Taxi zastavil před mým domem, podala jsem taxikářovi určitou částku, vzala si svoje věci a vystoupila z auta. Pomalu jsem přešla k černé jednoduché brance a tu jsem otevřela. Naskytl se mi pohled na lehce zablátěnou zahradu, a tak jsem po chodníčku přešla k hlavním dveřím.V kabelce jsem vyhrabala klíče a jeden klíč, pak vložila do zámku od dveří. Bingo!
Odemkla jsem a vstoupila do domu. Tašku jsem položila vedle dveří, které jsem zavřela a sundala si bundu. Z hluboka jsem se nadechla a nasála tu vůni. Bylo tu takové ticho, bylo tu tak prázdno, na což jsem nebyla zvyklá. Vytáhla jsem telefon a napsala jsem Ashovi.
Me: Jsem tady:*
Ash mi neodepisoval, a tak jsem zkusila napsat Niallovi.
Me: Doma!!!
Ale ani Niall mi neodepsal, což mi bylo divný, ale třeba něco dělá. Telefon jsem si schovala zpátky do kapsy a šla do kuchyně. Otevřela jsem ledničku, kde nebyl ani drobek. Vzala jsem si teda z kabelky peněženku, oblékla si koženou bundu v které jsem přijela a vyšla ven.
Nasávala jsem Liverpoolský vzduch, který byl o dost chladnější než ten italský. Pozorovala jsem páry, jak se prochází ruku v ruce. Tohle jsme mohli být my.
Zatřepala jsem hlavou, abych Harryho už konečně dostala z hlavy.
Rozešla jsem se k Starbucksu, který byl nedaleko ode mě. Cestou jsem míjela spoustu dětí, stromů a zamilovaných párů.
Ve Starbucksu jsem si objednala svoje oblíbené latté a posadila se úplně do zadu, do rohu. Přemýšlela jsem nad tím, že si musím najít práci, protože bych neměla z čeho platit vodu, elektřinu atd.
Všimla jsem si, že čirou náhodou ve Starbucksu měli vyvěšenou cedulku s nápisem 'Hledáme milou a pracovitou obsluhu:)'.
Ani chviličku jsem neváhala a šla k pokladně."Dobrý den, chtěla bych tu požádat o práci" řekla jsem slečně, která se na mě usmála.
"Jistě, pojďte semnou vyplnit formulář a udělat menší pohovor" řekla a někam odešla následovaná mnou.
Vyplnila jsem nějaké formuláře a ostatní zbytečnosti a na konci mi řekla, že zítra můžu nastoupit.
Šla jsem do obchodu koupit něco k jídlu a pak jsem zamířila přímo domů.
Odemkla jsem hlavní dveře a po té vešla dovnitř. Nákup jsem šla vyložit do lednice, ale dala jsem si na stranu bílý jogurt, do kterého jsem pak nasypala müsli.
Posadila jsem se na gauč i s mými müsli s jogurtem. Zapla jsem si televizi a koukala se na nějaký mně neznámý film. Pořád jsem kontrolovala telefon, jestli mi nepřišla nějaká zpráva, ale nic. Přepla jsem televizi na BBC a pak jsem odešla do kuchyně uvařit nějakou večeři.
Zvolila jsem špagety s rajčatovou omáčkou, tofu a sýrem. Začla jsem si vařit vodu na špagety, když v tom mi začal zvonit telefon.
Bez váhání jsem to zvedla, aniž bych se podívala na kontakt."Prosím?" řekla jsem.
"Promiň Elie, něco jsem musel zařídit" řekla mi osoba na druhé straně a já podle hlasu poznala, že je to Niall.
"Jsem ráda, že ses mi ozval" řekla jsem mu.
"Jo, tak mi otevři dveře" řekl Niall a já se vyjeveně koukla na hlavní dveře, které jsem ale otevřela.
Opravdu tam stál a típl náš hovor.
"Niallie" zařvala jsem a skočila mu kolem krku.
"El, pojďme dovnitř" řekl a zatáhnul mě do domu a za námi zavřel dveře.
"Dáš si špagety?" zeptala jsem se.
"Jídlo neodmítnu" řekl a zasmál se.
Odběhla jsem do kuchyně dodělat ty špagety.
Když jsem to měla hotové šla jsem za Niallem do obýváku a podala mu misku se špagety."Tak mluv" pobídla jsem ho.
"No, kde začít" zamyslel se a strčil si vidličku se špagety do pusy. "Styles se nějak dozvěděl, že odlítaš, ale netušil kam. A když tě chtěl jet hledat sem, tak jsem ho předběhl, jenomže když si byla někde pryč, tak jsem mu zavolal, že tady nejsi. No pak nám nahrálo nějaký letadlo, který spadlo, tak jsem mu řekl, že si v něm údajně byla ty, protože sem ty policajti jakože přišli" mlel s plnou pusou a dalo to docela práci mu rozumět a pochopit to.
"A co teď?" zeptala jsem se.
"Nesmí nikdo, kdo by tě znal vědět, že si živá" řekl a pokrčil rameny.
"Pozdě" zašeptala jsem.
"Kdo?" zeptal se.
"Ashton"
"Budeme si ho držet od těla" řekl Niall.
--------------------
Niall včera večer odjel.
A já jsem právě teď na cestě do práce. Niall mi nabízel peníze, ale odmítla jsem. Musela jsem si Ashtonovo číslo smazat, abych mu už nemohla psát nebo ho nějak kontaktovat.Ve Starbucksu jsem si na tajňačku udělala ranní kávu a převlékla se do pracovního oblečení. Směna mi začínala za patnáct minut, takže jsem si zašla ještě na cigaretu.
Slečna, se kterou jsem ještě včera vyplňovala formulář, tak mě dnes zaučovala. Ukázala mi nějaké ty základní věci a potom jsem mohla začít pracovat.
Když moje směna končila, převlékla jsem se zase do normálního oblečení a vyšla z kavárny ven.
Zarazilo mě černé auto před kavárnou a kolem něj tři muži. Jasní mafiáni, ale ne od nás.
"Chce tě Evans" promluvil jeden z nich a mně se zastavil dech.
Budu ráda za komenty, hlasy a přečtení❤️Je to zmatený, vím😂Love u guys❤️
ČTEŠ
Fated Killer
Fanfiction•„On je víc než já sama. Ať už jsou naše duše vyrobeny z čehokoliv, moje i jeho jsou stejné." - Emily Brontë • ,,Někdy je opravdu tenká hranice mezi nenávistí a láskou, já mám pocit, že pořád stojím u prostřed." "Nejsme si souzeni, nejde to" "Já vím...