Roma - Italy, September 2013
Pohled Eleny
Už to je přes měsíc a po Austinovy, ani stopa. Kluci přede mnou asi něco tají, protože pokaždý, když se o něm zmíním, znervózní. Styles vypadá na to, že z toho má nehoráznou prdel. Kretén.
Každý večer se chodím procházet kolem parku, kde bydlí Austin s nadějí, že v jeho pokoji uvidím rozsvícené světlo."Nad čím přemýšlíš?" řekne Harry a jeho horký dech dopadá na můj krk.
"Co tady děláš, Harry?" zeptám se s nezájmem.
"Trápí mě, jak se poslední dobou trápíš" řekne smutně a věnuje mi malinký polibek na krk.
"Harry" okřiknu ho a odtáhnu se od něj. "Tohle nejde" zabručím na něj, nad čímž protočí oči.
"Co máš furt za problem?" zeptá se docela rozzuřeně.
"Jsi zasnoubenej třeba?" odfrknu si a lehce se zasměju. Nebaví mě tyhle hry na vlka a ovečku. Prostě kousek mě odešel při Austinovým odchodu s ním a druhý kousek, se chce už od Austina odpoutat. Je to na mě už moc dlouho, ale stejně doufám v jeho návrat.
"Pitomost" odsekne.
"Nechci nic mít se zadaným" mrknu na Stylese a odejdu.
Sice nevím co se to mezi námi děje, ale někdy mám pocit, že jsem se do něj trochu zamilovala, ale to mě přejde hned potom, co si uvědomím jakej je to kretén.
"Ale notak" zažadoní Harry.
"Upřímně Harry, okey?" řeknu a on přikývne na souhlas. "Co po mně chceš?" zvednu obočí. "Už mě tohle nebaví, nic mezi námi není" syknu po něm a on se rozzuřeně zvedne.
"Tak jdi doprdele" řekne a s těmi to slovy odchází z mého pokoje.
"Achjo" vydechnu všechen vzduch z plic a svalím se na postel. Když jsem si vzpomněla na svůj barák na pobřeží Itálie, tak jsem se chtěla bavit. Zvedla jsem se z postele a seběhla dolů do obýváku.
"Odjíždíme" usmála jsem se na kluky.
"Co?" zeptal se nechápavě Liam.
"Li, vem si něco hezkýho na sebe" řekla jsem a poslala mu vzdušnou pusu.
"Kam?" zeptal se Niall.
"Chci si užívat. Pojedeme do mojí vily na pobřeží" řeknu a usměju se.
"To zní dobře. Jsem pro" usmál se Louis a já začla radostí tleskat.
"Fajn, já taky" řekl Liam.
"Kdo by odmítl prázdniny? Jsem pro" zasmál se Niall.
"Jedeme taky" oznámí Styles, kterej má za prdelí tu svojí couru.
"Pro mě za mě" pokrčím rameny.
"Můžu si s sebou někoho vzít?" zeptá se opatrně Liam.
"Liame Jamesi Payne, ty někoho máš a svojí sestřičce alias nejlepší kamarádce od dětství to neřekneš? To bolí" řeknu uraženě, ale pořád s humorem.
"Já, no není to ještě zatím nějak vážný" řekl Liam a prohrábl si nervózně vlasy.
"Jasně Li" řekla jsem a obejmula ho lehce ze zadu. "Běžte si sbalit, za půl hodiny odjíždíme" řekla jsem a utíkala nahoru si sbalit ty nejpotřebnější věci.
####
Právě teď jsme přijeli k moji vile. Jeli jsme asi hodinu a půl, takže celkem v pohodě cesta. Jela jsem v autě s Louisem a Niallem. Harry jel s tou jeho cuchtou a Liam s jeho černovlasou přítelkyní.
V téhle vile jsem byla jen párkrát, koupila jsem si ji před měsícem, abych měla svůj vlastní klid.
ČTEŠ
Fated Killer
Fanfiction•„On je víc než já sama. Ať už jsou naše duše vyrobeny z čehokoliv, moje i jeho jsou stejné." - Emily Brontë • ,,Někdy je opravdu tenká hranice mezi nenávistí a láskou, já mám pocit, že pořád stojím u prostřed." "Nejsme si souzeni, nejde to" "Já vím...