Csenge szemszöge
A felelsz vagy mersz úgy folytatódott, hogy Zayn pörgetett. Hát mit ne mondjak, az eddigi játékok során sok kis titokra fény derült.
-Hugi. -nézett Zayn húgára. -Láttál más férfit. Rajtam kívül. Mesztelenül?
-Nem. -adta meg az egyszerű választ Reby, Zayn pedig amolyan most megúsztad tekintettel nézet Liamre. Aki erre csak szimplán elmosolyodott.
Miután végeztünk a golf pályán a '' golfozással '' elmentünk vissza Niallékoz. Kitaláltuk, hogy ellátogatunk a közeli uszodába. Utólag kiderült, hogy Zayn, Reby, Louis és Liam elfelejtette bepakolni az úszóruhát. Pedig Reby szinte a fél ruhatárát elhozta. Ezt szóvá is tettem.
-Hogy lehet hogy még az ujjatlan mellényedet is elhoztad, de a fürdőruhád kimaradt? -kérdeztem meglepetten valamint kíváncsian.
-Sietve pakoltam. -mondta, arra utalva, hogy kicsit siettettük az utazását. Hú még ha tudná is mi volt az eredeti terv.! Már nem hiszem, hogy meglenne a létszám. De ez örök titok marad.
Valaki kopogott az ajtón.
-Jöttök? Kiszárad a medence. -viccelődött Liam. Szerintem nem valami humorosan. Na mindegy.
-Reby majd veszünk egyet a . . .
De ekkor a mondatom közepén Léna nyitott be.
-Reby, Csenge. Melyiket vegyem fel? - mutatott nekünk két fürdőruhát.
-Ez nem igaz. Léna ráadásul kettőt hozott. -lepődtünk meg Rebivel mind a ketten. Léna furcsán nézett ránk. De ez után mind felkaptuk a fejünket mivel a fiú egyszerre ordították, hogy siessünk mert kocsi nélkül maradunk. Gyorsan mindent a táskába és futás. Remélem nem hagytunk ott semmit. Mikor odaértünk, természetesen a fiúk mikor látták, hogy kimegyünk az ajtón elindították a kocsit. Mondhatom humoros.
Az uszodából akkor távozott az utolsó vendég. Mit mondhatnék? Ezt hívják szerencsének. Mikor besétáltunk a két szárnyú ajtón már Rebynél kis tasak volt amiben egy új fürdőruha lapult. Az öltözők felé vettük az irányt. Nem viccelek Liam teljesen elvörösödött mikor meglátta Rebyt. Niall sem reagált másképpen Léna láttán. Kmm.
A medence felé vettük az irányt. Viszonylag nyugodt lépésben. A mi csapatunk fiú tagjaitól ez egy nagy teljesítmény, de amint Zayn a medence pereméhez ért olyat ugrott a vízbe, ágyúgolyó címszó alatt, hogy a szinte mind eláztunk. Léna nem viccelt. Niall tényleg igazán ékes, szavakat használt. Hát elvileg szólásszabadság van. Vagy mi?
-Ez most miért kellett? -mondtam tetetett haraggal. Amire a válasz az volt, hogy lemerült a víz alá. De most komolyan. Visszament volna a gyerekkorba. Abból ahogy Reby reagált a bátya viselkedésére, valamint Léna reakciójából sikerült leszűrnöm, hogy nem vagyok egyedül ezzel a véleménnyel. Sokra nem megyek vele.
Na mindegy. Ha már "vakációzunk" csináljuk rendesen. Megragadtam Lénát a karjánál fogva és berántottam magammal a vizbe. Mikor feljöttünk a felszinre csak annyit láttam, hogy Harry közeledik. Nekifutásból berobbant mellénk a medencébe. Liamet és Louist sem kellett félteni jöttek ők maguktól is. De hol van Niall? Azt láttam, hogy csendesen barátnője felé úszik. Hang nélkül. Engem pedig csendre int. Nem reagáltam semmit, mint ha nem láttam volna senkit.
-ÁÁ!!! -sikoltott fel Léna mikor a szőke srác felkapta a vállára. Ezt úgy kell elképzelni, hogy teljes nyugalomban csacsogunk, mikor is Niall beúszik barátnőm alá majd ellöki magát a medence aljától. Hát igy kötött ki barinőnk a szőke hercege nyakában.
YOU ARE READING
Perfect - [ One Direction FF. ]
FanfictionLéna, Csenge, és Reby átlagos tinédzserek akik kislány koruk óta legjobb barátok. Az iskolában nem sorolhatóak a népszerűek körébe, de Őket ez nem is zavarja, élik a saját kis életüket, nevetnek és jól érzik magukat együtt. Ám amikor öt új srác érke...