P a r t F o r t y - S e v e n

311 11 0
                                    

Pohled Eleny:

Už je to pár dní, co jsem se přidala k Evansům. Můj vztah s Justinem je čím dál tím lepší, hodně mi tady pomáhá. Kdyby jste chtěli vědět, jestli se stalo za těch pár dní něco zajímavého, tak nestalo. Zayn odjel ze země, to je jediné co vím. Chtěla jsem se pokusit kontaktovat Perrie, ale pak jsem si uvědomila, že ji to Zayn neřekl. Nemám žádnou kamarádku, které bych se mohla svěřit o celé téhle situaci s Justinem, Harrym nebo Zaynem. Právě ležím ve své posteli, ve velké vile v Beverly Hills. Carlail mi nabídl, že můžu mít vlastní dům, což jsem s velkým vděkem ráda přijala. Váhala jsem jestli se nemám nastěhovat k Justinovi, ale co kdyby se něco stalo a já dělala pátý kolo u vozu? To jsem radši sama.

Vyhrabu se z postele, kvůli mému kručícímu žaludku. Nejdřív, ale zamířím do koupelny, abych mohla vykonat svojí ranní hygienu. Poté si udělám lehký make-up a přejdu ke skříni s oblečením. Vytáhnu své černé džíny a pruhované adidas triko. Svůj look doplním zlatými hodinkami.

Vyfotím se v zrcadle a fotku pošlu Justinovi se zprávou.

Me: Dneska pláž nebo nákupy?

Nečekám na odpověď a mobil zamknu

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Nečekám na odpověď a mobil zamknu. Konečně výjdu ze dveří a rozeběhnu se do kuchyně pro něco k jídlu. Jsem moc líná na to, abych si něco vařila, tak zvolím klasiku. Müsli s mlékem. Čokoládové müsli nasypu do bílé misky a zaliju mlékem. Ze šuplíku si vytáhnu lžíci a posadím se ke kuchyňskému pultu, který je u prostřed kuchyně na barovou židli. Dám si plnou lžíci do pusy, když v tom mi zabrní telefon. Otevřu nepřečtených zprávu a já vím, že je od Justina.

Justin: Dneska?

Me: Napsala jsem dneska dost jasně Jayi:d

Justin: Carlail mě chce za dvě hodiny u sebe v kanceláři, tak odpo?

Me: Jasně, nákupy a pak večerní koupání?

Justin: Beru.

Neodepsala jsem mu a dál se věnovala svým müsli. Justin se změnil, což mě příjemně těší.

Když své müsli dojím, tak dám misku do myčky a přesunu se na gauč. Zapnu si svou plazmovou televizi a přepnu to na kanál, kde dávají Amerika hledá topmodelku. Vždycky se těm holkám musím smát, jsou tak naivní. Já bych osobně do takové soutěže nikdy nešla.

Když to skončilo, tak bylo dvanáct hodin, což byl přesně takový ten čas na oběd. Chtěla jsem si jako nejjednodušší možnost objednat pizzu, ale zvolila jsem radši lehký salát ze sámošky kousek od mého baráku.

Nemusela jsem si oblékat bundu, protože v Beverly Hills bylo příjemně vždy teplo. Popadla jsem mobil, peněženku a klíče a vydala jsem se do sámošky.

V sámošce jsem popadla plastovou průhlednou krabičku ve které byl salát Caesar a šla ji zaplatit k pokladně.
Doma jsem si vzala vidličku a začla jsem se cpát salátem.

Hned jak jsem salát snědla, tak jsem se šla na chvilku převléknout do sportovního, abych si mohla jít zaboxovat na boxovací pytel, co mi Carlail pořídil do domu. Oblékla jsem si černé kraťasy a bílé Nike tričko. K tomu modré boxerky a černé tenisky.

Boxovala jsem asi hodinu, ale pak mi zavibroval telefon.

Justin: Příprav se, za půl hodiny jsem u tebe.

Ani jsem mu na zprávu odpovídat nemusela, a tak jsem se šla převléknout. Tentokrát jsem zvolila trochu jiný look.
Kotníkové modré džíny s dírami na kolenou, modré tričko s materiálem jako svetr, které bylo dlouhé k mému pupíku, černé tmavé brýle, černou kabelku a béžové boty.

Kotníkové modré džíny s dírami na kolenou, modré tričko s materiálem jako svetr, které bylo dlouhé k mému pupíku, černé tmavé brýle, černou kabelku a béžové boty

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Když jsme se do upravila, zrovna přijel Justin. Sešla jsem dolů, vzala si mobil, klíče a peněženku a vyšla jsem ven.

"Ahoj" přivítala jsem Justina obejmutím.

"Sluší ti to" pochválil mi můj look Justin a objetí mi opětoval.

"Můžeme?" zeptala jsem se, když jsem se od něj odtáhla a on přikývl na souhlas. Justin své auto nechal zaparkované před mým domem, protože jsme se rozhodli jít do nákupáku pěšky, není to daleko.

------
Celé odpoledne jsme si skvěle užili. Koupila jsem si nějaké nové oblečení, potom jsme zašli do kina a po té do Starbucks. Koupila jsem si své oblíbené latté.

S Justinem jsme vyšli z obchoďáku a oba jsme se začli šíleně smát.

"Viděla jsi ten její výraz" řekl mezi smíchem Justin, což nás donutilo se rozesmát ještě víc.

"K nezaplacení" řeknu a dáme si highfive.

"Prej, kde máte druhý obočí?" zasměje se znova Justin a já sním.

"Takhle srostlý obočí jsem ještě nikdy neviděla"  smějeme se pořád a lidé se za námi otáčí.

"Musím ti něco říct" zvážní Justin a já na něj hodím vyzívavý pohled, ať mluví dál.

"No, víš.. Ono dneska-" snažil se něco říct, ale já ho přerušila.

"Proč támhle stojí Styles s Julii?" vydám ze sebe, když spatřím svého ex, jak vykrmuje svojí snoubenku zmrzlinou. Upřímně mě bolí, že ho moje předstíraná smrt, ani nezasáhla. Aspoň vím, na čem jsem byla a jsem ráda, že jsem utekla. "Promiň, musím jít" řeknu a bez dalších slov zmizím opačným směrem.

Budu moc ráda za všechno❤️Nedávno jsem vám děkovala za 500 a zachvilku už můžu za 600 přečtení? Jste neuvěřitelný❤️Děkuju vám, že mě podporujete svými přečteními a hlasy, abych v tomhle příběhu pokračovala❤️Love u guys❤️

Fated KillerKde žijí příběhy. Začni objevovat