Pov Myra
Ik wordt wakker door een arm wat om me heen ligt. Ik kijk naast me en zie dat het Niall's arm is. Ik glimlach en begin aan Niall's haren te friemelen. Na 20 minuten wordt Niall wakker. ''Hey Myra'' zegt die met een ochtendstem. ''Hey Niall.'' Ik sta op en loop naar mijn kamer voor wat kleren. Ik pak wat kleding uit me kast en loop naar de badkamer, ik stap nog even snel onder de douche en daarna kleed ik me om in normale kleding. Daarna doe ik nog beetje mascara op en loop naar beneden. In de woonkamer aangekomen zie ik dat Louis achter Liam aanren. Ik grinnik en loop veder naar de keuken, en maak ontbijt voor Niall en mij. Als ontbijt klaar is loop ik naar boven. Daar aangekomen zie ik geen Niall, ik zet het ontbijt op nachtkastje en dan komt Niall de badkamer uitgelopen in een joggingsbroek zonder t-shirt. ''Oh euh h-hey wist niet dat je hier zou zijn.'' zegt Niall rood aanlopend. Ik grinnik en zeg ''Is niet erg Niall.'' Hij knikt en trekt een t-shirt aan, en gaat dan met mij het ontbijt opeten. ''Niall ?'' Hij knikt. ''Wat gaan we vandaag doen ?'' Hij zit even na te deken. ''we kunnen gaan zwemmen ?'' zegt Niall met volle mond. Ik knik en eet snel me laatste broodje op. Na het eten, loop ik naar beneden. Als ik beneden ben zie ik iedereen op de bank zitten. 'Jongens, zullen we gaan zwemmen ?'' Ze knikken allemaal behalve Louis, hij begint helemaal te springen. Ik begin te lachen en lig nu op de grond. Louis springt boven op me. "Zit je me nu uit te lachen ?" Ik knik. "Dat betekend de kietel dood." Ik begin hevig mijn hoofd te schudden. Maar het is al te laat en Louis begint me te kietelen. "Boo haha Bear haha alsjeblieft haha stop." Hij schut zijn hoofd. Ik zie dat Niall de woonkamer binnen komt. "Niall help me." Hij schut zijn hoofd en begint mee te kietelen, terwijl ik nog harder moet lachen. Na een tijdje geef ik me over en gaat Louis en Niall van mij af. We lopen met ze allen naar boven en trekken onze bikini en zwembroeken aan. Ik doe een mint groene bikini aan en doe daar over een korte broek met het t-shirt Crazy mofos aan. Ik loop naar beneden en zie dat iedereen al in de gang staat. " Myra dat t-shirt die is zo mooi." schreeuwt Niall. ''Niall, ik hoef nog niet doof en dank je maar hup hup laten we gaan." Ze knikken en we lopen naar de auto toe. Liam gaat rijden en Harry gaat in de bijrijdersstoel. Niall zit aan de linker kant van mij en Louis aan de rechter kant. Ik ga met mijn hoofd op Louis schoot liggen en met mijn voeten bij Niall. Louis begint met mijn haar te spelen.
*Skip auto rit*
Omgekleed loop ik naar de douches. Waar de rest staat te wachten, we lopen met ze allen naar het zwembad. Daar aangekomen gaan we met ze allen verstoppen voor Harry. Ik en Louis gaan samen in zo'n donkere grot die der zit. Na 5 minuten zien we dat Liam en Niall afzijn. "Myra, leuke bikini nog." Ik bloos maar omdat het donker is zie je gelukkig niet dat ik bloos, tenminste dat dacht ik. "Je bent schattig als je bloost." Nu begin ik nog erger te blozen dan net, volgens mij ben ik zo rood als een tomaat. Na nog 10 minuten hebben ze ons nog niet gevonden. "Louis ?" Hij knikt als teken dat ik veder moet gaan vertellen. "Waar zullen de jongens zijn ik bedoel we zitten hier al super lang. Hij knikt en samen gaan we opzoek naar de jongens. Als we uit de grot zijn zien we dat het hele zwembad leeg is. "Louis, zijn ze niet al weg ? Want ik zie ze nergens meer." Louis knikt en we lopen samen naar ons kluisje waar onze spullen inzitten. Ik pak mijn telefoon en bel Niall, na de 3e keer neem die eindelijk op.
Myra: Hoi Niall
Niall: Hoi Myra
Myra: Waar zijn jullie ?
Niall: Wij konden jullie niet vinden en zijn gaan omkleden en staan nu buiten.
Myra: Owh, wij zijn nu bij ons kluisje
Niall: Oke, we komen der aan.
Myra: Oke tot zo Niall
Niall: Doei
Ik hang op en pak mijn kleding en ga mij omkleden. Als ik klaar ben met omkleden, zie ik dat Louis ook al klaar is. Samen lopen we naar voren, onder weg komen we de rest van de jongens tegen. Ik ren op Niall af en knuffel hem. "Niall, jij moet niet zo maar weg gaan, want anders wordt zus Myra boos hoor." zeg ik op een kinderstem. Niall begint te lachen, terwijl ik hem tik op zijn achterhoofd. "Auw" roept Niall, terwijl ik begin te lachen, even later zitten we met ze allen te lachen. Na het lachen lopen we met ze allen naar buiten toe en gaan we weer naar huis.
*Skip autorit*
Thuis aangekomen ga ik naar mijn slaapkamer, en ga ik skypen met Laura en Fleur. Fleur is mijn vriendin net zoals Laura we groeide met ze 3en in het weeshuis op, tot dat zei geadopteerde werd net zoals Laura. Zei weet nog niet dat ik geadopteerd ben door One Direction, ze is grote fan van hun. ''Hoi, Fleur.'' Ze zwaait terug, na nog gesprek gehad te hebben en afgesproken hebben met z'n 3en leg ik mijn laptop weg en loop ik naar beneden. Als ik beneden ben begin ik met het eten maken. Na 20 minuten is het klaar en eten we sla. Na het eten doen Louis en ik de afwas, en lopen we daarna samen naar boven. Boven aangekomen gaan we samen een film kijken. Halverwege de film val ik in slaap.
--
Heej
Ik heb vandaag niet veel te zeggen. Alleen dat ik een 7,7 op Engels heb, als je het niet wist ik ben echt slecht in Engels. Ohja ik had ook nog een 7,6 op aarderijkekunde en op biologie 7,8. Volgens mij ben ik echt een 7 mens. Het is nu zondag dat ik dit stukje schrijf en morgen is het schooldag. Waarom verpest school ons weekend. Ik weet niet wat ik hier nog neer moet zetten.
XMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfiction''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...