REBEKA SZEMSZÖGE
-A reggeli géppel megyek. Addig is szia. - tájékoztattam Csengét, majd éppenhogy csak leraktam a telefont, az ismét csörögni kezdett.
"Bejövő hívás : Liam<3"
-Át kéne már neveznem.... - gondolkodtam hangosan,aztán azon kezdtem vacillálni, hogy felvegyem-e a telefont. Nos, az idő döntött helyettem. Amíg én töprengtem a helyes válaszon, addigra Liam megunta és letette.
De talán jobb is így. Szünetet kértem, átkéne gondolnom a dolgokat...és talán nem az lenne a legjobb ötlet, ha elutaznék Írországba ahol Ő is ott van.
De már megígértem a lányoknak és amúgy is piszkosul hiányoznak,ahogy a srácok is.Elkezdtem bepakolni egy bőröndbe a cuccaim. Egy hétre elegendő ruha helyett egy fél ruhatárat pakoltam be, aztán az egy bőröndből kettő lett. Haha.
Pakolás után ledürödtem,fogat mostam,majd hullaként dőltem be az ágyba és aludtam el.
* Másnap *-Figyelem! Az írországi járatunkba megkezdődik a beszállás! Figyelem! Az írországi járatunkba megkezdődik a beszállás!
-Ez az én gépem lesz. - csekkoltam le a jegyem,majd miután átértem a portálon megkerestem a cuccaim és felszálltam a gépre.
Hosszú útnak nézek elébe,tudtam. Fülembe bedugtam a fülhallgatót és elindítottam a szokásos lejátszási listámat. Hátradőltem az ülésen,lehunytam a szemem és vártam hogy megszólaljon a zene. Amikor ez bekövetkezett, rögtön ki is pattant a szemem és furcsán pislogtam magam elé. Nem a szokásos dal indult el,hanem Liam énekelt egy dalt. Bár még nagyon korán volt, sőt inkább hajnali órákban jártunk,de biztos voltam benne, hogy az Ő hangját hallom,mégha soha nem is hallotam Őt énekelni. Ami már alapból fura volt, hogy mégis ez hogy került a telefonomra na és hogy egyáltalán mi ez,az sem tisztázódott még bennem, de ami rögtön leesett, az az, hogy Liamnak írtóra jó hangja van. Mintha egy sztárt hallottam volna énekelni. A dalszöveg pedig egy szerelmes beütésű szám volt,de nem teljes terjedelmében, inkább egy kicsit amolyan bocsánatkérős jellegű is volt.
Nem tudtam mire vélni ezt a számot. Sem pedig azt nem értettem mit szeretne ezzel Liam. Már ha egyáltalán Ő tette ezt a számot a telefonomra. Ezek után vegyes érzelmeim voltak. Nem a Liammal való kapcsolatomról, hanem a szünetről.Reby : Hallod,van egy szám a telefonomon. Egy dal. Liam énekli. Nem tudod,ez mi?
Írtam az üzenetet Lénának,mert volt egy olyan sanda gyanúm,hogy ha valaki, akkor Ő tudja.
Léna : Sziaaa:DDDDD Neeeeeeeem! Fogalmam sincs!😂😂
Reby : Megfoglak ölni!👊👊👊
Léna : Legalább tetszik a szám?:DD
Reby : Szóval a te műved... De hogy sikerült a telefonomra tenni, ha nem is voltál itt?
Léna : Volt segítségem!😃
Reby : Louis volt,vagy Zayn? -.-
Léna : Ketteske.😂
Reby : Ezért még számolunk!!
Léna : Jó zenehallgatást és repülést! Majd megyünk eléd!😉😉
Reby : 😜😛😂👊😅
Léna : 😘😘
Ismét hátra dőltem és élveztem a zenét,ami ezek után már nem okozott több meglepetést. Legalább is amíg ébren voltam,nem.
KAMU SEDANG MEMBACA
Perfect - [ One Direction FF. ]
Fiksi PenggemarLéna, Csenge, és Reby átlagos tinédzserek akik kislány koruk óta legjobb barátok. Az iskolában nem sorolhatóak a népszerűek körébe, de Őket ez nem is zavarja, élik a saját kis életüket, nevetnek és jól érzik magukat együtt. Ám amikor öt új srác érke...