok cerita apa lagi..Bagi title nnti aku tengok..Aku buat biodata bukan apa.Bende ni hah.Ada problem.Kalau aku tak letak intro bende ni baca 1 minit je..
-Brotherhood-
YOU ARE READING
Brotherhood
FantasiAsyraaf Najmi abang kembar.Pendiam.Agak suka pendam perasaan.Panjang akal.Handsome lebih sikit dari Hafizi. Asyraff Hafizi adik kembar.Seorang yang memahami.Tegas.Cool.Kasar sikit bahasa dia.Tak pandai berkata-kata.Handsome. Amier Naufal.anak bongsu...