1 daļa : rīts

250 21 2
                                    

6:30
Pieceļos no kārtējā murga. Slapja. Iegāju dušā noskalojos nesaslapinot matus. Nomazgājusies piegāju pie skapja un sāku meklēt ko vilkt uz skolu. Uzliku neitrālu meikapu uz savas bālās ādas.

Uzvilku ko tādu

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Uzvilku ko tādu. Gāju uz virtuvi kaut ko pagatavot sev un vecākiem. Ko var darīt ja no septiņiem gadiem dzīvo pie viņiem un viņi jau ir kā vecāki. Pabeigusi tasīt pankūkas bija jau 7:15. Mamma ar tēti jau atnākuši uz brokastīm saka ēst manas pagatavotās pankūkas.
Mamma - atkal nevarēji pagulēt?
Es - ja... Tas jau tagad ir bieži.
Mamma - nevaig aizvest pie Kārla ?
Es - ne tiešām man vis labi.
Kristjans - Kasandra vari aiziet brāli piecelt drīz uz skolu jābrauc un tu zini ka es darbu nevaru kavēt.
Kristjans apsēžoties viena no krēsliem man palūdza.
Es - tad beidzot pievērsies?
Kristjans - tā varētu teikt, bet man ar dažiem vampīriem ir jānokārto dažas lietas un tu varētu pēc skolas ienākt pie manis kabinetā ?
Es - labi.
Aizgāju uz Tea istabu. Atvēru mazliet viņa istabas durvis liela ātruma piegāju pie viņa un sāku modināt.
Es - celies guļava!
Tea- mhm
Es- Kristjans negaidīs brālīt.
Tea - ko tu teici ?
Es- taisies uz skolu un nāc brokastīs.
Tea nu jau viņš bija piecēlies - nesaprotu kādēļ tu viņu sauc vārdā, māti par mammu.
Es- tādēļ ka man bija vienošanās , es viņam apsolīju nesaukt par tēti zinot kāds bija man īstais tēvs un starp citu tu to jau zini.
Tea- Nja. Vispār esu gatavs ejam brokastīs?
Es - tik ātri?
Tea - em ja. Esu tik pat ātrs kā visi vampīri.
Es - Nja laikam. Parādīsi atkal to ko tu izdarīji ar ūdeni vakar?
Tea - visam ir vajadzīgs laiks. Tu jau atklāji savas spējas?
Es - ka redzi vēl ne. (saskumu)
Tea- neskumsti gan jau tu viņas atklāsi.
Viņš maigi aizķēra ar saviem pirkstiem manu degunu.
Es - ja tev taisnība. Ejam ēst lai nesāk Kristjans pukoties.
Izgājuši no Tea istabas devāmies uz virtuvi.
Kristjans - tad rekur jūs abi esat. Labi paēdām un ir jādodas.
Es - a kut tad Anebella?
Mamma - Viņa tika aizvesta uz skolu kur apmāca viņu.
Es - ne jau pie cilvēkiem?
Kristjans - pie viņas privāt skolotājas. Ja sapratu ko ar to domāju.
Es - ja sapratu.
Nolaidu skatienu uz šķīvi un ēdu tālāk.
Paēdusi nomazgāju savu šķīvi un devos uz istabu pakaļ somai. Nogājusi lejā brālis bija jau apģērbies virsdrēbes ,bet es tikai tagad sākšu. Apģērbusies gājām uz Kristjana mašīnu. Apsēdos aizmugurejos sēdekļos brālis man blakus un mamma par brīnumu priekšā zinot ka viņa parasti brauc ar savu mašīnu.

Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā) Where stories live. Discover now