5 daļa : ģērbtuvēs

189 18 0
                                    

Stunda pagāja garlaicīgi. Sāku zīmēt kaut ko kladē kas izspauž manas emocijas.
Jimin - tu labi zīmē!
Es - tas teu nebija jāredz, bet paldies!
Jimin - kāpēc?
Es - tāpēc ka tā ir daļa no manis zīmēšana ir mana dzīve tā pat kā daba.
Noskanēja zvans no stundas, sakrāmējos un devos ārā no klases lai dotos uz pusdienām.
Pusdienas. ..
Aizgāju ar savu paplāti apsēsties pie brāļa un viņa draugiem kuri tagad bija daudz vairāk. Pie tā sēdēja gan Jins ,Yoongi,Jungkook un vēl pārs citi. Apsēdos pie galdiņa.
Es - čau!
Jin / Yoongi / Jungkook - sveika
- sveika mani sauc J-hope vari vienkārši saukt par Hobi.
Namjoon - tu jau mani zini susuriņ
Es - prieks iepazīties mani sauc Kasandra Klēra un jā tevi es zinu no galvas līdz kājām.
Tea - kas? tu ? jūs ? esat pazīstami?
Namjoon - bērnības draugi.
Tea - skaidrs.
- khm varu piesēst?
Es - a tas esi tu Jimin. Ja droši.
Tea - dīvaini sis kas notika manas probutnes laikā?
Es - mājās!
Tea - nu labi
Kamēr ēdu Jimin roka ceļoja pie manām kājām. Tas bija brīdī patīkami un brīdī kaitinoši.
Es - Jimin!
Caur sakostiem zobiem prasīju. Jimin tikai pasmaidīja un turpināja. Nevarēja teikt ka man nepatīk, bet man nepatīk ka man pieskaras.
Es - Jimin!
Jimin pie liecās pie manas auss un to aizskāra - nesaki ka tev nepatīk!?
Viņš seksīgā balsī man čukstēja pie manas austiņas.
Es - novāc.....savas.... Rokas.. No... Manis ...
Tea - Kasandr kaut kas noticis?
Tea paskatījās uz manu uz Jimin.
Es - ir ....Jimin!
Jimin - noskūpsti beigšu.
Es - tu esi nožēlojams .
Piecēlos signalzējot ka esu paēdusi atstājusi visus nesaprašanā un devos prom no tā galdiņa pārskaitusies. Gāju uz pēdējo stundu ,jo man šodien ir 4 stundas. Nu tad velkamies uz sportu. Varēšu beidzot atbrīvoties. Paņēmu no garderobistes atslēgas un devos uz ģērbtuvēm.
Ģērbtuvēs.
Iegājusi ar mani ienāca vēl pārs meiteņu. Aizgāju pie sava skapīša un sāku noģērbties.
Noģērbos daudzas meitenes arī bija atnākušas. Uzvilku savu melno teikreklu , pieglaustas sporta bikses un manus iecienītākos konversus.
Jimin-sveika piedod par gadījumu pusdienās.
Es - es varēšu normāli kaut reiz apģērbties bez liekām acīm?
Ģērbjoties prasīju.
Jimin - tu seksīgi izskaties kad dusmojies.
Jimins piegāja pie manis un atspiedās pret manu augumu un es rezultātā pie sava skapīša.
Jimin - baidies no manis?
Es - Katik ne arī
Jimin pieliecas vēl tuvāk ja man būtu sirds tad šijā brīdi mana sirds auļotu kā negudra .
Es - ļausi man apģērbties?
Jimin - ne man patīk kā izskaties pašlaik.
Viņš nopētīja manu augumu. No galvas līdz kājām.
Mhm noteikti
Jimin - kādas tev ir pretenzijas pret mani?
Es - daudzas
Jimin - piemēram?
Es - tavs stulbms, tuvums un vis kas saistās ar tevi.
Jimin - tad tā ja?
Es - ja
Jimin - Beidz es redzu tevi cauri. Es tev patīku.
Es - tu galīgi sviestā ej?
Jimin - ne varbūt tevis dēļ!
Es - otreiz netiekšu paej malā
Jimin - noskūpsti mani
Es - sapņo vien
Jimin - tad varam arī te stāvēt visu atlikušo dienu nu kā būs?
Es - man vienalga
Jimns nolieca savu galvu un sāka ar deguna galu kutināt manu bālo kaklu. Tas mazliet kutēja.
Jimin - un tagad
Tu to nopietni
Jimin - Mhm
Es tevi ienīstu .
Zinot ka nožēlošu viņu apskāvu.
Es - skūpstam no manis vēl ir par agru ja tas vispār notiks.
Viņš apņēma mani savās skavās
Jimin - tas notiks mazā
Es - esi tik pārliecināts?
Jimin - kāpēc lai nebūtu?
Es - nemaz neskaties tā!
Jimin - kā? Šādi?

 Viņš apņēma mani savās skavās Jimin - tas notiks mazāEs - esi tik pārliecināts? Jimin - kāpēc lai nebūtu?Es - nemaz neskaties tā! Jimin - kā? Šādi?

Rất tiếc! Hình ảnh này không tuân theo hướng dẫn nội dung. Để tiếp tục đăng tải, vui lòng xóa hoặc tải lên một hình ảnh khác.

Es - ja
Jimin - tad jau nēsu tik nožēlojams
Es - vienalga ...tu jauki smaržo
Jimin tikai pasmaidīja savu skaisto smaidu. Paskatījos uz viņu, līdz apstājos pie viņa pilnīgajām lūpām. Tik maigas un sārtas. Agh.. Es viņas gribēju sev. Ko?  Kasandra nomierini savus hormonus.Jimin uztaisīja to dīvaino smīnu. E pie velna. Pieliecos pie viņa un noskūpstīju viņa pilnīgas lūpas. Jimins to padarīja dziļāku. Lēni katrs no otra atravamies elsodami.
Jimin- šis skūpsts man patika labāk nekā iepriekšējais.
Es - man arī
Viņš ievilka mani savās skavās. Varēja sajūst viņa trenēto augumu un viņa vīrišķīgās smaržas kuras man cērta manā nabaga deguntiņā.
J

imin - ejam .man jau sāk besīt ka kāds lūr uz mums ,ejam uz sportu?
Es - ejam
Paskatījos apkārt daudzas meitenes lūrēja uz mums ieskaitot Sāru.
Jimin - zemi izsauc Kasandru
Es - a?
Jimin - tad ejam?
Es - ja tagad varam

Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā) Nơi câu chuyện tồn tại. Hãy khám phá bây giờ