3. fejezet

766 35 1
                                    

REBEKA SZEMSZÖGE

Miután a lányokkal kitárgyaltuk a fiúkat én hazamentem, Csenge pedig maradt Lénánál. Mire hazaértem már Zayn sem volt otthon, mert Louisnál alszik. Szülők dolgoznak, szóval egész este gubbaszthatok egyedül a hazában. Nagyon jó.

⭕⭕⭕

Már nagyjából egy órája időztem otthon a nagyházban egyedül. Ez idő alatt lefürödtem, vacsoráztam, bepakoltam, tanultam matekra. Na jó a matekot inkább visszavonom. Akartam tanulni, csak nem vitt rá a lélek.

Valami jó film után  kutatva kapcsolgattam a TVt, de nem sikerült semmi érdekfeszítőt találnom.

Zayn : Hello Húgi! Helyzet? Ébren vagy még?

Írt rám Zayn.

Reby : Hali, semmi. Unalom.😛 Arra?

Zayn : Harrynél vagyunk. Hülyülünk.😂💪

Reby : Azt hittem Louisnál alszotok. Azzal mi lett?

Zayn : Úgy volt. Aztán Léna meg Csenge folyton visongtak. Harry bedobta az ötletet, mi pedig beleegyeztünk. Niall kicsit filózott rajta, de megadta magát. :DDD

Reby : Úgy vettem észre Niallnak tetszik "valakiii" :DD

Zayn : Jah. Lehet.

Zayn : Van kedved átjönni? A fiúk nem hagynak addig míg át nem jössz.😂

Reby : Én? Egy fiúkkal teli házba? Egyedül? Dehogy megyek!!!!!

Zayn : Naa!

Reby : Nem,köszi...

Zayn : Hát jó.

Ezután nem kaptam több üzenetet. Furcsa volt, nem olyannak ismerem a srácokat mint akik könnyen feladják, mindenesetre nem bántam hogy nem zaklattak tovább. Leoltottam a TVt, felnéztem pár közösségire, majd elaludtam. Legalább is gondoltam én hogy majd alszok. Mikor már félálomban voltam, valaki befeküdt mellém az ágyba. Amint megéreztem annak a valakinek a karját a derekamon, rögtön kiugrottam az ágyból és felsikítottam. Aztán jött a villany és fény derült a belopakodókra. Igen többesszám. Liam feküdt be mellém, a többi négy pedig akkor még nevetésüket visszatartva álltak a szobám közepén. Aztán jött a villany, a srácok fuldokoltak a röhögésben, én pedig idegesen néztem a srácokra.

-Mit kerestek itt? - kérdeztem idegesen.

-Te azt mondtad nem jössz,így jöttünk mi. - magyarázta Niall és nevettek tovább.

-Ne nevessetek már! Nem volt vicces! - szidtam le Őket.

-De! Nagyon is! - röhögött Louis.

-Barmok. - morogtam. - Tűnés a szobámból! - toltam ki Őket a helyiségből.

-Húgi, ha már itt vagyunk, gyere csatlakozz! Végtére is azért vagyunk itt.

-Mit akartok ti csinálni negyed tizenegykor? - kérdeztem, hanglejtésemmel jelezve hogy bármit is akarnak, késő van már hozzá.

Perfect - [ One Direction FF. ] Tempat cerita menjadi hidup. Temukan sekarang