"Budeš mi chybět" řekl Ash, když mě mačkal v objetí."Ty mě taky" řekla jsem a víc ho stiskla.
"Opravdu tu nechceš zůstat?" hodil na mě štěněčí pohled.
"Nemůžu" řekla jsem a vtiskla mu malou pusu na líčko.
Odtáhla jsem se a popadla svojí kabelku s věcmi. Ashton vyšel stejně jako já ze dveří a doprovodil mě dolů k hlavním dveřím, kde jsem čekala na taxi.
Když taxi zajíždělo k baráku, naposledy jsem Ashe obejmula, poté jsem nastoupila do taxíku.
"Letiště" řekla jsem taxikářovi a naposledy zamávala Ashovi.
Taxík se rozjel a Ashton se ztrácel v dáli.
Popadla jsem telefon a napsala Niallovi.Me: Vyjíždím babe.
Niall<3 : Všechno zařízeno, Styles nic neví.
Me: Jsem ti dlužná blonďáčku.
Niall<3 : To ty mě pořád. Bezpečnej let.
Me: Poprvé v jiném než soukromém letadle? Držím si palce:d
Niall<3 : Užij si ty malý haranty, co ti budou kopat do sedačky xddd
Me: Dík si podpora.
Niall<3 : Snažím se. Hlavně žádný zbraně na letišti!xd
Me: Klid, nechci aby se to květák přece dozvěděl.
Niall<3 : Je to divný Dona nazývat po zelenině:/
Me: Můj Don to není(:
Niall<3 : Musím sis, pak si napíšem. Ily
Me: Ily2
Když jsem zamkla mobil a chtěla ho uložit, znovu mi zabrněl. Podívala jsem se na rozsvícený displej a viděla zprávu od Ashtona.
Ashton: Už teď mi chybíš:( Sám tady koukám na Přátelé:((((
Me: Nee, promeškávám díl:(( Ty mě taky(:
Ashton: Já jsem věrnej fanda.
Me: :*
Ashton: Šťastnou cestu <3
Me: Děkuju:*
"Tak jsme tady" oznámil mi taxikář a já mu podala částku, kterou jsem měla zaplatit.
"Hezký den" popřála jsem mu, vzala svou kabelku a vystoupila.
Vešla jsem do nějakého terminálu a nasávala vůni letiště. Všude kolem mě zmatkovalo spousty lidí a běhali každý jiným směrem.
Zašla jsem si na oběd do čínské restaurace, která byla až skoro na konci, a po té šla na odbavení.
Odbavila jsem se, prošla kontrolou a čekali mě takový ty menší nákupy, na zabití času.
Koupila jsem si nové plavky na léto, nějaké ty sladkosti na cestu, samozřejmě žvýkačky aby mi nezalehlo v uších. Pak jsem jenom různě šmejdila a v kavárně si dala latté.
Když jsem své latté dopila, přešla jsem už k označenému místu, kde jsme čekali než přiletí letadlo. (Zapomněla jsem jak se to jmenuje:d) Posadila jsem se a pozorovala lidi okolo sebe.
Ani ne za patnáct minut letadlo přistálo a kolem letušek stojících za pultem se udělala fronta, do které jsem si taky stoupla. Najednou mi v kapse zavibroval mobil. Vytáhla jsem mobil z kapsy a uviděla kontakt, který jsem posledních pár dnů očekávala nejvíc, Harry. Rozklikla jsem nejistě zprávu a četla.
Harold: Jestli nasedneš do toho letadla, zabiju tě.
Me: Sbohem.
Odepsala jsem jednoduše a odevzdla svojí letenku letušce a ukázala ji svůj pas. Prošla jsem menším tunelem, který vedl přímo do letadla. Našla jsem si své sedadlo a posadila se. Připoutala jsem se a vytáhla si z kabelky žvýkačku.
Letadlo se po chvilce rozjelo a než jsem se nadála tak i vzlétlo.Sbohem Itálie, sbohem Harolde Stylesi.
Dneska kratší díl, ale snad mě z osobních důvodů omluvite❤️Budu moc ráda za hlasy, komenty a přečtení❤️Love u guys❤️
ČTEŠ
Fated Killer
Fanfiction•„On je víc než já sama. Ať už jsou naše duše vyrobeny z čehokoliv, moje i jeho jsou stejné." - Emily Brontë • ,,Někdy je opravdu tenká hranice mezi nenávistí a láskou, já mám pocit, že pořád stojím u prostřed." "Nejsme si souzeni, nejde to" "Já vím...