REBEKA SZEMSZÖGE
Figyelmeztetés! Helyenként előfordulhatnak a részben trágár szavak, 16+ illetve esetlegesen 18+ os jelenetek.
-Merek. - mondta Niall. Liammal egymásra néztünk. Amolyan "most visszakapjátok" dolog csillogott a szemünkben.
-Vetkőztesd le Lénát. - mondtam gonoszan és szórakozottan nevetve. Léna rögtön felém kapta a tekintetét és egyre vörösödött az arca,míg Niallé már a vérvörösnél is vörösebbre szineződött.
-Kapd be! - nevetett Léna vörös fejjel.
-Azt hiszem aki nem szeretné látni az fáradjon arrébb! - mondta Niall, mi pedig otthagytuk Őket.
"Bejövő hívás : Emília"
Hello. - szólok bele a telefonba.
Sziaaa!! - köszönt Ő is.
Baj van? Vagy miújság?
Nincs,vagyis van. Nemtudom...
Nahh mesélj!
Daniel...megcsalt.
Jézusom! Az a nyomorék!!
Emivel fél órán át beszélgettem telefonon,majd végül arra jutottunk, hogy az lesz a legjobb ha lejön hozzánk egy hétre vagy többre. Mire visszamentem a srácok társaságába kissé "eldurvult" a játék,hogy úgy mondjam... Léna fehérneműben szintúgy mint Niall. Evi és Zayn félruhában. Louis és barátnője éppen nézték ahogy Csenge és Harry a földön fetrengve smárolnak megszakítás nélkül... WTF?!
-Végre! - adott egy csókot Liam amibe belepirultam. Mióta...nos úgy mondd mi is egy újabb mérföldkövet hagytunk a hátunk mögött a kapcsolatunkat tekintve,egyre könyebben zavarba jövök előtte/tőle.
-Itt meg mi történt? - mutattam végig a társaságon.
-Felelsz vagy mersz... Durva!!
-Hát őm...látom. - nevettem.
-Én pörgetek! - szállt le Csenge Harryről.
-Tudhattam volna. - temettem arcom a kezembe,mikor rajtam és Liaman állt meg a mutató.
-Hmm... - fantáziált Csenge.
-Legyen ez! - súgott Léna valamit Csenge fülébe,én pedig már most féltem.
-Ez jó! - nevetett. Jajj nekem! - Reby, enned kell Liam kockás hasáról.
-Ahhhhhaa... - húzta el a szót Liam, én pedig rögtön elpirultam.
Liam lefeküdt,Csenge és Harry meg kis snack darabokat szórtak a hasára. Azokat kellett nekem leenni. Hajjajj!!
Ez kívülről nagyon másnak látszódhatott,pedig csak azt csináltam ami a feladat volt,enyhe pírrel az arcomon,Liam pedig végig perverz tekintettel vigyorgott. Huhh...-Visszakapjátok! - ígértem meg. - Apropó az unokatesóm egy kis időre lejön ide Kanadába. Holnap érkezik és eléggé kivan szegény...Szóval legyetek vele rendesek! Hallod Harry?!
KAMU SEDANG MEMBACA
Perfect - [ One Direction FF. ]
Fiksi PenggemarLéna, Csenge, és Reby átlagos tinédzserek akik kislány koruk óta legjobb barátok. Az iskolában nem sorolhatóak a népszerűek körébe, de Őket ez nem is zavarja, élik a saját kis életüket, nevetnek és jól érzik magukat együtt. Ám amikor öt új srác érke...