Roma - Italy, August 1999
Oba rodiče krvelační zabijáci, toužící po pomstě. Matka Ruska, otec Ital. Matka přezdívaná jako královna podsvětí a někteří ji nazývají i královnou temnoty. Otec? Vládce podsvětí. Oba rodiče zabijáci, kteří v nikom nevidí lítost. Ani ve vlastních dětech. Pětileté Eleně je předurčený stejný osud, osud vraha. Její o osm let starší bratr Lucas, už obchoduje v podsvětí ve svých třinácti letech. Jejich rodiče riskují životy vlastních dětí, vlastních lidí i jeden druhého navzájem. Lorenzův otec Pietro Ciaro, je vůdce italské mafie a Alisiin otec Dmitrij Alexejev, je zase vůdce ruské mafie.
"Nialle, Liame chyťte mě!" zakřičí na ně Elena a uteče jim.
Niall a Liam jsou její jediní dva kamarádi a taky bodyguardi. Niallův a Liamův otec jsou zase bodyguardi jejího otce Lorenze.
"Leno, to není fér ty podvádíš" křikne Liam. A Elena na něj vyplázne jazyk a utíká dál.
Po chvilce se srazí s nějakým klukem, který má s sebou taky svého kamaráda."Au, co děláš?!" zařve kluk.
"Promiň, hrajeme na babu. Jsem Elena Ciaro" řekne Elena a podá chlapcovi ruku na seznámení a u toho se usmívá s nadějí, že si našla nového kamaráda.
"Já jsem Harry Styles" řekne a chytne její ruku na zpátek. "Tohle je můj kamarád Louis Tomlinson" dodá a Elena mu zamává.
"Tohle jsou zase moji kamarádi. Niall Horan a Liam Payne" usměje se Lena.
Harryho otec zemřel,když Harrymu byly tři roky. Zemřel při přestřelce, kde chránil svého Dona, jeho otce Federica. Federico byl velmi dobrý obchodník v podsvětí.
Pietrovi dodával zbraně a informace, dalo by se říct, že byli nejlepší přátelé.
Když před pár týdny Federico zemřel,tak se malého Harryho ujal Pietro.Elena si s Harrym hrála a dalo by se říct, že si ho na první pohled zamilovala.
"Chci ti něco dát" řekl Harry a vložil Eleně do ruky svůj řetízek na kterém byl kříž.
Elena mu dala pusu na tvář a řetízek si připla kolem krku.
"Já tobě taky" řekla Elena a usmála se na Harryho,když mu podávala svůj náramek.
"Děti, okamžitě dovnitř!" zavelela Elenina máma.
"Ano mami. Harry pojď" řekla Elena a chytla Harryho za ruku a utíkala s ním dovnitř.
"Claudio, Luigi! Sežeňte Horana a Payna,ať odvedou děti na letiště, Sergej už na ně čeká. Někdo na nás chystá útok" řekla Elenina matka Alisa bodyguardům.
Elena svou matku moc dobře slyšela a podívala se vystrašeně na Harryho, který nechápal situaci.
Chytla Harryho za ruku a utíkala s ním do komůrky vedle schodů.
"Harry, ať už se stane cokoliv, budu vždy s tebou. I kdybych odjela vrátím se k tobě, vždycky" řekla Elena Harrymu a pevně ho obejmula.
"Eleno! Okamžitě pojď sem" zařvala její matka a Harry i Elena vyběhli z komory.
"Nialle ty vem Elenu a Liame ty Lucase, sejdeme se venku" zavelí Niallův otec.
"Ale co Harry a Louis?" zeptá se vystrašeně Elena.
"Ty s námi do Ruska nemůžou. A teď běžte, okamžitě!" zavelí Liamův otec.
Elena naposledy obejme Harryho. Než se naděje,tak už se ti čtyři ztrácí v dáli a jsou na cestě do Ruska.
To bylo naposledy, co Harryho spatřila.
Takže snad se vám prolog líbil:) Budu ráda za komenty, hlasy a přečtení❤️
ČTEŠ
Fated Killer
Fanfiction•„On je víc než já sama. Ať už jsou naše duše vyrobeny z čehokoliv, moje i jeho jsou stejné." - Emily Brontë • ,,Někdy je opravdu tenká hranice mezi nenávistí a láskou, já mám pocit, že pořád stojím u prostřed." "Nejsme si souzeni, nejde to" "Já vím...