P a r t F o r t y - O n e

316 12 0
                                    


"Co mi chce?" řekla jsem vyzívavě, abych zakryla svůj strach v hlase.

"Už prý nepatříš k Ciarům" řekl jeden z nich.

"Vždycky budu Ciarová" odsekla jsem. I když už k nim v podstatě nepatřím, odešla jsem od nich.

"Odešla si" řekne ten druhý.

"Ptát se, od koho máte informace je zbytečný" řekla jsem a obranně zvedla ruce.

"Evans tě chce vidět" řekl ten stejný.

"Vzkažte Carlailovi, že já jeho ne" řekla jsem. Jenom z jména Carlail Evans mě ovanula husí kůže.

Dveře z druhé strany auta otevřela nějaká osoba, které jsem neviděla do obličeje.

"Snad by si neodmítala americkou pohostinnost Leny" řekla osoba mě, až moc známá.

"Tak tady jsi nakonec skončil, u Evansů" řekla jsem překvapeně.

"Nechtěl jsem být pořád pohlcen jenom Itálií a Ruskem" zasmál se. "Rád tě vidím".

"Nevím jestli můžu říct to samé" odvětila jsem.

"Snad by jsi neodmítla výlet s tvým ex" řekl a na tváři se mu vytvořil, zase ten sexy úsměv jako vždycky.

"Snad by jsi neodmítla výlet s tvým ex" řekl a na tváři se mu vytvořil, zase ten sexy úsměv jako vždycky

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

"No, zklamu tě, ale odmítla" zasmála jsem se.

"Jde po tobě armáda, před kterou tě Styles neuchrání" zvážněl.

"Ja-jak to víš?" zeptala jsem se a vzpomněla si na slova Caluma a Belly.

"Takže si už o tom slyšela" řekl.

"Možná něco málo" sklopila jsem svůj pohled a pozorovala špičky svých bot.

"O tom s tebou chce Evans mluvit, může tě ochránit" řekl Justin.

Ano dámy a pánové, představuju vám svého ex přítele Justina Cullena.

"Já nevím" odpověděla jsem mu.

"Leny, pořád mi na tobě záleží. Proč si myslíš, že Lucas v Rusku pořád žije? Carlail mu dal ochranku. Víš, že Lorenz a Carlail byli kamarádi a Carlail se vás jenom snaží ochránit" vysvětlil.

"Mám podmínku" řekla jsem a on mě pobídnul, ať mluvím. "Styles se nedozví, že jsem živá, nikdo se to nedozví, ani Julie. Ví to jenom Niall a to je všechno. Dokud nebudu chtít, aby to bylo jinak, tak to zůstane takhle. Platí?" podívala jsem se na něj a trochu zvedla jedno obočí.

"Platí" řekl a chytil mě kolem ramen.

"Brzdi, furt mám u sebe bouchačku" zasmála jsem se a jeho ruku z mých ramen mu sundala.

Fated KillerKde žijí příběhy. Začni objevovat