Liverpool - England, December 2013
"To nejde Harry" řeknu a odtáhnu se od něj.
"Proč ne?" zeptá se a přitáhne si mě zpět k sobě.
"Jsi zasnoubenej a j- já, promiň" zakoktám a uteču nahoru.
Slzy mě doprovází při mém běhu do mého pokoje. Pokoj rychle zavřu, až dveře nepříjemně bouchnou. Opřu se o ně a pomalu po nich sjedu, až do sedu. Proč je to všechno tak těžký?
Kladu si tuhle otázku a přitom v ruce pevně svírám Harryho řetízek."El, pusť mě dovnitř" buší na dveře Harry.
"Omlouvám se" řekla jsem a utřela si slzy, které stékaly po mé tváři.
"Pusť mě prosím dovnitř"
"Fajn" řeknu a dveře následně otevřu.
"Elie" řekl a vtáhl mě do pevného objetí.
"Nemůžu takhle dál Hazzy" řekla jsem.
"Podívej se na mě" řekl a setřel mi palcem stékající slzu, když jsem k němu lehce nadzvedla hlavu. "To nejsi ty, jasný?" řekl.
"Jak to myslíš?" zeptala jsem se nechápavě.
"Elena Ciaro, jméno které přímo září. Když jsem tě poznal, byla jsi na první dojem taková přímo neodolatelná. Byla jsi šťastná, usměvavá, moc milá holčička, která nedávala najevo bolest a strach. Kam se poděla?" zeptal se Harry a ještě víc si mě přitiskl.
"Sama nevím" povzdechla jsem si.
"Co si pustit nějaký film a odreagovat se?" zeptal se s úsměvem na tváři.
"To zní fajn" řekla jsem.
"Co třeba nějakej romantickej film?" navrhl Harry.
"Na slaďáky moc nejsem. Co třeba nějakej horor?" usmála jsem se.
"Hm a nebo tak" řekl Hazza.
Harry se přemístil na postel k mému notebooku a hledal tam nějaký horor.
"Jdu udělat popcorn" řeknu a zvednu se ze země.
Výjdu ze dveří mého pokoje a sejdu dolů po schodech, projdu kolem obýváku a vidím jak na mě všichni hází nechápavé pohledy. Přejdu do kuchyně, a ze skříňky vytáhnu popcorn a velkou skleněnou mísu. Do mikrovlnky hodím popcorn a mísu položím na kuchyňskou linku. Naše kuchyň je sladěná do bíla a černa. Celkově se mi ta kuchyň sama o sobě líbí, ale nejsem nějakej příznivec vaření. Když jsem vařila naposledy, tak jsem spálila i mléko v kastrůlku. U nás vaří Gabi, miluju její jídla.
"Jsi v pohodě?" objevil se zamnou Louis.
"Jo jasně" řekla jsem a usmála jsem se.
"Niall a Liam hledají Caluma, bloncku a Miley" řekl Louis.
"Jo, musíme je najít" řekla jsem a usmála se.
"Ehm El" řekne Louis.
"No?" zeptám se a on ukáže na mikrovlnku, kde se už pomalu pálí popcorn. Ihned jsem přiskočila k mikrovlnce a vypla ji.
"Dík" řekla jsem. Louis se nahlas zasmál, mávnul nad tím rukou a odešel z kuchyně pryč.Rozbalila jsem popcorn a nasypala ho do skleněné mísy, která ležela na kuchyňské lince. Vzala jsem mísu a šla nahoru.
Když jsem vešla do svého pokoje, kde už seděl Harry a před sebou měl notebook."Mám popcorn" řekla jsem a zvedla jsem mísu s popcornem.
"Posaď se" řekl Harry a poklepal na místo vedle sebe na mé posteli.
"To je hezký, že mi dovolíš si sednout ve vlastním pokoji" zasmála jsem se. "Jinak na co se koukneme?" zeptala jsem se.
"Co třeba Zrcadla?" navrhnul Harry.
"Jo, fajn" řekla jsem a posadila jsem se na postel.
•
Asi v půlce jsem usla na Harryho hrudi, ale když jsem se probrala, tak pokoj byl prázdný a venku byla tma. Nakoukla jsem k Harrymu do pokoje, ale pokoj byl prázdný stejně tak jako pokoje všech ostatních. Sešla jsem dolů, ale stejně tak jako patro nahoře, tak i patro dole bylo prázdné.
Podívala jsem se na mobil, kde jsem měla deset zmeškaných hovorů od Harryho a dvanáct zpráv.Harry: El, jedeme na menší neplánovanou akci. Tiffany je tam s tebou.
Tiffany je naše jak to říct, ochraná služebná? Je tady, jenom když ji zavoláme. Je taky mafiánka, takže je tedy taky vycvičená stejně jako my.
Harry: Eleno, jsi v pořádku?
Harry: Jsme na stopě Miley.
Harry: Tiffany se mi neozývá.
Harry: Do prdele Elie, odepiš mi.
Harry: Elie, vem to.
Harry: Jsi v pořádku?
Harry: Kurva co je s váma?
Harry: Eleno buď opatrná, máme Miley.
Harry: El? Haló?
Harry: Prosím, odepiš nebo zavolej, cokoliv.
Harry: Prosím!!! Jedu za tebou domů!
Usmála jsem se nad tím, jak je starostlivej. Slyšela jsem směrem ke kuchyni nějaký šum. Sebrala jsem se a šla do kuchyně, kde jsem viděla kaluž krve, podívala jsem se za ostrovní pult a tam leželo mrtvé tělo Tiffany. Sklonila jsem se k ní, abych ji změřila tep, ale bohužel jsem žádný nenašla. Sáhla jsem po své pistoli a chtěla ji nabít, ale v tom jsem ucítila, jak mi někdo namířil zbraň k hlavě.
Nová část:) Budu moc ráda za komenty, hlasy a přečtení❤️Jsem moc ráda, že vás zatím Fated Killer baví❤️Love u guys❤️
ČTEŠ
Fated Killer
Fanfic•„On je víc než já sama. Ať už jsou naše duše vyrobeny z čehokoliv, moje i jeho jsou stejné." - Emily Brontë • ,,Někdy je opravdu tenká hranice mezi nenávistí a láskou, já mám pocit, že pořád stojím u prostřed." "Nejsme si souzeni, nejde to" "Já vím...