Tikuši pie mašīnas. Ieradāmies katrs savā vietā un es pie stūres,jo baidījos ka nenotur vadību pār mašīnu kāds no puišiem. Iekāpusi mašīnā sākas jautājumu vilnis.
Hobi - kur Suga un Rap monster?
Es - es jūs aizvedīšu uz pili ,bet lūdzu uzmanieties. Jums ies līdzās viens labs paziņa un ievedīs pie Jimin un manas meitas. Tae tu paliksi ar mani. Labi nu pasteigsimies.
Iedarbināju dzinēju un devāmies ceļā uzdevu mašīnai ātrumu. Pēc nepilnām piecām minūtēm bijām klāt.
Es - atcerēties ko teicu.
Ketrīna - Kasandra!?
Es - lūdzu pieskati viņus un aizved viņus pie Jimin. Bye
Un aizlaidos no stāvlaukuma ar mašīnu. Brīdī blandījos ar mašīnu.
Tae - piestāj! Te viņiem jābūt, esi uzmanīga viņu ir daudz.
Es - Tae tu ej viņus sameklēt, bet es tikšu galā ar tiem.
Radīju ar acīm uz tiem idiotiem kas stāvēja pie durvīm.
Es - es novērsušu uzmanību tu pat to laiku ej meklē.
Tae - ne tu iesi.
Es - nu tad abi rīkosimies ātri.
Pēc neilga ķīviņa izlēmām ka abi iesim. Aiztaisīju jakas slēdzēju ciet lidz krūtīm un tas mazliet pavēru uz āru. Sabužināju riktīgi savus matus. Mazliet iedūru ar nagu sev plaukstā un savas asinis uzliku uz savām lūpām. Par lūpu krāsu. Sagatavojusies izslēdzu mašīnas motoru un izrāvu atslēgas no aizdedzes. Abi kāpām no mašīnas un devāmies uz ieejas pusi, kur ir vairāki apsargi.
Es - hei!
Uzšvilpu diviem idiotiem pie ieejas.
Kuri nu tagad velkas uz mūsu pusi.
Es- sveiki vai nevarētu man parādīt kur šeit ir tualete?
Mēģināju cik vien nevainīgi jautāt un mazliet ieliecot dibenu. Kas nav manā dabā.
- un kas viņš būtu?
Vīrietis ar melniem matiem meta acis uz Tae.
Es - aij...
Pieliku roku klāt pierei. Un pietēloti nokritu pie zemes. Kāds pieskrēja pie manis klāt. Bijis tuvu klāt paņēmu ar brīvo roku sarga galvu pret savu kāju to triecu. Tea tikmēr izrēķinājās ar otru apsargu. Tikuši galā ar apsargiem devāmies uz ieejas pusi.
Tae - tu gan traki izkaties.
Tae piezīmēja par manu izkatu.
Tae - ,bet šī būs pēdējā reize manām acīm.
Es - noteikti....
Centos atmūķēt durvis, bet par brīnumu Tae paņēma ar savu roku stipri uzsita pa slēdzeni kā tā nokrita pie zemes. Pārbaudījuši vai gaiss tīrs, devāmies uzmanīgi iekšā.Sveiki susuriņi piedodiet ka tik īsa šoreiz bija šī murgainā daļiņa, bet šoreiz man ne īpaši vilka uz rakstīšanu. Sorry. Lai nu kā uzspiežat to mazo jauko zvaigznīti. Bye!!! 😘
YOU ARE READING
Kritušais Eņģelis [Jimin ] (Labošanā)
VampireŠis stāsts ir par kādu meiteni kura ir zaudējusi ģimeni, savu tuvāko cilvēku brāli, bet kādu dienu viņa uzzinās kā viņas brālis ir dzīvs. Viņa dzīvo pie savas mammas brāļa un viņas vienīgās mājas Inēsumnda un Kristjans, Florensa, Taehyung, tā ir viņ...