Pov Myra.
Ik wordt wakker en kijk om me heen. Even ben ik vergeten waar ik ben maar als snel genoeg heb ik door dat ik in me eigen slaapkamer ben. Ik stap me bed uit en loop naar mijn inloopkast. Ik pak mijn broek met gaten bij mijn knieën, en ik pak nog een simpel wit t-shirt. Ik loop daarna naar badkamer en stap onder de douche. Na een tijdje stap ik onder de douche vandaan. Ik trek snel mijn kleding aan wat ik klaar gelegt had. Ik laat mijn haren vandaag los en loop naar mijn kamer om mijn telefoon te pakken. Daarna loop ik naar binnen. Beneden zie ik dat iedereen al aan de keukentafel zit op mij te wachten. ''Goedemorgen'' zeg ik terwijl ik aan tafel schuif. Ik krijg wat gemompel terug. Ik zucht zachtjes zodat ze het niet horen. Als Louis terug komt van de wc, gaan we eten. 'Myra, jij was toch over 1 maand jarig ?' vraagt Liam. Ik knik terwijl ik een hap neem van mijn broodje. Hij knikt terug en gaat weer veder met eten. Verveeld ga ik veder mijn broodje opeten. Na 10 minuten is iedereen klaar en zitten we op de bank beetje op onze telefoon. 'Myra, waarom zat je eigenlijk in het weeshuis ?' vraagt Harry.
*Flashback*
Ik zit thuis op de bank. Vandaag gaan me ouders en ik naar mij oom en tante. Ik heb mijn oom nooit gemogen. Daar aangekomen bel ik aan. Mijn oom doet open. Zucht. Me oom trekt me me naar de woonkamer. Daar drukt die me op de bank. Ik zie dat mijn tante -die altijd wel heel aardig is - vastgebonden aan bank zit. Als mijn ouders in woonkamer zijn. Pakt mijn oom zijn pistool en schiet voor mijn eigen ogen mijn ouders dood. Ik begin te huilen ik wil naar mijn ouders rennen, maar mijn oom trekt me mee en gooit me in zijn auto. Ik ben nog steeds aan het huilen. Na tijdje zijn we in Londen. - Toen was ze nog in Nederland - Daar bij een huis aangekomen trekt die me mee naar binnen en gooit me in zijn kelder. Ik begin weer te huilen. ''Laat me gaan!'' roep ik. Hij lacht wat terug en loopt weg nadat hij de deur op slot gedaan heeft. Na een tijdje komt hij weer aan en geeft die me een sneetje brood. Hij loopt weer weg en doet de deur goed op slot. Een week later komt die de kamer ingelopen.- hij kwam soms nog wat eten en drinken brengen - En trekt me mee. Ik zucht zachtjes zodat die het niet hoort maar jammer genoeg heeft die me horen zuchten en drukt me tegen de muur. ''Niet zo zuchten dame!'' Ik schrik en zoals verwacht begint die me te slaan. Alles begint zwart voor me ogen te worden. Het laatste wat ik nog mee krijg is dat die me meesleurt en ergens heen brengt. Ik heb geen idee waar ik heen ga. Na een tijdje wordt ik wakker, ik zie dat ik in een auto zit. ''W-waar gaan we h-heen ?'' vraag ik zo voorzichtig mogelijk. ''Dat zie je van zelf wel slet !'' Ik schrik van zijn actie en blijf gelijk stil. Ongeveer nog 5 minuten gereden te hebben zie ik dat we stoppen voor een weeshuis. Ik zie dat Gerald (Mijn oom) de deur van mijn kant los doet en trekt me der uit. Hij loopt weer naar andere kant en gaat zitten, daarna rijdt die weg. Ik loop naar binnen toe. ''H-hey, hebben jullie misschien nog plek vrij ?'' Ik zie dat ze knikt en wenkt dat ik met der mee moet lopen. Ze wijst me een kamer aan en ik ga daar zitten. Denkend aan mijn ouders en mijn broer.
*Einde Flashback*
Ik heb helemaal niet door dat ik aan het huilen ben. Louis trekt me in een knuffel terwijl Niall weg loopt. Ik kijk hem raar aan maar richt me daarna weer op Louis. ''S-sorry dat ik jullie lastig val met mijn gezeur.'' Harry schut snel zijn hoofd terwijl Liam opkijkt en zegt ''Dat is helemaal niet waar, ik vind juist goed dat je zei.'' Ik knik en loop weg. ''Myra ? Waar ga je heen.'' zegt Louis. ''Ik ga naar Niall.'' Hij knikt en loopt weer terug. Ik loop naar boven en klop op Niall's kamer. Ik krijg geen antwoordt en loop naar binnen. Ik zie dat Niall naar de andere kant kijkt, ik kom naast hem zitten. ''Hey'' zeg ik zachtjes. Hij kijkt mij aan en ik zie dat die gehuild heeft. ''Wat is er Niall, je hebt gehuild ?'' Hij trekt me gelijk in een knuffel, ik knuffel hem terug. ''Myra, ik euh ben je b-broer.'' Ik kijk hem raar aan. ''H-hoe weet je dat ?'' Ik kijk hem verbaast aan. ''Ik wist dat mijn moeder je in het weeshuis gedaan heeft en ik kon het na je verhaal niet meer geheim houden mijn moeder wat ook joun moeder is wouw het zelf zeggen. Ik heb je echt over al gezocht maar kon je nergens vinden.'' zegt Niall terwijl die in huilen uitbarst. Ik trek hem in een knuffel en begin te huilen. ''Niall zullen we het de andere vertellen ?'' Hij knikt en staat op en we lopen samen naar beneden. Beneden in de woonkamer aangekomen, kijkt de rest ons aan. ''Zijn jullie een stelletje ?'' roept Louis. Ik begin te lachen en schut mijn hoofd. ''Nee Boobear. ''Euh we zijn broer en zus.'' zeg ik beetje twijfelend, en kijk Niall aan. Hij geeft me bemoedig kneepje in mijn hand. Ik glimlach naar hem terwijl, Louis rond aan het springen is. Ik schiet in de lach als Louis van de bank afvalt. ''au'' zegt Louis terwijl die over zijn kont heen wrijft. Iedereen begint mee te lachen. Na een tijdje zitten we met ze allen op de bank een film te kijken. Jammer genoeg is het Toys Story geworden. Na een tijdje is de film afgelopen en ga ik tegen Niall aan liggen, en val ik in slaap. Na een tijdje wordt ik opgetild en op een bed gelegd. Na een tijdje voel ik dat er iemand naast me komt liggen en val ik weer in slaap.
--
Echt sorry dat elke keer zo lang duurt. ik heb elke keer geen inspiratie ik weet dat het slecht is in begin van boek maar, ik weet wel hoe ik altijd begin en eindig maar wil het boek niet te snel laten aflopen dus, daarom ben ik inspiratie loos.
xMe
JE LEEST
Lost Sister // One Direction ✔
Fanfic''Myra, ik ben euh je b-broer'' Begonnen: 30 december 2016 Einde: 11 mei 2018 Hoogste rank in fanfictie: #31 (13-05-18) Copyright Niets uit deze uitgave mag gekopieerd worden zonder mijn schriftelijke toestemming. ...