"Oyun Zamanı."

310 13 1
                                    

 Merhaba arkadaşlar , yavaş yavaş okuma ve vote sayıları artıyor ve bu da beni çok mutlu ediyor. Yaptığınız yorumlar için çok teşekkür ederim arkadaşlar yaptığnız şeyler bende yeni bölümü erken yayınlama isteği uyandırdı. Tekrardan iyi ki varsınız :)

Multimedyada Sinem'în okul kıyafet var :))

 Çok korkuyordum, ama elimden geldiğince bunu belli etmemeye çalışıyordum. Bileğimi sıkıca kavradı ve iyice yaklaştı. Aramızda artık boşluk yoktu. Kocaman mavi gözlerini açtı ve beni süzmeye başladı. İstemsizce ürperdim. Tüylerim diken diken olmuştu, gözlerinin içine bakamıyordum. Normalde onun bana bakamaması lazımdı ama suçlu benmişim gibi bir de kafamı öne eğmiştim. O da bundan güç almış olmalı ki iyice yaklaştı iyice, iyice ve iyice artık dudaklarımız birleşmek üzereydi.

“Seni özledim Sinem” dedi ve sırıttı. Gülümsemesi bile o kadar iticiydi ki benim için.

“Burak ne istiyorsun?”  Ağlamak üzereydim. Gözlerim dolmuştu.

“Seni istiyorum Sinem, seni benden alan o Demir’e lanet olsun, çok yakınımdaydın Sinem hem de çok.”

Artık gözleri öfke saçıyordu ama hala bana çok yakındı.

“Burak saçmalıyorsun, bunu yarın okulda konuşalım.”

“Benden korkuyorsun.”

“Eve… Yani, hayır.”

“Benden korkuyorsun.” Dedi ve yere çöktü. Başını ellerinin arasına aldı ve habire aynı şeyleri tekrarladı. “Benden korkuyorsun.” Bunu söyleyip duruyordu bir yandan da küçük bir çocuk gibi sallanıyordu. Delirdiğini şimdi daha iyi görebiliyordum. Birden ayağa kalktı. Ona baktığımda demin ki küçük çocuktan eser yoktu, şuan asi bir adama benziyordu.

“Benden korkmalısın zaten Sinem.”

“Ne saçmalıyorsun sen be?”

“Gözlerin dolmaya başladı, dudaklarını yiyorsun ve en önemlisi terliyorsun. Bunlar sende sadece korktuğunda olur.”

“Beni o kadar iyi tanıyor olamazsın, hem dediklerin yanlış.”

“O yüzden mi  barda Berke seni çağırdığında terliyordun ve dudaklarını yiyordun.”

“Sen orda mıydın?”

“Herkes ordaydı güzelim, Demir’den ayrıldığını da o gece öğrendim. Berke seninle oynarken yanına gelecektim ama benden önce biri sana yardım etmişti. Eğer o çocuk ben olsaydım şuan bana aşık olurdun ona değil!”

Ne saçmalıyordu b ? Ben Mert’i de   sevmiyorum ki.

“ Mert’ten hoşlandığımı da kim söyledi?”

Küçük bir çocuk gibi ayaklarını yere vurmaya başladı ve ellerini göğsünde birleştirdi.

“ Berke, bardaki herkes biliyor bunu. Demir’de biliyor. Hatta bugün öğrendi herkes, Berke bağıra bağıra Mert’le senin birbirinize  aşık olduğunuzu söyledi. Mert’te çok sinirlendi ve 1 gibi bardan ayrıldı. Konumuz bu değil ama.” Dedi ve birden dudaklarıma yapıştı. Bir eli belimi kavradı. Benim ellerimse onu  iktirmekle meşguldü ama olmuyordu çok güçlüydü.

Sonunda onu iktirdim ve suratına tükürdüm. Şaşkın bakışlarla bana baktı. Tam bana doğru hamle yapacakken telefonu çaldı. Önce ekrana baktı sonra bana. Oflaya puflaya telefonu açtı. Telefondaki sesi duyamıyordum ama Burak’ın dediklerini duyuyordum ne de ols. Onun kurduğu cümlelerden bir şey çıkarmaya çalıştım.

Çünkü Canım Öyle IstediHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin