Kapitola dvacátá čtvrtá

1.5K 82 8
                                    

--Nikdo—

Zástup vojáku Volturiových kráčel k bitevnímu poli. Počasí jim přálo. Výjimečně bylo chladno a zataženo, na některých místech i deštivo.

Došli na louku, přibližně patnáct kilometrů od Volterry, schovanou za hustým lesem, kde nejspíš dlouho nikdo nevkročil. Aro se netrpělivě rozhlížel a začínal mít pochyby o správnosti věštby Alice. Volturiovi setrvávali v čele s Arem, Caiusem a Marcusem. Těsně za blonďatým vládcem měla své místo První upírka a v řadě za ní Jane, Alec, Felix a Demetri. Za nimi všichni najatí bojovníci- Cullenovi, Denaliovi atd. Na konci stáli gardisti. Jen Renesmee zůstala v paláci pod dohledem Corin.

Kate se tiskla ke Garrettovi, Tia k Benovi, Rose k Emmettovi a tak dále. Všichni byli vystrašeni, i Volturiovi, ale ti to nedávali znát.

V lese něco zašustělo a během vteřiny se asi třicet upírů objevilo tváří v tvář svým protivníkům.

„Ještě máte šanci se vzdát!" pronesl rezavý muž, který udělal krok vpřed.

„Máme početní převahu. Má armáda sčítá kolem stovky vycvičených bojovníků a někoho specielního," odvětil Aro.

„První upírka, je mi ctí," ušklíbl se. Stacylinn pyšně zvedla hlavu, ale muž potom zapískal na prstech. Z lesa se začalo vynořovat dalších padesát upírů. Mezi nimi i Stefan a Vladimir, kteří před časem stáli na straně Cullenů. „Toť má armáda. Možná není tak velká nebo silná, jako ta tvá, ale bojují pro dobrou věc! Bojovníci na tvé straně, Aro, byli donuceni, ti mí bojují od srdce. Máte poslední možnost ustoupit a skončit svou vládu!"

„Nikdy!"

Ani jedna strana nechce zaútočit první. Ti, kteří se dokážou pohybovat v myšlenkách druhým bez tělesného kontaktu, slyší jejich úmysly a nějakou strategii.

„Tak pojďte vy zmetci," prořízne chladný, šeptající hlas Stacylinn napjaté ticho. Caius vedle ní se ušklíbne.

Rumunští upíři vybíhají a Aro zvedne ruce na znamení útoku i jeho vojáků. Většina by možná řekla, že Voltuři půjdou jako poslední, ale Demetri, Jane, Felix a Alec vybíhají zároveň s nimi.

Demetri hned sráží hlavy, stejně jako ostatní na obou stranách. Kdybyste se podívali z ptačí perspektivy, spatřili byste toho víc. Emmett s úsměvem trhá končetiny nepřátelům, Alec je omračuje, Jane se Stacy mučí svými dary- samozřejmě musí někdy použít i holé ruce.

První větší ztráta na straně Volterských vládců nastává, po odtržení hlavy Carmen. Eleazar to naštěstí nevidí, ale hluboko ve svém srdci cítí díru. Rosalie nyní zabila i Stefana, s větší lítostí v očích, než u jiných.

Proti Stacylinn stojí tři upíři, které taktak odstraňuje. Když se na ní řítí čtvrtý, utrhne mu Caius hlavu. Děkovně se usměje a zničí i ty tři opovážlivce.

Pokud bychom nehleděli na ztráty gardistů, tak jsou na tom poměrně dobře. Ale další nepříjemný osud potkává Kebi, družku Amuna.

Marcus se sice rve jako lev, přesto ne tak agresivně. Když je zaneprázdněn rezavým upírem, nejspíš vůdcem, vyskočí na jeho záda Vladimir a utrhne mu hlavu. Marcus umírá s úsměvem na tváři a slovy: „Miluji tě."

Felix otočí hlavou ke křičícímu parťákovi, ale bohužel nestihne zareagovat. Nějaká upírka jej právě srazila na kolena a urvala hlavu. Jediné co může Felix udělat je Demetriho pomstít. Na druhé straně se statečně bije i Tanya, avšak také podlehne.

Zdá se, že boj finišuje. I tak ale stihnou zabít Amuna, Heidi, Erica a Alison. Na druhé straně jsou již jen tři a vědí, že nemají šanci. Pokusí se o úprk, v čem jim však zabrání dary Jane, Aleca a První upírky.

Jacob se vrhne na drženého v Alecově daru a zuby mu oddělí hlavu od krku. Když chce Simon zabít toho, kterého drží Stacy, tak se odněkud vynoří rezavý upír a odtrhne mu obě ruce. Následně i hlavu. Za tento čin jej Carlisle potrestá. Když upíra nezabil Simon tak se o to postaral Felix. K poslednímu přistoupil Jasper a utržením hlavy pomstil svého bratra.

Opravdu velký šok pro všechny byl, že zemřel právě Edward. Ten, který dokázal předpovídat útoky protivníka. Bella klečí u jeho těla a vzlyká. Jacke se přemění a tiše jí obejme.

„Co řeknu Renesmee?" zašeptá a z druhé strany jí smutně obejme i Alice s Esme.

Tohle, ale není jediný žal, jenž postihl Culleny. Zemřela většina přátel z Denali. Přeživší jsou pouze Garrett s Kate, kteří smutně hledí na hořící těla svého klanu.

„Klidně můžete žít u nás," poví Carlisle.

Kate smutně kývne. Garrett si jí vezme do náruče jako miminko a přichází vyjádřit soustrast i Belle, která prohlásila, že nebýt své dcery, prosila by o smrt.

„Zabili i Marcuse!" ozve se Caiův hlas. Všichni se za ním otočí a on zklamaně stojí u bratrova těla. Arovi se v očích mihne zlost, která ještě zesílí při zjištění, že i nejlepší stopař na světě Demetri, také zemřel. Kdybych Didyme nezabil...; pomyslí si.

„Cože?!" vyjekne Stacylinn. „Byla to tvá sestra!" chytí jej pod krkem. Tento výjev většina sleduje, ale nikdo nechápe co se děje. „Tohle je podlá vražda i na mne!"

„A to je co říct," ušklíbne se Caius, i když neví o čem je řeč.

„Aspoň se ti dva setkají a on prokleje vraha své milované!" prskne a s ránou jej pouští na zem.

Poté smutně přijde k Benjaminovi, který s Tiou klečí u mrtvých těl Kebi a Amuna. Oba dva mají mokré oči slzami, které nikdy nestečou po jejich tváři.

„Je mi to upřímně líto," vydechne.

„Líto?!" zachraptí Ben. „Nevíš co to lítost je! Kdyby nebylo tebe, tak ještě žijou!"

I První upírka má city a ty teď byly raněny těmito slovy. Avšak upřímnými, i když vyřčenými hněvem. Caius jí obejme kolem ramen...

Všichni dnes o někoho přišli...

Smrtelní NesmrtelníKde žijí příběhy. Začni objevovat