46.daļa: pēdējais ieraksts

131 16 0
                                    

2017.04.15.
Svieka mīļā dienasgrāmatiņ zinu ka esu slikta aizmirstot tev visu pastāstīt. Bet nu šoreiz es tev droši pastāstīšu. Zaudējot savus mīļos es sapratu ka man ir vēl savs zelts jāsargā un jābūt viņam līdzās. Pirmajās dienās kad viņš sāka nākt mūsu skolā sēžot man blakus. Domāju ka atkal būs kāds kurš tikai izmanoto meitenes kuras labprāt ar viņu pārgulētu,bet ejot laikam tā nebija. Es meloju sev. Visos veidos ka man nevajag ne viņu ne viņa klātbūtni. Ar laiku es gribēju viņu ikreizes redzēt sajūst sev blakus. Viņa smieklus, redzēt uz viņa sejas to smaidu ko man viņš dod un savas lūpas uz viņa. Ik reizes es uztraucos par viņu pat tad kad biju tādā kā komā es biju viņa blakus. Es viņu mīlēju pat tad kad viņš man teica to ko necerēju dzirdēt no viņa mutes.
Jimin - Kasandr ko tas nozīmēja?
Es - tas nekas un pēc kā tev izskatījās?
Jimin - nedomāju ka esi tāda...
Es - nu pasaki to ko domā man sejā!
Jimin - to ka tu ar viņu flirtē vai arī ar viņu salaid ?!
Es - nekā tamlīdzīga un vispār par kuru laiku to būtu darījusi?
Jimin - beidz, es redzu tevi cauri .
Es - tu esi greizsirdīgs?
Jimin - un ja, jā! Kamēr tu salaid ar kādu izdzimteni kurš kāro man nocirst galvu!
Es - Jimin pa kuru laiku visu savu komu, es biju tev blakus un noskatījos kā tev ir grūti bez manis, bet tagad nezinu ko domāt. Es visu laiku biju tev blakus.. Jimin es mīlu tevi...
Manas asaras jau laužas uz āru.
Jimin - tu tā dari jo gribi mani iežēlot.
Un viņš pameta manu istabu .
Tas bija mūsu pirmais strīds. Atceroties to visu jau te gribās raudāt. Un beidzoties kad taisījos viņu pamest,bet es pieļāvu lielāko kļūdu to es sapratu kad to pārdomāju tä darot. Atdodot viņam gredzenu. Visam beidzoties viņš mani bildināja otro reizi kaut visi notikumi maisījās pa kājām.Yoongi tajā laikā arī par brīnumu bija piecēlies un ar Amēliju to visu noskatījās. Starp citu es domāju ka vieņiem varētu kā sanākt,lai nu kā šis stāsts taču ir par mani un Jimin. Vai ne tā?
Jimin - sirniņ?
Es - m?
Jimin - ko dari?
Viņš pienāca pie manis apskaujot un ielūkojoties manā blociņā.
Jimin - es jau domāju ka vairs tur neko nerakstīsi.
Es - ChimChim šoreiz mūsu lasītājiem.
Jimin - lai notiek...
Viņš paņēma manu roku un tur uzrakstīja.
Mūžīgi kopā.
To uzrakstot viņš uzlika uz manām lūpām skūpstu un sāka kutināt.
Es - beidz....
Smējos un centos tikt no viņa prom.
Jimin - noskūpstīsi beigšu.
Viņš pieliecās lai man būtu vieglāk,bet es izdomāju mazliet viņu pakaitināt. Taisījos uzlikt buču iz viņa lūpām, viņš negaidīti mani pievilka kad mūsu lūpas sakļāvās. Sapratis ka neatbildu skūpstam iekoda manā lūpā un tad viņš apmierināti mani noskūpstīja. Beiguši uzmetu lūpu un sakrustoju rokas virs krūtīm.
Jimin - kas noticis manai sirsniņai?
Viņš uztaisīja bēdīgu sejiņu un paskatījās uz mani. Kas lika man pasmaidīt, jo tas izskatījās cute. Viņš uzlika uz manām lūpām skūpstu.
Kāds ienāca istabā.
- eu mammā un papā? Es arī te esu!
Mēs abi atrāvāmies un smaidot aizgājām pie Sāras un viņu apskavām. Nja mūžīgi kopā...

Beigas...
😘😘😘

Kamu telah mencapai bab terakhir yang dipublikasikan.

⏰ Terakhir diperbarui: May 18, 2017 ⏰

Tambahkan cerita ini ke Perpustakaan untuk mendapatkan notifikasi saat ada bab baru!

Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā) Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang