REBEKA SZEMSZÖGE
-Kicsim! Gyere le, van egy hírünk! - kiabállt fel a szobámba Anya.
-Megyek! - kiabálltam vissza unottan. Felvettem a mamuszom, lebattyogtam a lépcsőn és a konyhába mentem.
-Kicsim, Ő itt Zack Malik, Ő itt pedig a fia, Zayn Malik. Ő az új bátyád! - közölte. Leesett állal figyeltem. És nem csak azért mert a hirtelen feltünő mostohatestvérem iszonyat jól nézett ki, hanem mert anyám ezt most közölte velem, ráadásul ami a hab a torta tetején, hogy én azt sem tudtam hogy anyámnak van valakije.
-Szia, Zack vagyok! - mutatkozott be.
-Rebeka Mitchell. - mutatkoztam be én is.
-Zayn vagyok. - mosolygott a gyönyörű barna szemeivel.
-Rebeka. - mosolyogtam vissza.
-Kicsim,menj és mutasd meg Zaynnek a szobáját.
-Gyere. - szóltam, majd elindultam az emeletre. - Ez lenne. - nyitottam be az én szobám melletti helyiségbe.
-Köszi. - nézett be a szobába.
Átmentem a saját szobámba és rögtön megírtam a fejleményeket barátnőimnek.
Reby : Van egy dögös tesóm!😇
Léna : Mi van?
Reby : Anyám új palija és a fia ideköltözik és a fia 10/10!!
Léna : Nekem meg apám jött össze egy nővel. Ma délután költözik ide a nő, meg a fia. Hátha Ő is jól nézne ki.😂
***
Reby : Van egy dögös mostoha tesóm.
Csenge : Ez valami jel kód lenne?
Reby : 😂😂😂 Holnap megérted!
Csenge : Okéé...
⭕⭕⭕
Zayn már órák óta a szobájában gubbasztott,pont úgy mint én. Azért ez durva hogy fogalmam sem volt arról hogy anyám összeköltözik két számomra idegen férfival. Gondolkoztam és mégcsak nem is tűnt fel hogy anyám eljárna itthonról vagy valami.
Hát, a gondolkodást fel is adtam és inkább átmentem Zaynhez.
-Gyere. - szólt ki, miután kopogtam.
-Miujság? Tetszik a szoba? - kérdeztem.
-Igen,szép. Te mióta élsz itt Kanadába?
-Mióta az eszemet tudom. És te eddig hol éltél?
-Angliában. Apámmal. De minden időmet az öt idióta barátaimmal töltöm.
-És velük mi van? Ott maradtak?
-Nem, Ők is ideköltöztek.
YOU ARE READING
Perfect - [ One Direction FF. ]
FanfictionLéna, Csenge, és Reby átlagos tinédzserek akik kislány koruk óta legjobb barátok. Az iskolában nem sorolhatóak a népszerűek körébe, de Őket ez nem is zavarja, élik a saját kis életüket, nevetnek és jól érzik magukat együtt. Ám amikor öt új srác érke...