!!!!Dole povinně přečíst PS!!!!
Jenom bych se chtěla omluvit, že se tam teď nebude vyskytovat Harry. Bude to hlavně popis Eleny v USA, ale Harry se tam za chvilku zase objeví, takže no stress:D (Budou tam o něm zmíňky, takže vlastně, tak úplně z těhle částí nevypadne.) Teď dost kecání a užijte si část❤️
"To snad není možný" povzdechnu si nad holčičkou, co mi už nějakých pět hodin kope do sedačky.
"Nezvyklá v normálním?" zasměje se Justin.
"To v Americe nemáte triskáče?" zeptám se s mírně pobaveným hlasem.
"Dámička cestuje v luxusu" zasměje se Justin znova. "Máme, ale Carlail si musel někam zaletět" vysvětlil.
"Oh, takže jeden triskáč" zasmála jsem se.
"Jseš rozmazlená italko" řekl s trochu zprotiveným hlasem.
"Hlavně, že ty si taky rodilej Ital, debile" protočím oči nad jeho demencí.
"A pointa tohohle všeho?" zeptal se a já už věděla, že jsem ho dostala do kouta.
"A mám tě" zasmála jsem se.
"Jistě" protočil očima.
"Naser si Justine" řekla jsem a vystrčila na něj svůj oblíbený prst, prostředníček.
"Arghh, jsi otravná" řekl mírně podrážděně.
"Kdyby jste měli triskáč, nebyla bych" podotknula jsem.
"Bože, jsme u toho zase" zvedl ruce v gestu 'Eleno to už si děláš prdel ne?'.
Hodila jsem po něm jenom úšklebek a pohodila vlasy.
Holčička stále zesilovala svoje kopy a já už se musela otočit.
"Mohla by jsi prosím přestat?" řeknu překvapivě v klidu.
"Allison" okřikla ji její matka. Hodila jsem na ní děkovný pohled a otočila se zpátky. Koutkem oka jsem viděla smějícího se Justina. Otevřela jsem pusu na náznak toho, že chci něco říct, ale rozmyslela jsem si to.
Uvelebila jsem se víc ve svém sedadle a zavřela oči. Když jsem se blížila k tomu, že usnu a propadnu říši snů, holčička opět začala kopat do sedačky. Justin si toho všiml a začal se smát.
Otočila jsem se, už trochu mírně podrážděně.
"Hele Allison, co máš za problem?" zeptala jsem se, trochu až přehnaně.
"Co máte vy za problem?" zeptala se mě její matka a já jsem na ní vytřeštila oči.
"Víte co? Uděláme kompromis. Prohoďte si s dcerou místa" řekla jsem a dáma pokroutila hlavou, ale udělala tak.
Otočila jsem se a opět se uvelebila ve své sedačce a znovu zavřela oči. Musela jsem se smát, když jsem slyšela Justina jak vrčí nad tím, že mu holčička kope do sedačky. Otevřela jsem oči a viděla jak si Justin sahá do kapsy, kde má bouchačku. Neptejte se, jak ji sem propašoval, sama to nechápu. Silně jsem ho přes ruku plácla.
"Její tak pět" řekla jsem a podívala se na něj vraždícím pohledem.
"Fajn" řekl a ruku z kapsy vytáhl.
"Hodnej kluk" zasmála jsem se.
"Jdu radši na záchod" řekl a zvedl se.
Já se položila opět do svého sedadla a konečně mohla dopřát mému tělu odpočinek a sobě volnost mé fantazie. Po chvilce jsem opravdu usla a nechala se unášet říší mých snů.
Kratší část, ale nějak nemám nápady a nestíhám, takže snad postačí❤️Děkuju za skoro 500 přečtení❤️Budu moc ráda za komenty, hlasy a přečtení❤️Love u guys❤️
PS: Píšu to snad pokaždé, když přidám novou postavu. Prosím nehejtěte tuhle story za to, že v ní je Justin nebo kluci z 5SOS. Moc by mě to mrzelo, kdyby jste to kvůli nim přestali číst:( Dávám si na tom záležet a tenhle příběh chci obohacovat novými postavami, zápletkamy a tak, aby to bylo zajímavější a ne vždy se každému s postavou trefím do noty😊Takže jak už víte, nikdo tady není slavný, takže to je asi vše ❤️
ČTEŠ
Fated Killer
Fanfiction•„On je víc než já sama. Ať už jsou naše duše vyrobeny z čehokoliv, moje i jeho jsou stejné." - Emily Brontë • ,,Někdy je opravdu tenká hranice mezi nenávistí a láskou, já mám pocit, že pořád stojím u prostřed." "Nejsme si souzeni, nejde to" "Já vím...