Pohled Harryho:
Nevím, jestli mám halucinace, nebo jiný poškození mozku, ale vidím ji. Vidím ji stát přímo předemnou, křičící moje jméno. Jak její ústa opouštějí mé jméno, jak se jí formulují rty, když ho znovu vyslovuje. Mé oči se setkají s jejími. Tak moc mi chyběly. Chyběly mi její rty, hlas a celkově ona. Zjevila se předemnou jako anděl. Její vlasy, které měla rozcuchané a volně pohozené do zadu, ji tolik slušely. Vždycky se snažila být obyčejná a to ji dělalo tolik výjmečnou. Nemohl jsem si nevšimnout modřiny a zaschlé krve, která se ji vyjímala na čele. Na vlasech měla trochu zaschlou krev, která šla vidět i z dálky.
"Eleno" zašeptal jsem.
"Ciarová" zasmála se Sarah.
Ehm, abych to uvedl na pravou míru. Ta holka s hnědými kudrnatými vlasy a čokoládovýma očima, co sedí za mnou je moje ex přítelkyně Sarah.
"Ty jsi?" opáčila ji Elena, a já si utvrdil, že nesním.
"Harryho bývalá" zavrtěla se spokojeně na stole a nahodila ten její úsměv. "Nebudu se ptát jestli jste spolu něco měli, vím to" řekne.
"Drž hubu Sarah" řekl jsem, ale rychle to vzal zpátky, když se ji v rukách objevily dvě pistole. Jednu jsem měl u hlavy a druhá byla zamířená na Elenu.
"Zlatíčko, takhle semnou už nikdy nemluv" řekla mi. Seděla na to stole v uplých černých kalhotech, černým tričkem a černou koženou bundou. Její černé a plné boty na podpatku ji dosahovaly do půlky lýtek.
"Děvko" odkašlala si Elena, a já se musel uchechtnout. To ji nasralo, ale ještě víc. S pistolí namířenou pořád na mě se zvedla ze stolu a uklidila pistoli v druhé ruce. Došla k Eleně, kterou chytli ti dva chlapi, kteří mě sem dovedli a natlačila ji na bílou zeď téhle místnosti. Ze zadní kapsy vytáhla nožík a přiložila ho Eleně k hrdlu.
"Ne, kurva ne" zařval jsem a zkusil se zvednou ze židle, ale ona bez toho, aby se podívala, vystřelila. Zasáhla mě přímo do holeně a já spadl zpátky na židli s hlasitými vzlyky, které byly zaviněny kůlkou v mé noze.
"Říkala jsem ti, ať mlčíš zlato" řekla bez jediného pohledu, který by mi věnovala. Kurva, jde z ní celkem strach. Takovou ji neznám.
"A ty milá, zlatá se začni chovat" směřuje svá slova na Elenu a trochu víc přitlačí na nůž, který svírá v ruce a opírá o Elenino hrdlo."Pro koho pracuješ?" odsekla Elena, ignorujíc její předešlou otázku.
"Pracuju sama, vždycky sama puso" řekne směrem k Eleně, stejně jako předtím. Chtěl bych to nějak přerušit, ale bolest, která se nese celým mým tělem mi to nedovolí.
"Nevěřím, to by tvůj slepičí mozeček nevymyslel" setře ji Elena a já se i před tu bolest pousměju. Obličej Sarah se stočil, až moc do nasraný a zároveň uražený grimasy, že kdybych měl telefon, ihned bych to všude postnul.
"Ty zasraná mrcho" zaúpí Sarah a vrazí Eleně silné pěstí. Eleny ret se roztrhne a ihned začne krvácet.
Fakt nemám dneska náladu:( Jinak tohle je věnováno Sárce❤️Omlouvám se, za mini díl, ale jsem z dnešního dne absolutně vyčerpaná:(
!LOVE YOU GUYS❤️!
ČTEŠ
Fated Killer
Fanfiction•„On je víc než já sama. Ať už jsou naše duše vyrobeny z čehokoliv, moje i jeho jsou stejné." - Emily Brontë • ,,Někdy je opravdu tenká hranice mezi nenávistí a láskou, já mám pocit, že pořád stojím u prostřed." "Nejsme si souzeni, nejde to" "Já vím...