P a r t T w e n t y - N i n e

327 12 0
                                    

"Bože, jdou sem" protočil očima Lucas.

"Já už radši půjdu" usmála jsem se a odešla dovnitř za Zaynem.

Nemohla jsem ho nikde najít, tak jsem si to zamířila do mého bývalého pokoje. Když jsem otevřela dveře, naskytl se mi pohled na zdi polepené fotkami s Austinem. Začala jsem brečet. Sedla jsem si na zem a obličej si schovala do dlaní. Přemýšlela jsem, že odjedu domů, ale nemohla jsem. Čekal mě ještě poslední tanec a pouštění karafiátů do jezera.
Dělalo se to tak, když jsem byla malá. Když mafián zemřel, tak se na jeho počest pouštěli karafiáty po jezeře. Nikdy jsem nevěděla proč, ale je to tradice. A poslední tanec, moje nejmíň oblíbená věc, protože skoro vůbec neumím tancovat. Pamatuju si, jak mě táta jako malou učil tancovat, a já se pořád vztekala. Všichni z mafiánské rodiny věří na to, že taneční kroky na posledním tanci, jsou kroky které pomáhají mrtvému do nebes. Poslední tanec jsem tančila naposledy ve svých devíti, když zemřel děda.

Při vzpomínce na tohle všechno jsem začala, až hystericky brečet.

"Beruško?" ozvalo se za dveřmi a já byla tak šťastná, že ten hlas znovu slyším.

"Dále" řekla jsem a začala si utírat slzy.

"Beruško" řekla teta a skočila mi kolem krku.

"Teti" řekla jsem a zavzlykala ji do ramene.

Pro vysvětlení, ne není to teta Maria. Je to moje teta Soňa. Zaynova máma, takže sestra mojí mámi.

"Všechno bude dobrý, neboj se" řekla a pohladila mě po zádech. Konečně jsem se s ní mohla bavit rusky, což mě je skoro přirozenej jazyk. Se Zaynem bych taky mohla mluvit rusky, s klukama taky, ale prostě oni se chtějí bavit v italštině.

-------------

Už se stmívalo, takže jsem šla na terasu si zakouřit. Prolezla jsem oknem, protože jsem nepotřebovala na sobě cítit ty lítostivé pohledy. Slezla jsme teda dolů na terasu a zapálila si cigaretu.

"Můžeme si promluvit?" vylekal mě hlas za mnou.

"Nemáme si co říct" odsekla jsem jednoduše.

"Mrzí mě to" řekl.

"Harry, co tě přesně mrzí? Že si si semnou něco začal, nebo že tady máš snoubenku a opustil si mě?" zasmála jsem se zklamaně.

"Je to složitý" řekl.

"Jediný, co je tady složitý jsi ty" odfrkla jsem.

"Elie, prosím-" nedokončil větu.

"Neříkej mi tak" řekla jsem rázně.

"Vyslechni si mě" žadonil.

"Nemůžu" řekla jsem a utřela si slzy, co mi stékaly po tváři. Odhodila jsem svůj nedopalek a běžela nahoru na střechu. Posadila jsem se pod altánek s květinami a začala brečet. (Pusťte si písničku) Uslyšela jsem tóny písně, nad kterou jsem se musela debilně pousmát. Lehce jsem se otočila a ve dveřích viděla Nialla v obleku. Začala jsem se usmívat jak debil. Přišel ke mně a podal mi svou ruku, kterou jsem přijala. Přitáhl si mě blíž k sobě, takže jsme se dotýkali čely o sebe. Obmotala jsem své ruce okolo jeho krku a on ty jeho položil na mé boky. Začaly jsme se pomalu hýbat do rytmu písničky.

"Co tady děláš?" zeptala jsem se, když jsem si položila hlavu na jeho rameno.

"Pššt" řekl.

"Opravdu tady tancujeme na písničku z High School Musical?" trošku jsem se zasmála. S Niallem jsme se na to dívali pořád. Milovali jsme to.

"Nekaž to" zasmál se.

"Je to jak z toho filmu" pousmála jsem se.

"Notak" zašeptal a já dál už jen mlčela a užívala si tenhle moment. Měla jsem na něj spoustu otázek, ale nechala jsem to být.
Tančili jsme tam takhle celou dobu a já si jen užívala ten krásný pocit. Všechny starosti jsem teď na chvilku hodila stranou.

"Děkuju" řekla jsem a políbila ho na tvář.

"Pro tebe vše" řekl a přitiskl si mě ještě blíž. Takhle jsme tančili celou dobu po střeše, pro naše štěstí byla tma.

"Pamatuješ jak mě táta učil tančit?" zeptala jsem se Nialla a trochu se nad tou vzpomínkou pousmála.

"Ty si se pořád vztekala, a já se ti smál" řekl.

"Jo a pak si musel tančit semnou" řekla jsem a oba jsme se lehce zasmáli.

"Chybí mí" řekla jsem.

"To i mě" řekl. "Byl pro mě druhým tátou, stejně jako Liamův táta" řekl.

"Naše kroky ho vedou správnou cestou" řekla jsem a ještě víc se k Niallovi přitiskla.

"Kroky, co nás naučil" řekl Niall.

Takhle jsme tam tančili asi do půl noci. Tančili jsme na různé písničky z High School Musical, nebo co jsme dřív poslouchali a vzpomínali.

Zvedla jsem malíček a zeptala se "Navždy?".

"Navždy" řekl Niall a svůj malíček spojil s tím mým.

Takže, byla bych ráda kdyby jste tenhle díl omluvili, vůbec jsem neměla nápady a prostě nějak tohle smíchala dohromady😂Omlouvám se těm, kdo nemají rádi HSM, ale nějak jsem si vzpomněla na tu scénku na střeše a prostě:d Budu moc ráda za komenty, hlasy a přečtení, děkuju❤️Love u guys❤️

Fated KillerKde žijí příběhy. Začni objevovat