Už je to pár dní, možná týden a něco, nevím můj pojem o čase zmizel. Jsem v kontaktu pouze s Niallem, chtěla jsem i s Liamem, ale ten by to řekl Gabi, a co si budeme povídat moc dobře vím jaká je.Za tři dny odjíždím do Liverpoolu. S Niallem jsem o všem dohodlá, takže se už do Liverpoolu nevrátí všichni. Jenom Niall se za mnou někdy staví a vezme s sebou možná i Louise nebo Liama.
Právě sedím u stolu a koukám z okna. Takhle relaxuju posledních pár dní, knížka, teplý čaj a krásný výhled. Venku právě prší a já pozoruju kapky deště dopadající na okno.
Pořád čekám u telefonu, že se ozve, ale marně. Ani jedna zpráva, ani jeden zmeškaný hovor. Nemá cenu, abych tu nadále byla. V Anglii budu moct začít nový život, co já vím třeba i s Austinem. Harold má vlastní život s Julií a já jsem byla jenom bokovka. Další ze sta.
Ani jsem si to neuvědomila a po tváři mi stékaly slzy. Upila jsem ze svého hrnku čaje a vrátila svoji pozornost zpátky ke knížce Malý princ.
Jistě, mafiánka a čte Malého prince? Ne není to vtip. Tuhle knížku mi četl v dětství dědeček vždy před spaním. Vrací mi to vzpomínky na dědu Pietra, když mi byli čtyři, potom pět a on mi pořád četl to samé dokola a mě to zajímalo stejně jako poprvé. Milovala jsem jeho přednes, čtení. Pokaždé, když mě ukládal a táta nás jen poslouchal, a stál opřený ve futrech.
Tak dlouho jsem mu vyčítala, že pozici Dona přenechal Harrymu, ale všechno bych to vrátila zpátky. Věděla jsem, že umírá a bolelo to.
Nechci tohle pro mé děti, až je jednou budu mít. Budu se jim věnovat jako matka na plný úvazek. Ať už mafiánka nebo ne, rodina pro mě bude vždy na prvním místě.
"Elie?" vyrušil mě z přemýšlení Ash a já si ani nevšimla, že už je vzhůru.
"Dobré ráno" usmála jsem se a setřela si rukávem od svého dlouhého černého trička slzy.
"Neplač" řekl a obejmul mě.
"Promiň, to počasí a ty vzpomínky nějak mě to chytlo" řekl jsem a zabořila se do jeho hrudi ještě víc. "Jsem ráda, že tě mám" řekla jsem.
"Víš, že nabídka že tu můžeš zůstat, pořád platí, že jo?" řekl a pozvedl obočí.
"Vím, ale musím už vypadnout z Itálie. Možná budu cestovat, kdo ví" pokrčila jsem rameny.
"Tokio" zasnil se Ash.
"Jo" usmála jsem se.
"Tak to tě budu často navštěvovat" řekl a mrkl na mě.
"Ráda tě uvítám kdekoliv" řeknu a pár slz mi ukápne.
"Pamatuješ na Dallas?" zasmál se Ash.
"Bože byla jsem trapná" začala jsem se smát.
Flashback
"Liame, kurva kde si?" začala jsem řvát do telefonu na jednoho z mých nejlepších kamarádů, který mě nechal někde u prostřed Dallaskýho baru.
"Klid, jsme s Niallem na cestě" zasmál se.
"Tohle není vtipný, až se vrátíte ustřelím vám koule" zaječela jsme na ně rozzuřeně do telefonu.
"Vidíme se" řekl a naposledy se zasmál, předtím než jsem to típla.
Vyšla jsem ven z baru a zapálila si kousek od něj na lavičce cigaretu. Vnímala jsme to ticho, dokud mě někdo nepřerušil.
"Můžu?" zeptal se mě cizí kluk.
"Nejsi masovej vrah, a ani úchyl?" zeptala jsme se jako kontrolní otázku a pro případ nenápadně nahmatala svojí pistoli v kapse.
"Ne" zasmál se.
"Tak můžeš" řekla jsem a přeměřila si ho pohledem.
"Co ty tady takhle sama?" zeptal se, když se posadil.
"Teď fakt zníš jak nějakej úchyl" začali jsme se oba smát.
"Promiň" řekl. "Kouříš?" zeptal se a kývnul hlavou k nedopalku, který jsem zahodila.
"Jo" usmála jsem se.
"Jsem Ashton, Ashton Irwin" řekl a podal mi ruku.
"Elena Ciaro" řekla jsem a podala mu ruku. Nevím proč, ale z nějakého důvodu mi nepřišel nějak nebezpečný, nebo jako špion a já se představila svým pravým jménem, wow.
End of Flashback
Posadil se ke mně ke skleněnému stolku a začli jsme vzpomínat, na různé trapné, hezké nebo i takové ty nepříjemné chvilky, kdy jsme byli spolu. V Dallasu jsme se poznali, takže to je taková ta naše nejvzácnější vzpomínka.
Takhle jsme si povídali ještě několik hodin, dokud jsme oba nedostali hlad.
"Kolik je?" zeptala jsem se.
"Čtyři" oznámil mi Ash.
"Cože? To si tady povídáme kolem pěti hodin?" vyzdvihla jsem nevěřícně obočí.
"Co takhle pozdní oběd, předčasná večeře? A nějaká ta movie night?" navrhnul Ash.
"Volám pizzu a ty vyber film" řeknu mu plán.
Ash přikývne a ihned zasedne k notebooku a začne něco vybírat a já mezitím objednám pizzu, udělám popcorn a pití.
Když pizzu přivezli, posadila jsem se zpátky k Ashovi a sledovala film, co vybral Ash 'Into the Blue' s Paulem Walkerem.
Budu moc ráda za komenty, hlasy a přečtení❤️Love u guys❤️
ČTEŠ
Fated Killer
Fanfiction•„On je víc než já sama. Ať už jsou naše duše vyrobeny z čehokoliv, moje i jeho jsou stejné." - Emily Brontë • ,,Někdy je opravdu tenká hranice mezi nenávistí a láskou, já mám pocit, že pořád stojím u prostřed." "Nejsme si souzeni, nejde to" "Já vím...