Včerejší noc byla úžasná. Niall mi opravdu zvedl náladu po mém rozhovoru s Harrym. Když jsem se ho zeptala, kde je Jenny, tak mi řekl že to nemám řešit. Nechtěla jsem být nějak vlezlá nebo tak, tak jsem to řešit přestala.Vstanu z postele a přejdu do koupelny, kde vykonám svoji ranní hygienu. Po té přejdu do skříně, kde si vezmu čisté spodní prádlo a šedý top a džínové roztrhané lacláče. (Nevím jak se to jmenuje:d)
Když se oblíknu, posadím se na postel a otevřu zprávu, která mi přišla.
Zaynie: Kdo má nejlepší csn, která mu stopro donese nějakej prášek?
Me: To budeš asi ty.
Zaynie: Stejně tě zbožňuju babe.
Me: Shit, proč ti ho nedonese Perrie, sweety?
Zaynie: Fck, jak to víš?
Me: Stejně jsem vždycky byla shipper #Zerrie.
Zaynie: Jsi docela hovno, honey.
Radši mi dones ten prášek, ily.
Me: On my way, ily2.
Zayn si zprávu jen zobrazil a já odhodila svůj mobil a šla se lehce nalíčit. Nic zázračného, jen jsem si trochu dopravila obočí, nanesla lehké přírodní stíny a na rty jsem natřela lehce růžovou rtěnku, samozřejmě nechyběl ani pudr. Vlasy jsem si jenom rozčesala a vyšla z pokoje.
Sejdu dolů po schodech a uvidím všechny, až na Zayna. Když procházím kolem Nialla, tak mu vjenuju malou pusu na líčko, čímž si vysloužím hnusný pohled od Jenny a Stylese.
Me: Co by si dal můj lovely csn k snídani?
Zaynie: Překvap mě, jsi nejlepší, mn kisses.
Me: Vím, vím.
Vysloužím si nechápavé pohledy, protože se do mobilu culím jak zamilovaná puberťačka, ale tenhle vztah co mezi mnou a Zaynem je, mě hřeje u srdce.
Otočím se zpět ke kuchyňské lince a rozhodnu se přichystat Zaynovi míchaná vajíčka.
Když je chystám na talíř, tak mi začne zvonit telefon a já protočím oči nad tím, že Zayn je určitě hladovej a nedočkavej zároveň, ale mýlím se.
"Dobré ráno sunny" ozve se z druhé strany.
"Dobré ráno Austine" řeknu a všichni ke mně opět stočí svůj pohled.
"Jsi v Liverpoolu?" zeptal se.
"Nejsem" řekla jsem posmutněle. "Chybím ti snad?" řekla jsem a začala se usmívat jak debil.
ČTEŠ
Fated Killer
Fanfiction•„On je víc než já sama. Ať už jsou naše duše vyrobeny z čehokoliv, moje i jeho jsou stejné." - Emily Brontë • ,,Někdy je opravdu tenká hranice mezi nenávistí a láskou, já mám pocit, že pořád stojím u prostřed." "Nejsme si souzeni, nejde to" "Já vím...