22. fejezet

397 18 3
                                    

LÉNA SZEMSZÖGE

- Vigyázz magadra - ölelt át Csenge és Reby, szomorú mosollyal.

- Vigyázok - ígértem meg, majd megöleltem apát és Jay-t is.

Végül Louis nyakába ugrottam, aki valami olyasmit suttogott a fülembe, hogy figyeljek Niallra, mert utál otthon lenni.

Miután mindenkitől elbúcsúztam, és tíz embernek ígérve száz dolgot, megfogtam Niall kezét.
A szőke fiú kedvesen rámvigyorgott, majd felszálltunk a gépre.

A Kanada - Írország távolság nagyjából 6 óra, ami alatt rengeteg dolog történhet. Nos, igazából nem nagyon volt semmi érdekes.

Az úgy kezdődött, hogy elindult a gép, én meg nagyon ideges lettem, hisz' életemben nem repültem. Azt hiszem, Niall észrevehetett, mert nyugtatóan átölelt.

Néma csendben ültünk egy jó darabig, aztán már csak halk hortyogást hallottam. Óvatosan oldalra fordítottam a fejem; Niall totál bealudt.

Én meg unatkoztam. Aztán, azt hiszem, nekem is leragadt a szemem, mert mikor kinyitottam, azt vettem észre, hogy leszállunk.

Miutan sikeresen megszereztük a csomagokat, taxiba szálltunk, és elindultunk Niall édesanyjához. Alacsony nő volt, szőke hajjal és kék szemekkel, amik kísértetiesen hasonlítottak a kezemet fogó srác szemeihez.

- Sziasztok - biccentett a nő.

- Szia anya - ölelte meg Niall, kissé félve. - Anya, ő itt a baratnőm, Léna. Léna, ő az édesanyám, Maura.

- Csókolom - intettem egyet.

- Szia - nézett rám Maura, majd megfogta fia kezét, és behúzott minket a nappaliba. - Ebédet? - kérdezte, mire Niall csak bólintott.

- Mindjárt jövünk, csak lepakolunk - azzal megfogta a kezem, és behúzott egy apró szobába.

Teljesen illett a fiúhoz, csakúgy, mint ami Gregnél van. A falak világoszöldek voltak, az ágytakarón Shrek-es minta, a falon egy apró gitár, meg egy kis bicikli.

Aztán megpillantottam egy képet az éjjeliszekrényen.

- Úristen! - nevettem el magam. A kép az öt srácot ábrázolta, legalább három, talán négy évvel ezelőtt. Harry nagyon alacsony volt, még Louisán is kisebb, pedig az nagy szó. Niall fogszabályzót, Zayn szemüveget viselt, Lounak és Liamnak pedig majdnem vállig ért a haja.

- Jól van, na! Régi kép - nevette el magat Niall. - Gyere, menjünk le enni.

Nos, az ebéd szörnyen kínos volt. Maura egy szót sem szólt, Niall pedig kerülte édesanyja tekintetét, de azért elmesélt neki mindent. Végül felálltunk, és elindultunk a kijárat (?) felé.

- Mentek? - kérdezte Maura.

- Sietünk haza, csak elviszem Lénát bemutatni a többieknek - mosolygott bíztatóan Niall. - Vigyázz addig magadra, oké? - ölelte át édesanyját.

- Oké - mosolyodott el a nő, most először.

Egy közeli játszótérre mentünk, ahol már három alak várakozott.

- Niall! - ordította valaki, majd szinte ledöntötte a lábáról barátomat. Aztán egy számomra ismeretlen nyelven kezdett el magyarázni. Gyanítom, írül. Niall elnevette magát, majd válaszolt a fiúnak. Szintén írül.

Aztan még mindig nevetve hozzár fordult.

- Léna, ők itt Noah, Sean és Lily - mutatta be barátait. - Srácok, ő a barátnőm, Léna.

- Becsajoztál, Horan? - nevetett fel Sean. Ő volt a nyakba ugrós srác.

- Ha ezalatt azt érted, lett-e barátnőm, akkor igen - bólintott Niall.

- Ne már, akkor csak nekem nincs csajom! - nyögött fel Sean.

- Miért, nekem van csajom? - kérdezte Lily gúnyosan.

- Nem, de tudtommal Noah a pasid - jelentette ki Sean.

- Majd lesz valakid, ne aggódj - nevette el magát Niall.

Úgy fél órával később hazaindultunk. Mármint, Niall anyjához.
Mindkettem vettünk egy gyors zuhanyt, majd az időeltolódás miatt bedőltünk az ágyba.
Egymás mellé. Khhm. Nem kell rosszra gondolni, nem csináltunk semmi olyat.

Niall szinte azonnal elaludt, de a fáradtságtól nagyon hangosan horkolt, esélyem sem volt pihenni.
Végül úgy döntöttem írok egy üzenetet Csengének, mert tudtam, Reby randin van.

Léna: Sziaaaaa
Csenge: Helloooo

#Lena
Íme a mai ,,művem", remélem tetszik, és remélem Csenge siet a részével.

Perfect - [ One Direction FF. ] Où les histoires vivent. Découvrez maintenant