FIGYELEM! A TÖRTÉNET EZEN RÉSZÉBEN ELŐFORDULHAT 16+-AS TARTALOM! KÉRLEK, ENNEK TUDATÁBAN OLVASD EL A RÉSZT. KÖSZI...
LÉNA SZEMSZÖGE
A perverz felelsz vagy mersz immár a szokásunkká vált. Ezúttal Harry otthonában gyűltünk össze, mivel a göndörke szülei dolgoztak. Párokba rendeződtünk, csakúgy, mint múltkor. Liam-Reby, Csenge-Harry, Zayn-Evi, Niall-én, valamint Louis új barátnője, Tina. Egyébként irtó aranyos a csaj, szőke haj, zöld szemek, visszafogott mosoly. Belsőleg pedig mint Louis, csak lányban.
Szóval, a játék elkezdődött. A Louis-Tina páros pörgetett előszőr. Szerencsénmre, nem rajtam állt meg, hanem Csengééken. A páros bemelegítésnek felelt.
- Oké... - vigyorodott el Lou, meglátva a kérdést. - Csenge. Mekkora van Harrynek? - kérdezte.
Csenge totál vörös arccal bámult maga elé, sőt még Harry is elpirult.
- Khmm. Erre nem válaszolok - razta a fejét barátnőm.
- Dede - ellenkezett Louis. - Nagy vagy kicsi?
- Háááát... Nagy - bökte ki gyorsan Csenge, majd pörgetett. Rajtunk allt meg. Ne már!
- Felelek - jelentette kis Niall, magára vállalva a kérdést, feladatot. Attól függ.
- Oké, haver - nézett a lapra Harry. - Mikor Lénával dugtál, meddig tartott elmenni? - olvasta fel, mire mindenki felröhögött.
- Szerinted azt számoltam? - röhögte el magát Niall is. - Nem tom - felelte, majd pörgetett. - Reby. Felelsz vagy mersz? - kérdezte.
- Merek - jelentette ki Reby.
- Merész - pillantott a papírra szőke hercegem. - Ezt ki írta? Úristen. Oké. Izgasd fel a párod. Khm... Szexuálisan - fejezte be Niall, aki szegény abba is belepirult, hogy elolvasta a feladatot.
- Ne már! - ellenkezett Reby, de aztán mégis felállt, és beleült Liam ölébe. Megsimogatta a fiú hátát, majd a fülébe suttogott, végül pedig megcsókolta.
Fél perc után Liam vörös fejjel állt fel, majd sietve elrohant a mosdó felé.
- Megyek, megnézem - állt fel Reby, és utána sietett.
- Na, ezek is dugnak - röhögte el magát Lou. - Zayn, smárold le Evit! - utasította a fekete hajú srácot hirtelen.
- Nem is mi jövünk - ellenkezett Zayn.
- Nem baj. Gyerünk.
Hát, mit ne mondjak, Zayn engedelmeskedett. A végére már kínosan éreztük magunkat, mert még két perc után sem hagyták abba a nyálcserét. Ráadásul Liam és Reby feltételezett irányából is elég furcsa hangok érkeztek. Khmm. Ja.
- Szerintem mi megyünk - húzott fel Niall.
- Mi is - állt fel Louis.
- Itt hagytok? - csattant fel Harry. - Nem igaz! Ez a kettő - bökött Zayn és Evi felé - csak smárol. Reby és Liam meg a szobámba basznak.
KAMU SEDANG MEMBACA
Perfect - [ One Direction FF. ]
Fiksi PenggemarLéna, Csenge, és Reby átlagos tinédzserek akik kislány koruk óta legjobb barátok. Az iskolában nem sorolhatóak a népszerűek körébe, de Őket ez nem is zavarja, élik a saját kis életüket, nevetnek és jól érzik magukat együtt. Ám amikor öt új srác érke...