15. fejezet

462 21 0
                                    

REBEKA SZEMSZÖGE

Kezdem úgy érezni, hogy ez a felelsz vagy mersz nem volt a legjobb ötlet. Sőt,biztos vagyok benne.

-Akkor,...lássuk. - nézett körbe Harry. - Reby! - szúrt ki engem. - Szereted még Liamat? - tette fel a kérdést, anélkül, hogy megkérdezte volna felelek-e vagy merek. Tudtam hogy ennek nem lesz jó vége,de azt,hogy ilyen kérdést tesz fel.....hát ez nonszensz. -Szóval? - kérdezte.

Felálltam a többiek társaságából és a konyha felé mentem. Éreztem hogy a szemeim megtelnek könnyekkel. Hogy hozhatott ilyen helyzetbe mindenki előtt?

-Harry, Te akkora idióta vagy! - hallottam Louis hangját,majd lépteket észleltem. - Gyere ide! - ölelt magához. - Ne foglalkozz vele! Hülye szegény!

Nem szóltam egy szót sem, csak odabújtam Louishoz és vártam hogy felébredjek ebből a rémálomból. Nem így történt. Megkellett emberelnem magam és visszamenni a többiekhez és Liamhaz. Louis bíztatóan megfogta a kezem és úgy mentünk a többiekhez.

-Reby, beszélhetnénk? - állt fel Liam, nekem pedig rögtön felgyorsult a púlzusom, a szívem pedig hevesen kezdett verni. Elengedtem Louis kezét és ezúttal Liammal hagytuk ott a többieket.

-Mit szeretnél? - kérdeztem,de nem mertem szemébe nézni mert tudtam hogy onnan nincs visszaút.

-Figyelj,most Te és Louis ez....most ez komoly köztetek? - vakargatta tarkóját zavarában.

-Liam mire akarsz kijukadni? Ha jól emlékszem Te voltál az aki odajött hozzám és közölte hogy nem akar velem lenni. Emlékszel? - emeltem fel a hangom.

-Hiba volt. - nyelt eggyet.

-Jah persze. És erre a "hibára" mikor jöttél rá? Mikor láttál Louissal? Hm? - vontam kérdőre.

-Amikor azt mondtam hogy nem szeretnék tőled semmit. - sütötte le szemeit.

-Akkor miért mondtad? Miért hagytál ott? Liam! Tudtad hogy hogy érzek, biztos vagyok benne azt is kitaláltad hogy mi volt miután elmentél. Most meg jössz azzal hogy Te ezt nem így akartad? - kiabáltam rá.

-Nem tehetek róla!

-Miről nem tehetsz? - kiabálltunk.

-ARRÓL HOGY SZERETLEK! -kiabállta.

Megszeppenve néztem a fiúra,aki az imént vallotta be hogy szeret. Látásom kezdett homályos lenni az arcomat elárasztó könnyeimtől. Csapot papot otthagyva mentem fel Csenge szobájába és becsaptam a hátam mögött az ajtót.

-Héé! Reby, bemegyek! - jött be a szobájába Csenge, Őt pedig Léna követte.

-Minden oké? - ültek le mellém. - Mi történt? - kérdezte Csenge.

-Azt mondta szeret. - temettem az arcom a tenyerembe. - Miért kell ezt csinálnia?

-Héé,ne sírj! - öleltek meg.

-Hallottuk hogy azt mondta szeret. - szorította össze száját Léna. - És Louis is.

-Mi? És...mit...? - kérdeztem tördelve a szavakat.

Perfect - [ One Direction FF. ] Dove le storie prendono vita. Scoprilo ora